בכל כמה שנים תצטרכו להחליף את המחשב הנייח שלכם, ובכל פעם נכנסת לתמונה בדיוק אותה הדילמה – איך לבחור מחשב נייח? הרי קיימות כל כך הרבה אפשרויות, וברוב המקרים הידע שעומד לרשותכם אינו מספיק. אז רגע לפני שאתם עושים בחירה כל כך משמעותית, אנו ממליצים לכם לקרוא את המדריך הבא כדי למצוא מחשב נייח מומלץ לשימושים שלכם. במדריך הזה אנו נסביר לכם בדיוק איך לבחור מחשב נייח שיתאים לכם כמו כפפה ליד, ומאילו טעויות אתם צריכים להימנע על מנת לעשות בחירה נכונה. אז מוכנים? בואו נצא ביחד לדרך!

 

כלים

 

שימו לב למרכיבים של המחשב

אומנם ברוב המקרים לא יהיה לכם ממש ידע נרחב בכל מה שקשור למרכיבי המחשב, אך עדיין תוכלו להשתמש בידע המועט שיש לכם על מנת לקבל החלטה נכונה. מרכיבי המחשב הם חלק בלתי נפרד מההחלטה שלכם, ואתם צריכים לוודא כי מרכיבי המחשב יתאימו לרצונות ולצרכים שלכם. אם הרכיבים הללו לא יהיו מספקים, אז המחשב כולו לא יהיה מספק עבורכם ותצטרכו כמובן לחפש מחשב אחר.

הרכיבים החשובים ביותר שאתם צריכים לשים אליהם לב זה – המעבד, הזיכרון, לוח האם והכונן הקשיח. תוודאו בדיוק איזה מבין האפשרויות הן הטובות ביותר עבורכם, ואלה שאמורות לספק לכם את מבוקשכם בצורה המושלמת. תהיו בטוחים כי אם שמתם דגש על מרכיבי מחשבים שמתאימים לכם אתם נמצאים בדרך הנכונה לבחירת מחשב נייח מושלם עבורכם.

הקפידו להקציב לעצמכם תקציב מראש

כיום כמו שכבר אמרנו כמות האפשרויות שעומדת לרשותכם היא כמעט לא נגמרת כאשר אתם ניגשים לבחור מחשב נייח. לכן על מנת שתוכלו לסנן את כל האפשרויות שאינן רלוונטיות עבורכם מוטב כי תקבעו לעצמכם מראש תקציב שהוא התקציב המקסימאלי עבורכם.

כך תעמוד לרשותכם האפשרות לבחון אך ורק מחשבים שעומדים בתקציב שלכם, ולא מחשבים יקרים שאינם רלוונטיים עבורכם בכל מקרה. זה יגרום לכך שתהיו הרבה יותר מפוקסים בתהליך קבלת ההחלטות שלכם, וגם לא תקבלו החלטה שאתם עוד עלולים להצטער עליה. אל תכניסו את עצמכם למקום בעייתי כאשר תרכשו מחשב נייח שחורג בצורה משמעותית מהתקציב שלכם.

בחרו עיצוב שמדבר אליכם

אולי אתם נוטים לחשוב כי המראה של המחשב זה דבר שרלוונטי אך ורק למחשבים ניידים, אך מדובר על טעות. כיום תוכלו למצוא עיצובים מיוחדים גם למחשבים נייחים, וזה בהחלט משהו שאתם לא יכולים לעבור עליו לסדר היום. המחשב הנייח שלכם צריך להיות כמו כל רהיט או אלמנט בבית או במשרד, ולכן אתם צריכים לבחור עיצוב שמדבר אליכם.

אל תתפשרו על המראה של המחשב הנייח כי זה משהו שאפילו תוכלו להתגאות בו בחלק מהמקרים. בסופו של יום אם העיצוב של המחשב הנייח יהיה לשביעות רצונכם יהיה לכם הרבה יותר קל לקבל את ההחלטה ולבחור כי זוהי האפשרות הרלוונטית עבורכם.

תבחרו ביצרנית מחשבים מנוסה ומיומנת

האלמנט האחרון שאתם צריכים לשים אליהם לב כאשר אתם שואלים את עצמכם איך לבחור מחשב נייח זה כמובן מיהי החברה שיצרה את המחשב. כיום תוכלו למצוא אין סוף מחשבים נייחים, אך על מנת שתוכלו לקבל החלטה נכונה תבחרו במחשבים שיוצרו על ידי יצרניות מנוסות ומיומנות.

כך תוכלו לדעת שאתם לא נופלים בפח או קונים מחשב נייח שלא יחזיק מעמד זמן רב. היצרנית של המחשב הנייח היא זאת שתספק לכם את האחריות לתיקון, ובעצם תגרום לכם לשקט נפשי. זה אף פעם לא נעים לדעת שרכשתם מחשב או כל מוצר אלקטרוני אחר, והרמה שלו לא בהתאם לציפיות שלכם.