גידול זקן ושפם כבר מזמן הפכו לאחד הטרנדים המובילים בעולמות הגבריים. היום יותר מתמיד, חשוב להקפיד ולשמור על שגרת ניקוי וטיפוח. ידוע כי גברים בעלי זקן או זיפים צריכים להקפיד ולשמור במיוחד על ניקיון זקנם בימים אלו מאחר והזקן יכול להוות מוקד למשיכת חיידקים.

טיפוח הזקן. צילום: יח"צ
טיפוח הזקן. צילום: יח"צ

 

הכירו את סדרת BARBER CLUB החדשה של L'ORÉAL MEN EXPERT לטיפוח וניקוי יומיומי של הזקן. הסדרה פותחה בהשראת הידע והניסיון של מעצבי שיער מקצועיים לסידור וריכוך הזקן ולהזנת העור שמתחתיו. הסדרה נותנת מענה לכל סוגי הזקנים, קצר או ארוך, ומאפשרת לגברים להנות מזקן רך, נעים והכי חשוב בימים אלו- נקי יותר. המוצרים מועשרים בשמן אתרי ארז, הידוע בסגולותיו להזנה, הרגעה והפחתת תחושת הגירויים.

הסדרה כוללת 4 מוצרים: ג'ל לחות לזקן קצר, שמן לזקן ארוך, ג'ל ניקוי 3 פעולות ב-1 לניקוי הזקן, הפנים והשיער, וקרם לעיצוב הזקן והשיער.

הסדרה כוללת: שמן לזקן ארוך ולעור הפנים: לטיפוח יומיומי של הזקן הארוך והעור שמתחתיו. מכיל שמנים אתרים כגון שמן אתרי ארז. מסדר ומרכך את הזקן, מותיר אותו נעים למגע ללא תחושת שמנוניות. בשימוש מתמשך מסייע בהרגעת תחושת הגירוי מתחת לזקן ומזין את העור.

מחיר מומלץ לצרכן: 54.9 ₪

ג'ל לחות לזקן הקצר ולעור הפנים: לטיפוח יומיומי של הזקן הקצר והעור שמתחתיו. מכיל שמנים אתרים כגון שמן אתרי ארז. מרכך את שיער הפנים (הזיפים / הזקן הקצר) מעניק לחות לעור ולאורך כל היום במרקם ג'ל קליל ולא שמנוני. מחיר מומלץ לצרכן: 54.9 ₪.

ג'ל ניקוי 3 פעולות ב-1 לניקוי הזקן, הפנים והשיער: מכיל שמנים אתרים כגון שמן אתרי ארז. מסייע להסיר קשקשים ומנקה שאריות וריחות לא נעימים מהזקן. לפנים: מנקה ומעניק לעור תחושת נוחות. לשיער: מנקה ומרכך את השיער, מותיר את הקרקפת בתחושת נינוחות.

מחיר מומלץ לצרכן: 34.9 ₪.

קרם לעיצוב הזקן והשיער: לעיצוב הזקן לאורך זמן. מכיל שמן אתרי ארז. מעצב את השיער לאורך זמן לשיער מעוצב ומגונדר ומעניק אחיזה עדינה למראה ברק טבעי.

מחיר מומלץ לצרכן: 34.9 ₪

בנוסף, מבצע מיוחד ברשת סופר-פארם, 15% הנחה על כל מוצרי הטיפוח והגילוח* של L'ORÉAL MEN EXPERT וגם דאודורנטים במחיר 12.9 ₪ ליח' (במקום 21.9 ₪)

*לא כולל דאודורנטים.

את כל מוצרי סדרת BARBER CLUB ואת יתר מוצרי המותג L'ORÉAL MEN EXPERT

ניתן להשיג ברשת סופר-פארם, בפרפומריות ובאתרי און ליין מובילים.

את מוצרי הגילוח והדאודורנטים ניתן להשיג בהפצה רחבה ברשתות הפארם, המזון, החנויות הפרטיות

ואתרי האון ליין.