אחת הבעיות הקשות שעומדות בפני ישראלים שזקוקים לבדיקת MRI דחופה היא, שקשה מאוד להשיג מקום מהיום להיום או מהיום למחר במסגרת קופת חולים ובתי חולים ציבוריים. עקב מחסור במכשירי MRI במוסדות ציבוריים וביקוש גדול עבור בדיקות אלה.

כלים

 

על כן, הפתרון שעומד לרשות פציינטים שמעוניינים לבצע את הבדיקה, היא לפנות אל גורמים שמבצעים בדיקת MRI פרטי, כלומר, במקום לחכות שיהיה תור דרך הקופה או דרך בית חולים כזה או אחר, פשוט לפנות אל חברה שמבצעת את הבדיקה באופן פרטי.

דוגמא טובה לחברה כזו, היא 360 מעליות שיא, החברה מספקת אפשרות לקבל תור תוך 12-72 שעות מהרגע בו מזמינים את הבדיקה, כולל ליווי אישי של איש צוות ומענה במשך 24 שעות למקרה הצורך. הבדיקה נערכת באחת מבתי החולים או המכונים בהם יש את המכון, עם סריקות מלאות בין חצי שעה או שעה, על פי הצורך של המטופל. הפענוח מתבצע באופן מהיר, כאשר הפציינט מקבל את הדיסק עם התוצאות, מיד בסוף הבדיקה.

מדוע משתלם לפנות אל 360 מעלות שיא

אם אתם זקוקים לבדיקת MRI כמה שיותר מהר, על מנת שתוכלו לקדם את עניינכם מול הרופאים שמטפלים בכם, בין אם זה לצורך תהליך טיפולי מתקדם ובין אם זה על מנת להתחיל בתהליך מסוים.

מאחר ויש קושי רב למצוא תורים פנויים תוך זמן קצר לבדיקות MRI, אז בהחלט מוטב לפנות לעשות את זה באופן פרטי. מה עוד שמבחינת עלויות, הרי שניתן למצוא פתרונות דרך חברת הביטוח, כך שיהיה ניתן לשלם פחות מהמחיר המקובל.

בכל מקרה, השירות שהחברה מספקת הוא מהיר, איכותי ועונה על כל הצרכים על מנת לקבל בדיקה מהירה וברמה גבוהה.