אז הקמת אתר שווה ומושקע לעסק שלך – מזל טוב! קיבלת החלטה חשובה שתסייע לך לקחת את העסק שלך לגבהים חדשים ולשמור אותו רלוונטי למאה ה-21. היום, חלק משמעותי והולך וגובר מהעסקים נעשה בדיגיטל, וזהו נתח שפשוט אי אפשר לוותר עליו בתחרות האדירה שמתחוללת כיום במגזר העסקי. בניית האתר, אמנם, היא רק השלב הראשוני ביותר. כדי להגיע לתוצאות המובילות במנועי החיפוש ולשמור על המותג שלך רלוונטי ובחשיפה גבוהה, נדרש קידום בגוגל מקצועי ומדויק.

כלים

 

רוצה לדעת כיצד נעשה קידום כזה ומה היתרונות שלו? כאן ניתן לקרוא על כמה מה שחשוב לדעת על הנושא.

אפיקי קידום אתרים

ישנם שני אפיקים עיקריים בהם נעשה קידום אתר עסק, וכדי לנחול הצלחה, מומלץ לשלב את שניהם:

א. קידום אורגני

תחום זה כולל את כל מאמצי הקידום שנעשים כדי לשפר את דירוג האתר שלך לטווח הארוך ולפי דירוגי האמת של מנועי החיפוש. קידום אורגני נחשב בעיני רבים לאמין ויוקרתי יותר. זהו המדד שקובע עד כמה מנועי החיפוש עצמם תופסים את האתר שלך כאיכותי, רלוונטי ומעניין. מדובר בעבודה ארוכת טווח ומורכבת, אך בסופה נראות האתר תישמר לאורך זמן.

ב. קידום ממומן

בנייה של באנרים, מודעות מקודמות בגוגל ותכנים שיווקיים אחרים באתרים מארחים וברשתות החברתיות, יחשפו צרכנים פוטנציאליים למוצרים ושירותים של העסק שלך, למבצעים ייחודיים וישרתו מגוון מטרות חשובות נוספות.

לבחור לאילו עיניים העסק ייחשף

כדי להסביר את היתרון שבשיווק הדיגיטלי בצורה הטובה ביותר, נשתמש בדוגמא הבאה:
שיווק מסורתי ניתן לדמות לפצצת מצרר – אנחנו זורקים אותה במטרה לכסות כמה שיותר שטח, ומקווים שהיא תפגע במטרות שיניבו לנו תוצאות. אין כל הבחנה בין פגיעה מתאימה ולא מתאימה.

שיווק דיגיטלי, לעומת זאת, דומה יותר במהותו לרובה צלפים. בקידום אתרים ממומן, כלי פילוח מתקדמים מאפשרים לך להחליט אילו קהלי יעד ייחשפו לתוכן הקידום שלך, באילו שעות, באילו אזורים ולפי קריטריונים רבים אחרים. מדובר ביעילות גבוהה פי כמה ובתקציב מוקפד בהרבה.

איטי, אבל בטוח

כשזה מגיע לקידום אתרים, סבלנות היא שם המשחק. על ידי בנייה של תוכן איכותי ועבודה רציפה ועקבית, האתר שלך יהפוך ליותר ויותר רלוונטי ויזכה לדירוג משמעותי בגוגל. חשוב להיזהר מ"מומחי" קידום שמבטיחים לך להגיע למקום הראשון בתוצאות גוגל תוך זמן קצר. אין איש בעולם שיוכל להבטיח דבר כזה. עם זאת, עבודה אמינה, יעילה ומגוונת לטווח הארוך, בהחלט תוכל לקחת אותך לתוצאות הגבוהות.

תכנון עלויות מוקפד

קידום אתרים מאפשר לך לתכן את מאמצי השיווק שלך לפרטי פרטים ולהגדיר את התקציב שבאפשרותך להשקיע. ניתן לקבוע בדיוק כמה הקלקות על מודעות אנו מעוניינים לגייס, כמה לידים נייצר בחודש או כמה תכנים חדשים נזמין לאתר שלנו והתקציב ייקבע בהתאם. לא משנה באיזה תקציב נקבע, אנו מכניסים שירות חדש וחשוב שיזניק את האתר שלנו.