אז הבשורה הפחות משמחת היא שאתם מרגישים קצת פחות בנוח עם החיוך הנוכחי שלכם. הבשורה המשמחת? תוכלו גם אתם לחייך חיוך מיליון דולר, ולשלם עליו הרבה פחות! בעוד שיניים ישרות תורמות לחיוך מושך ואסתטי, שיניים שאינן ישרות יוצרות מבוכה רבה, וכך גם מונעות מרבים להביע את עצמם בחיוך.

כלים

 

כיום, ישנן שלל שיטות ליישור השיניים, כאשר חלקן מתאימות גם לקהלים בוגרים יותר. שימו לב: אין שיטה אחת מומלצת ליישור שיניים, אלא השיטה שמתאימה לכם – כלכלית ואסתטית. יישור השיניים מאפשר לכם לחייך מבפנים החוצה – כמו שתמיד חלמתם!

כמה דברים שכדאי לדעת על תהליך יישור השיניים:

הטיפול אורך בין 3-18 חודשיםיישור שיניים מתאים גם לאנשים בוגריםלפני יישום הטיפול: יש לבצע בדיקה התאמה במרפאת השינייםלטובת תוצאות אסתטיות, יש לבחור באורטודנט מומלץ ומיומן

1. שקוף שאתם מרוצים! שיטת האינויזליין

אחת השיטות המדוברות ביותר, וזו שגם מומלצת מאד ע"י אורטודנט מומחה, היא שיטת האינויזליין. מדובר על שיטה המיושמת "רק" 23 שנים, אך היא הספיקה לצבור קהל מטופלים מרוצה שהודות לה יכול פשוט לחייך! השיטה למעשה הצליחה לענות על הצורך של רבים ליהנות מטיפול "שקוף", כזה שלא יגרור מבוכה, מבטים ושאלות.

הקשתות השקופות מולבשות על השיניים, ויהיה צריך להתאמץ מאד על מנת להבחין בהן. ישנם אנשים בוגרים שרצו המון שנים ליישר את השיניים, אך נמנעו מלעשות זאת רק בעקבות החשש מהנראות החזותית של התהליך. עם אינויזליין כאמור, אפשר לחייך גם בדרך, ולא רק בסופה.

2. סמכים שקופים ליישור השיניים

שיטה נוספת שבאמצעותה ניתן ליישר את השיניים, היא שיטת הסמכים השקופים. רק על מנת להמחיש את הרעיון, נסו להיזכר אתם בגשר המתכת הקלאסי עם הקוביות המתכתיות. מדובר על שיטה כמעט זהה, כאשר כאן הקוביות שקופות ומשתלבות אסתטית עם סביבת הפה הטבעית. מטופלים בשיטה מדווחים על שביעות רצון גבוהה, אך כן כדאי לדעת: למרות שהסמכים שקופים, עדיין ניתן להבחין בהם מאחר והם מותקנים חיצונית על השיניים.

קיימים סמכים שקופים ננעלים ושקפים המותאמים אישית. כמובן כי נדרשת בדיקה מקיפה לבחירת השיטה העדיפה עבור המטופל.

3. יישור שיניים באמצעות גשר המתכת

השיטה המוכרת ביותר היא שיטת יישור השיניים באמצעות גשר המתכת. למרות שהיא מספקת תוצאות משביעות רצון, רבים מוצאים עצמם נבוכים מאד לדבר ולחייך עם קוביות מתכת. היתרון המרכזי של השיטה הוא המחיר הנוח, מה שהופך את יישור השיניים לנגיש לקהלים רבים. כל עוד אתם לא מונעים ע"י שיקולים כלכליים, יהיה כדאי לבחור בשיטה אחרת שידועה גם בתהליך אסתטי, ולא רק בתוצאה אסתטית.

4. יישור שיניים פנימי

כל השיטות שהוצגו בפניכם, מיושמות בשיטה של יישור חיצוני - על החלק החיצוני של השיניים. ישנה אפשרות נוספת "להצניע" את יישור השיניים, והיא  באמצעות יישור פנימי. חשוב לדעת כי למרות שהיישום מתמקד בחלק הפנימי, תוך כדי דיבור ניתן להבחין בסמכים ובקוביות. כמו כן, לעתים נדרשת הסתגלות ליישור הפנימי, שכן הוא יכול להקשות מעט בדיבור, אכילה ובליעת הרוק. בכל הקשור לתוצאות – גם כאן אתם יכולים להיות שקטים כי תזכו בחיוך המבוסס על שיניים ישרות.

לסיכום,

יישור שיניים הוא תהליך ארוך אשר ייתן אותותיו למשך שנים רבות. לצד השיניים הישרות, יכול להשפיע היישור גם על מראה הפנים ולכן יש להתייחס ליישור שיניים בכובד ראש. אורטודנט מומחה הוא איש המקצוע אשר הוסמך וקיבל את כל הידע הדרוש על מנת לסייע לכם להשיג שיניים ישרות, חיוך משובב ומראה פנים סימטרי.