בתור בעלי העסקים בישראל, אתם מעוניינים בכל שלב של פעילות העסק, להעניק ללקוחות שלכם את השירותים הטובים והנוחים ביותר לצרכים שלהם. לא רק בעזרת המוצרים והשירותים הטובים ביותר, אלא גם בעזרת שיטות התשלום היעילות והנוחות ביותר. מבין שלל שיטת התשלום הקיימות בשוק כיום, מרכז סליקה בנקאי, או בשמו המקובל יותר הוראת קבע, הוא כלי נוח במיוחד לשימוש, מבחינתכם ומבחינת הלקוחות כאחד.

 

מהם היתרונות של מכרז סליקה בנקאי?

אם אתם מעוניינים לשלב מרכז סליקה בנקאי בעסק שלכם, מומלץ להכיר קודם כל את היתרונות המרכזיים של מערכת זו, על מנת לנצל אותה בצורה אופטימלית אל מול הלקוחות שלכם:

זמינות ללקוחות בכל שלב של ההתקשרות. הלקוחות שלכם יכולים לשנות את שיטת התשלום, במהירות ובקלות, וכך לבצע הוראות קבע לעסק שלכם, במקום תשלום מזומן. אפשרות תשלום אוטומטית מלבד חתימה על טופס האישור לפעילות מרכז סליקה בנקאי, כל תהליך גבייה הוא אוטומטי לחלוטין. הלקוח שלכם לא צריך בכל חודש מחדש לפנות אליכם על מנת להסדיר את התשלום. גבייה מוסדרת אשר מתבצעת בתאריכים קבועים בכל חודש. תזרים המזומנים של העסק שלכם לא יפגע אודות למכירה להשקיע בהטמעת מרכזי סליקות בנקאיים. בצורה כזו, אתם תוכלו לתכנן מבעוד מועד את כל ההוצאות של העסק שלכם, ולשמור על תזרים חיובי ורווחים גדולים יותר. במועד התשלום שנקבע עם הלקוחות שלכם, יועברו כלל הכספים באופן אוטומטי מחשבון הבנק שלהם, אל חשבון הבנק של בית העסק שלכם. את העברות אתם תראו ביום קבלת התשלום, ללא עיכובים מיותרים, בשונה מהפקדות של שיקים או העברות כספים בין בנקאיות, אשר דורשות זמן עיבוד במחשבי הבנקים השונים. צמצום בעיות גבייה, אשר נגרמות מלקוחות שמתחמקים מתשלום. אתם לא צריכים לרדוף אחרי הלקוח בטלפון, או למצוא את עצמכם מתמודדים עם עיכובים בהעברות התשלומים, כרטיסי אשראי מבוטלים ושיקים שחוזרים. הוראת קבע שמועברת מכול מרכז סליקה בנקאי, מאפשרת לכם לי לנהל את העסק בראש שקט, ולהתרכז בדברים החשובים באמת.

העברה בנקאית לטובת הלקוחות שלכם

בעולם בו למרבית הישראלים יש נכונות להשתמש בהוראות קבע על מנת לבצע העברות כספים בין חשבונות הבנק שלהם, גם אתם כבעלי עסקים, מעוניינים לנצל את שיטת התשלום הזו בכדי לשפר את השירות ללקוחות שלכם. כפועל יוצא משימוש במרכזי סליקות בנקאיים, אתם יכולים להתרכז בעבודה היומיומית שלכם, ולהעניק ללקוחות שלכם את השירותים שלשמם הקמתם את העסק. את עניין הגבייה והתשלום, אתם הופכים לחלק שולי יחסית, בהתנהלות שלכם. אמנם זהו אספקט מאוד חיוני למחזור הכספים וליכולות ההתפתחות העסקית שלכם, אבל אתם רוצים לאפשר ניהול זמנים תקין ומאוזן, על מנת לשרת את הלקוחות על הצד הטוב ביותר.