בתקופה זו שבה אנו חיים בצל הקורונה, כיף להתפנק בטעמים מתוקים ומנחמים, אחד המטעמים הללו הוא ללא ספק השוקולד. משום שרבים מאיתנו כרגע בבית עם הילדים, תוכלו לשתפם בהכנת עוגת שוקולד פשוטה. את העוגה תוכלו לקשט במגוון תוספות ובסיום ההכנה תוכלו להתענג על כל ביס אתם והילדים גם כן. אם כן שימו סינר וצעדו אל המטבח, לפניכם מספר רעיונות לעוגות שוקולד משמחות.

כלים

 

עוגת שוקולד ליומולדת

עוגת השוקולד לימי הולדת היא עוגה נצחית ואלמותית אשר תלווה אותנו תמיד. בין אם מדובר ביומולדת של אחד הקטנטנים, שלהם נכין עוגת שוקולד טעימה עם סוכריות צבעוניות, קצפת או פירורי מקופלת, ובין אם מדובר בעוגת יומולדת של אדם מבוגר אשר כאן נוכל להשתמש כעוגת השוקולד כבסיס שעליו נניח שכבות של קרם עשיר או מוס שוקולד.

עוגת שוקולד בראוניז

למבוגרים שבינינו אפשר להכין עוגת בראוניז אוורירית רכה. זו עוגה עשירה בטעמים ובדרך כלל מאוד קל להכין אותה. עם כמה מצרכים וללא שימוש במיקסר, תוכלו להעמיד תוך כמה דקות עוגה נפלאה ונימוחה.

עוגת שוקולד ופירות

ישנם פירות אשר משתלבים באופן מושלם יחד עם טעם השוקולד. ביניהם תוכלו למצוא: תפוז, תות, פטל ופירות יער נוספים. עוגת היער השחור היא אחת העוגות הקלאסיות אשר משלבת בתוכה הן את בסיס עוגת השוקולד והן את טעמם של פירות היער בשילוב קצפת. גם עוגת תפוזים אשר בתוכה משלבים גם מיץ תפוזים וגם גרידת תפוזים, תעניק לעוגת השוקולד טעם משכר וניחוח נפלא של תפוז.

גם שילוב התותים על השוקולד הוא נפלא! בין אם תשלבו אותם באמצע עוגת השוקולד ובין אם תעצבו אותם על גבי חלקה העליון של העוגה. כך או כך טעמו המתקתק והעדין של התות יחמיא לטעמו של השוקולד.

עוגות שוקולד עם טוויסט מגניב

את עוגת השוקולד כולנו מכירים ואוהבים, אך למי שרוצה לשדרג את העוגה האהובה, מוזמן לשלב עימה תוספות מגניבות אשר יעניקו לה גוון טעם אחר.

שוקולד ומרשמלו - תוכלו לשלב עם עוגת השוקולד מרשמלו. תוכלו להשתמש בממרח מרשמלו כדי לצפות את עוגת השוקולד או לעטר אותה עם מיני מרשמלו קטנים ומגניבים אשר יתנו לעוגה טעם אוורירי של עננים קטנים ומתוקים.

שוקולד וקרמל – שילוב מתוק במיוחד ועתיר קלוריות אך הוא גם חגיגת טעמים אמיתית. קרמל לכשעצמו הוא מתוק ועשיר, לצידו של השוקולד הוא אף משתבח ולפניכם עוגת שחיתות אמיתית.

שוקולד וחמאת בוטנים – למי שרוצה טוויסט עם גוון מעט מלוח, וגם אוהב את טעמם של הבוטנים, זהו השילוב האולטימטיבי. שלבו בתוך העוגה שלכם ממרח של חמאת בוטנים, עליו תוכלו גם למרוח מעט ריבת תות או ריבת פירות יער, סגרו את העוגה וצפו הכל בקצפת. כאשר תחתכו ממנה חתיכה תתגלה ההפתעה והטעמים השונים יפתיעו אתכם יחד.

שוקולד וצ'ילי חריף – כן, שמעתם היטב. אחד השילובים המיוחדים ביותר עם השוקולד הוא מעט צ'ילי חריף, כזה שמעניק עקצוץ קטן על הלשון ממש בסוף הביס. לנועזים שביניכם, אשר אוהבים להתנסות בטעמים חדשים זה השילוב המושלם.