גם אם תחפשו כל חייכם לא תמצאו בעל עסק שלא רוצה שהעסק שלא יהיה ידוע לכל ויהפוך למותג על.

כלים
שילוט לעסק
שילוט לעסק

אבל אם תגידו לכל אותם האנשים ששילוט לעסק הוא אבן היסוד והצעד הראשון שצריך לעשות הם כנראה ירימו גבה, בסופו של דבר הכול היום נמצא באינטרנט, לא? אז אם אתם באותה גישה המשיכו לקרוא וגלו איך שלט לעסק יגדיל את הנראות שלכם ויגדיל את מחזור המכירות שלכם.

יש שלטים בכל מקום – למה ששלך לא יהיה שם גם?

מהרגע שפתחת את העיניים בבוקר ועד שתלך לישון בלילה תחשף למליונים פרסומות. אנחנו ממש לא מגזימים ורק מספיק שתסתכל כרגע מסביבך וכנראה תוכל לאתר לוגואים, פרסומות, שלטים לעסקים ועוד המון דברים שמקיפים אותך ומפרסמים משהו או מישהו - עם שילוט לעסק אתה יכול לוודא שגם העסק שלך יקבל חשיפה. מכיוון שרק לשים שלט ולקוות לטוב לא יסייע להגדיל את מחזור המכירות ריכזנו בעבורכם כמה טיפים שייסעו לכם לפרסם את העסק עם שלטים לעסקים.

הכירו את סוגי השלטים הקיימים

כשאומרים היום שלטים אנחנו כבר לא מדמיינים שלטי פח מישונים ומאובקים. תעשיית השילוק לעסקים הפכה בשנים האחרונות למשוכללת ואפשר למצוא בה מגוון מרשים של אפשרויות - אותיות תלת מימד, שלטים מוארים, רול אפים, ארגזי תאורה, שלטי נאון, שלטים דיגיטליים. לכל בחירה שתעשו תהיה השלכה רגשית על הצופה ולכן מומלץ לחשוב מה המסר שתרצו להעביר ולנסות להבין איזה סוג שילוט לעסק יתאים למסר זה.

עלויות

אין צורך להגיד ששלטים לעסקים שנעשים למשל באמצעות חיתוכי לייזר ומוצבים בליווי של ארגזי תאורה יעלו יותר כסף משלט רול אפ. אבל מעבר לעלויות הישירות של עלות השלט אתם צריכים להביא בחשבון גם את תחזוקת השלט (למשל שלטי נאון דורשים תחזוקה מינימלית) וגם לרשויות מקומיות שונות יש קריטריונים שונים שיקבעו את גובה אגרת השילוט שתדרשו לשלם – בדקו מראש עם הרשות המקומית שלכם האם סוג השלט משפיע על מחיר האגרה.

קרוס אובר

מילת המפתח של עולם השיווק היום היום קרוס אובר, מדובר על שיטת שיווק שהופכת את כל החוויה סביב המותג למלאה והוליסטית יותר. זוהי שיטה שיווקית שדוגלת בשילוב פלטפורמות וביצירת שפה עיצובית ושיווקית אחת לכל אותן הפלטפורמות – כך למשל השילוט לעסק שתבחרו יהיה באותה שפה של אתר האינטרנט שלכם ושל הפלאיירים שתכינו וככה תוכלו לקבע ולחזק את המותג שלכם בעיני הלקוחות.

אל תילחצו משילוט לעסק

שלטים לעסקים יכולים להיות גם אירוע מלחיץ בחייו של בעל העסק, מדובר על השקעה כלכלית שסביבה יש מחשבה רבה ועבודות תכנון נרחבות. אף אחד לא רוצה לבצע מטלה שכזו בקלות הדעת וכתוצאה גם אנשים נוטים להילחץ מהחוויה הזו. אנו מציעים לכם לנסות ולאמץ אותה ולראות אותה כחלק מהתוכנית העסקית שלכם ואת השילוט לעסק כחלק בלתי נפרד ממאמצי השיווק שאתם מבצעים גם ככה לעסק שלכם.

הכי חשוב זה לערוך סקר שוק ולוודא כי אתם עובדים עם חברה אמינה ואיכותית. בקשו לא רק הצעת מחיר מהחברות השונות אל גם לראות תיק עבודות ובמידת האפשר חפשו לקוחות עבר שלהם כדי לשאול אותם על החוויה ועל התוצר המוגמר.