הימים מתארכים, הפרחים פורחים בצבעוניות והשמש מלטפת בקרניים חמימות. כל אלה מצביעים על דבר אחד – אביב קיץ 2020 כבר כאן!! בכל תחילת עונה, הטרנדים מתעדכנים ומשתנים, יש את הקלאסיקות שנשארות אתנו מעונה לעונה ומלוות אותנו לאורך זמן ויש קריצות נועזות שמלוות אותנו לעונה ספציפית. כך גם בטרנדים של הציפורניים, עם טיפים באדיבות מאיה לזר, מנהלת הדרכה essie

טרנדים בעיצוב ציפורניים. צילום: יח"צ
טרנדים בעיצוב ציפורניים. צילום: יח"צ

 

העונות הפורחות והחמימות של השנה, מביאות איתן את הגוונים החמימים והצבעוניים בהשראת הטבע הפורח, גוונים שמאירים בצבעוניות בהירה כמו סוכריות מתוקות לצד עיצובים עם הדפסים וצורות מפותלות.

הגיע הזמן לארוז את הצבעים הכהים של החורף ולרענן את מלתחת הציפורניים לקראת הקיץ!

1.צורניות – לפני שאנו צובעות את ציפורנינו בשלל צבעי הקיץ, אנו צריכות לעצב אותן ולשייף אותן לצורה בה אנו מעוניינים. חשוב להזכיר, כי בחירת צורת הציפורן מושפעת הרבה ממבנה כף היד שלכן והאצבעות. נסו לבחור את הצורה המתאימה ביותר למבנה הטבעי שלכן.

קצר וטבעי - אחרי שבחורף ראינו מגמה של ציפורניים ארוכות ומחודדות, לעיטים אף בהגזמה, בקיץ נראה יותר ויותר ציפורניים קצרות במבנה טבעי. הצורה הקצרה מתכתבת עם החזרה לטבע ומראה ציפורן "עירומה" שעדיין יכולה ליהנות מצבעים טרנדיים ומראה מלא בסטייל. הצורה הטבעית מתאפיינת במראה מעוגל שמותיר מעט מאוד קצוות חופשיים המעניקים מצד אחד קצת אורך לאצבעות ומצד שני לא מקשים בביצוע פונקציות בסיסיות. בלרינה מעודנת – לאלה בנינו שלא מוכנות לוותר על האורך, נסו לאמץ את צורת הבלרינה. את צורת הבלרינה אפשר לעשות גם באורך בינוני וגם ארוך יותר לפי טעמכן האישי. לעיצוב בלרינה, התחילו בשיוף הציפורן משני צדייה לצורה מעוגלת ושפיצית (כמו צורת שקד) וכשתגיעו למראה סימטרי, שייפו את הקצה (את השפיץ) באופן ישר ומרובע מבלי לפגוע במראה המעוגל שיצרנו בצדדים. מכיוון שצבעי הקיץ בהירים ועדינים, צורת הבלרינה תעניק לציפורניים מראה חצוף ובועט שיקפיץ את הצבעוניות ויעניק לציפורניים מראה נועז.

2.צבעוניות – הטמפרטורות המתחממות, דורשות באופן טבעי פרץ של צבע ועונת אביב-קיץ 2020 מביאה אלינו המון אפשרויות לבחירה החל מגוונים של סוכריות צבעוניות ועד למראה "עירום" קלאסי.

גווני השמש - הצבע הצהוב הולך להיות הגוון הבולט ביותר בעונה הקרובה בשלל אופציות, החל מצהבהב פסטלי בהיר ורך ועז צהוב עד ואפילו צהוב זוהר וניאוני. לצד הצבע הצהוב יככב ויבלוט גם הכתום על כל מנעד גווניו, שבניהם גם האדום-כתמתם, הצבע הסקסי של העונה. גווני האוקיינוס – הקיץ מסמל את פתיחת עונת הרחצה שמושכת אותנו לחופים המרהיבים לבהות במים המנצנצים מהשתקפות השמש והגלים המתנפצים לקראת החוף. הגוון הכחול בייבי יהיה חזק מאוד העונה כשלצדו יככבו כל גווני הכחול, הטורקיז וירקרקים למיניהם. פריחה טבעית – לצד העיצוב הטבעי שמככב העונה, כך גם הצבעוניות הטבעית שמעניקה מראה של מניקור ורדרד, פרשי ומלא ברק. נראה גוונים וורודים ברמות שקיפות שונות למראה טבעי ו"עירום" לצד גווני הלילך הסגלגלים שיאפשרו משחק עדין של צבע עם שמירה על מראה טבעי וכמובן גם יבלטו הגוונים הניטרליים האפרפרים והלבנים שמעניקים מראה מלוטש שמתאים לכל סגנון.

3.עיצובים – כחלק מהחזרה לטבעי, צבע חלק ואחיד ילווה אותנו העונה, כמו גם עיצובים קלאסיים ועדינים אך לצדם מופיעים גם עיצובים נועזים יותר שמקפיצים את הלוק לנועזות מבנינו.

פראנץ' – אין כמו המראה הקלאסי של המניקור הצרפתי הטבעי שממשיך ללוות אותנו גם העונה. הקו המעוגל בקצה הציפורן עם הברק השקוף לא מתכוון לעזוב אותנו בקרוב והעונה אנו נפגוש את הקצוות הלבנים מעט דקים יותר ממה שהתרגלנו לראות, כאלה שיעניקו אשליה של אורך לציפורניים. לצד הפראנץ' הצרפתי הקלאסי, נראה גם פראנצ'ים צבעוניים. גווניי צהוב, כתום ותכלת יחליפו את הקצוות הלבנים תוך שמירה על הצורניות המתעגלת והשקיפות הטבעית והמבריקה בבסיס הציפורן.

קווים ופיתולים – עיגולים קטנים, קוים מפותלים וצורות גאומטריות כבר התחילו להופיע על הציפורניים וימשיכו ללוות אותנו בקיץ. הרעיון העומד במרכז עיצוב זה הוא יד חופשית באקראיות ללא חוקים. זה יכול להתבטא בנקודה בודדת על הציפורן, נקודות מפוזרות, פסים מפוזרים החוצים את הציפורן או כאלה המשתלבים יחד ויוצרים צורות גיאומטריות.

הדפסי חיות – הדפסי בעלי החיים בעולמות האפנה ממשיכים ללוות אותנו ב2020 וכך גם בגזרת עיצוב הציפורניים. הדפסים של נמר, זברה, נחש וצב יופיעו על הציפורניים בצורות שונות וצבעוניות שונה כזו שניתן לשלב על ציפורן אחת בודדת או בהדרגתיות על כמה ציפורניים.