אם החלטתם שאתם צריכים דף נחיתה לעסק שלכם, קיבלתם החלטה נכונה! עכשיו זה הזמן לבנות אותו נכון וכמובן – להבין מהי החשיבות של עיצוב דפי נחיתה.

כלים

 

קצת על דפי נחיתה

דפי נחיתה אלו הם מיני אתרי אינטרנט, שמטרתם היא לתת ללקוחות פוטנציאליים מידע מתומצת על מטרה ספציפית של העסק ולאפשר להם להצטרף בקלות. מטרה זו יכולה להיות שיווק של מבצע מיוחד, של סדנה, של הרצאה או כל דבר אחר. דף הנחיתה הינו דף בודד ובדומה למצגת, הוא לא אמור להכיל הרבה תוכן, אלא רק מידע ממוקד וברור עבור הגולשים, כדי לגרום להם לפעול ולהשאיר פרטים, להירשם, לקנות וכך הלאה.

העברת מסרים

כפי שאנו, בני האדם, מעבירים הרבה מסרים הרבה לפני שאנחנו פותחים את הפה, כך גם דף הנחיתה שלנו. דף הנחיתה מעביר מסר עוד לפני שהגולש מתחיל לקרוא את התוכן הכתוב בו ובדיוק כאן נכנס עיצוב דפי נחיתה לתמונה. למעשה, עיצוב נכון של דף נחיתה יכול להיות בדיוק מה שיגרום לגולשים להתחיל לקרוא את התוכן הכתוב בו ואם העיצוב והתוכן ממש מוצלחים, אפילו להעביר את זה הלאה!

החשיבות של עיצוב דפי נחיתה

כפי שהסברנו קודם, חלק עיקרי מהמסר המועבר בדף הנחיתה מתחיל הרבה לפני הטקסט הכתוב בו באמצעות העיצוב של הדף. כפי שבמפגש הראשוני בין שני אנשים נוצר הרושם הראשוני באמצעות המראה החיצוני ורק לאחר מכן באמצעות שפת הגוף והשיחה, כך גם לגבי דפים אינטרנטיים: הרושם הראשוני הוא לפי המראה החיצוני ורק אחריו מגיע התוכן. וכידוע – אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני!

מה כולל העיצוב?

עיצוב דפי נחיתה כולל את כל מה שקשור לנראות של האתר. לדוגמה, בחירה של הצבעים שיופיעו בדף, בחירה של הגופן שבו ייכתב הטקסט ועוד. כמו כן, העיצוב כולל גם בחירה של העימוד של הטקסט ושאר מרכיבי הדף כמו תיבה להשארת פרטים ליצירת קשר, תמונה או סרטון וכך הלאה. מה שניתן להסיק מכך הוא, שהעיצוב של דפי נחיתה הוא לא חשוב מאוד, אלא הוא גם מורכב משילוב של הרבה פרטים קטנים, שהופכים את המראה של הדף למראה אחיד ומדויק להעברת המסר הרצוי לקהל הגולשים.

איך עושים עיצוב נכון?

היות שכאמור, עיצוב דפי נחיתה מורכב מפרטים רבים, שהשילוב ביניהם אמור להעביר מסר, חשוב שהוא ייעשה נכון ויעביר לגולשים את המסר הרצוי לכם. היות שכך, מומלץ מאוד לפנות לאנשי מקצוע שמתמחים בעיצוב גרפי ושיש להם ניסיון ספציפי בתחום זה של דפי נחיתה. כך תוכלו להרגיש בטוחים, שדף הנחיתה שלכם יהיה מעוצב כראוי וכל שיישאר לכם לעשות הוא לבנות את דף הנחיתה ולכתוב את הטקסטים שאתם רוצים שיופיעו בו.