כל מי שמגיע מעולם אמנויות הלחימה יודע שהבסיס בתחום הזה הוא שימוש בכפפות אגרוף טובות ומקצועיות. בין אם מדובר על ספורטאי חובבן שמתאמן באמנויות הלחימה בשביל הכיף ובוודאי כאשר מדובר על ספורטאי מקצועי שאמנויות הלחימה בשבילו הן דרך חיים ואף לוקח חלק בתחרויות, כפפות אגרוף הן מוצר שהוא חובה כדי להתחיל ולעשות צעדים בעולם הזה.

כלים

 

מה ההבדל בין כפפות אגרוף מסוג מסוים לסוג אחר?

ממש כמו שנעלי ספורט שונות משמשות לענפי ספורט שונים, כך גם כפפות אגרוף שונות קיימות לצרכים שונים. כפפות אגרוף שונות גם בחומר שממנו הן עשויות וגם במשקל שלהן, כאשר לכל צורך קיימות כפפות אגרוף שמתאימות לו.

לדוגמה, משקל כפפות אגרוף מוצג ביחידות OZ, ותצטרכו לדעת מה משקל הכפפה שאתם מחפשים לפי הצורך שלכם. כפפת OZ 12 למשל מותאמת עבור מתאגרפים מקצועיים והן יכולות לשמש אותם גם לאימונים וגם לתחרויות האגרוף.

מאילו חומרים עשויות כפפות אגרוף?

כפפות אגרוף בדרך כלל עשויות מעור או מחומר דמוי עור. כפפות אגרוף מעור בדרך כלל מיועדות למקצוענים, הן עמידות ומקצועיות ולכן בדרך כלל המחיר שלהן יהיה גבוה יותר בהרבה. עם השנים פותחו טכניקות לייצור כפפות אגרוף מחומרים דמויי עור ששאבו את התכונות שלהם אחד לאחד מעור אמיתי, ולכן ניתן למכור אותן מחירים זולים יותר ולשמור על איכות כמה שיותר דומה לכפפות אגרוף מעור אמיתי.

בנוסף, היות והקשר בין ספורט לתזונה הוא תמיד ישיר – פותחו גם כפפות אגרוף שמאפשרות למתאגרפים טבעוניים להנות מאיכות ומקצועיות ללא פשרות, באמצעות חומרים דומים.

איך בוחרים כפפות אגרוף?

מעבר לעניין המקצועי של בחירת כפפות אגרוף לפי משקל וחומר, חשוב לדעת גם איפה לקנות כפפות אגרוף. חנויות ספורט רבות מוכרות כפפות אגרוף מקצועיות יותר ומקצועיות פחות, וחשוב לוודא שאתם אכן קונים את הכפפות ברשת מוכרת או בחנות שמוכרת מוצרים מקוריים.

אם אתם קונים כפפות אגרוף לכיף ונמצאים בשלב יחסית התחלתי של האימונים כן תוכלו לקנות כפפות אגרוף פחות מקצועיות וזולות יותר, אולם בשלבים המתקדמים כפפות אגרוף שאינן מקוריות או מקצועיות מספיק עלולות לא רק להעיד על חוסר מקצועיות אלא גם לפגוע בכם פגיעה ממשית ופיזית בזמן השימוש בהן.

כמה עולות כפפות אגרוף?

לכפפות אגרוף מחירים משתנים בהתאם לחנות שבה תקנו אותן, החומר ממנו הן עשויות וכן המשקל שלהן. באופן כללי מדובר על טווח שנע בין 70 ש"ח עבור כפפות פשוטות ומגיע גם עד מחירים של מאות ואלפי שקלים.

יש לכם חנות מומלצת עבורי?

בוודאי! הכירו את חברת בש גל ספורט בע"מ. החברה משווקת מוצרי ספורט מכל הסוגים והמינים, ובין היתר ניתן למצוא בחנות גם כפפות אגרוף מסוגים רבים ובמחירים משתנים – לילדים, למבוגרים, לחובבנים ולמקצוענים. מאחלים לכם אגרוף נעים!