בין אם אתם מגיעים לפראג בתור זוג או כמשפחה, אתם תוכלו למצוא כאן המון סוגים שונים של אטרקציות מעולות, מסעדות שוות, מוקדי טבע מרהיבים ועוד. אז בין כל אלו, היכן יהיה הכי מומלץ לבקר? הכנו עבורכם מספר המלצות. 

כלים
טיול בפראג ב-2020
טיול בפראג ב-2020

 

ייתכן ששמעתם על טירת פראג (PRAGUE CASTLE), אבל כנראה לא באמת הבנתם עד כמה מדובר במחזה נדיר. עם מרוצת השנים, טירת פראג נהרסה ונבנתה מחדש מספר פעמים. כיום, טירת פראג למעשה מהווה את אחת מנקודות התצפית המרהיבות על העיר, ככה שמדובר בלוקיישן מאוד רומנטי. בואו נגיד את זה ככה, הצעות נישואין זה כאן. היכן עוד כדאי לבקר, כשמגיעים לפראג? כל המידע על אחת הערים הרומנטיות בעולם:

פראג ב-2020 והמקומות שחייבים לבקר בהם

אם הגעתם לפראג, בסופו של דבר אתם כנראה גם תגיעו לרובע היהודי, או במילים אחרות - Jewish Quarter. מומלץ מאוד לבקר בו. די במפתיע, חיי הלילה כאן שוקקים ועשויים להפתיע גם את טובי החוגגים והחוגגות.

אתם מוזמנים להכיר בתי קפה מומלצים, מסעדות טובות ועוד. ואם כבר הזכרנו מסעדות, ומכיוון שכולנו קודם כל חושבים מהבטן, אנחנו ממליצים לכם ממש לבקר במסעדה הנקראת BLACK BETTIES GRILL, שמגישה אפילו מנות צמחוניות לסועדים (למרות השם הברור שמרמז על בשר). מדובר במסעדה מאוד מומלצת, שממוקמת בכתובת הזאת - ‪Manesova 7

איפה הכי מומלץ ללון בפראג? יש מלונות מומלצים מאוד?

אם תחפשו היטב, תוכלו למצוא הרבה מאוד מלונות מומלצים בפראג בכל רמות האירוח. תוכלו בקלות לאתר מלונות מרהיבים ביותר, חלקם מעוצבים בעיצובים עתיקים מאוד. למשל, HOTEL PODVEZI הוא אחד מאותם מלונות המעוצבים בצורה עתיקה ושמורה ביותר.

אתם מוזמנים להרגיש מלכים ומלכות למשך סופ"ש שלם, אין יותר כיף מזה. אם חשבתם שראיתם הכול, תרשו לעצמכם לחשוב שוב ולהיות ממש מופתעים. האווירה במלון זה היא ייחודית ביותר. אם שקלתם להציע נישואין בפראג, כאן זו ההזדמנות הכי טובה שלכם.

מה עוד אפשר לעשות בפראג בימינו?

עוד בפראג, אתם תוכלו למצוא המון אטרקציות גם לקיץ וגם לחורף. אם במהלך החורף יהיה לכם מעט יותר קשה לטייל ברחובות המושלגים, אנחנו ממליצים לרכוש נעליים מתאימות להליכה בשלג. פראג אמנם יפהפייה באביב ובחודשי הקיץ, אבל בחורף היא מקבלת טוויסט בעלילה ומפגינה בפנינו את יופייה החורפי. פשוט מחזה מרהיב.

רחובות הפסיפס הציוריים, חנויות הבוטיק, השלג הלבן וכוס התה הרותחת שתחזיקו ביד בכל מקום. עשינו לכם חשק, לא? גם לעצמנו. בכל מקרה, אנחנו ממליצים לכם להכיר את פראג במשך כל השנה, גם אם נדמה לכם שיהיה לכם מעט קשה לטייל שם בחורף. במקרה הכי גרוע? תתפנקו לכם במלון ובטיפולי ספא מענגים. שתהיה חופשה מהנה, ואל תשכחו להצטייד בנעלי הליכה איכותיות. תהנו!

תוכלו למצוא מידע רב על פראג גם באתר מטיילים בעולם עם פרטים נוספים על אטרקציות מומלצות, טיפים ומידע נוסף.