בשעה טובה התחלתם ללמוד ויש לכם גם דירה חדשה או חדר במעונות. כעת הגיע הזמן למצוא מובילים ולהתחיל לארוז. הובלות לסטודנטים נחשבות בדרך כלל לזולות יותר או שפשוט מראש נותנים לכם הנחות, בידיעה ברורה שאת הכסף שלכם אתם לא עושים עכשיו אלא רק לאחר הלימודים. מובילים רבים הולכים לקראת הסטודנטים שעוברים דירה במחיר נוח יותר, משום שבדרך כלל גם אין להם תכולה רבה. זה נוח לכולם לעבוד במחירים זולים כאלה ולכם אלה השנים האחרונות של תכולת דירה מועטה כל כך לפני שאתם מתחילים להסתדר בחיים, לבנות משפחה ולצבור רכוש. ועדיין, אין צורך מובן לזלזל ברכוש שלכם ולהתפשר על איכות ההובלה. להלן כמה טיפים שיעזרו לכם להסתדר ולמצוא מוביל.

כלים

 

מה חשוב לדעת על הובלה?

חשוב לחסוך כסף ככל האפשר ולכן אם אתם שוכרים דירה מרוהטת אין צורך להוביל רהיטים נוספים. תוכלו בהחלט להסתפק במה שיש ולהתרכז במה שחשוב. התכולה היחידה שחשובה היא המיטה והשולחן, וגם מכשירים חשמל וחפצים אישיים. רצוי מאוד לא לשאת אתכם מטען עודף של כל חפצי הילדות שלכם, אם זה לא הכרחי. זה הזמן לעשות מיון נוסף של כל מה שיש לכם ולהיפטר מחפצים שתלויים עליכם כבר שנים, ואינם משרתים אתכם עוד לשום מטרה. זה נפלא לשחרר מקום פנוי וליצור מרחב. אבל לא כדי לצבור עוד רהיטים אלא פשוט ליהנות מהמקום הנקי. זה גם זול יותר להוביל בעתיד את כל מה שיש לכם לדירה הבאה.

מוביל אחראי ואמין

כל אחד יכול לספר לכם סיפורים על מובילים שהבריזו ברגע האחרון. לכן, חשוב מאוד לקבל המלצות מאנשים שממש עבדו אתם, מציעים בחברת הובלות בוריס ומיכאל. אם לא הכרתם מישהו שממש יכול להעיד על טיבם קשה לסמוך על הבטחות. רצוי לבקש כמה שיותר המלצות מאנשים כאלה ואז לברר בטלפון ולנסות לשאול שוב לפני מועד ההובלה כדי לוודא שיש מי שעונה לכם ולא נעלם. באופן רגיל, הובלות לסטודנטים נחשבות להובלות קטנות שלא יוצאים אליהם לבד אלא משתדלים לצרף כמה הובלות יחד. זו הסיבה שלפעמים תקבלו גם שעת הובלה לא שגרתית. לא צריך להיבהל, זה בדרך כלל כך כשמדובר בהובלות זולות והמובילים רוצים להרוויח כמה ביחד. אחרת, העלות תהיה גבוהה הרבה יותר בגלל בזבוז של שאר שעות היום.

הכנות להובלה

מלבד המיון של התכולה שלכם, ודאו שאתם אורזים בצורה חסכונית וזהירה, כאשר הדברים השבירים עטופים בעטיפות לריכוך ושמירה על שלמותם. אל תפזרו את החפצים בין יותר מדי אריזות משום שאלה יעלו לכם יותר וחבל. בסך הכל, אפשר למצוא כל מיני פתרונות מעניינים לצמצום אריזות והידוק שלהן יחד, כדי שלמובילים יהיה יותר קל ומהיר להוביל את הדירה שלכם. הם גם יוכלו לייעץ לכם לפני כן כיצד לעשות זאת, אם אין לכם ניסיון רב