SocialPeta פלטפורמת ניתוח אינטליגנטית לפתרונות מודיעין פרסומי נכנסת לשוק הישראלי לאחר שכבר נכנסה ל-45 מדינות. לאחר שכיסתה 68 פלטפורמות פרסום באפליקציות של המכשירים הניידים, גיימינג והמסחר האלקטרוני, SocialPeta תגדיל את ביצועי הפרסום של מותגים וסוכנויות בישראל על ידי כך שהיא מציעה יותר מ 600 מיליון נתוני פרסום.

כלים

תעשיית הפרסום הדיגיטלי צמחה במהירות בעשור האחרון והפכה לאחד מתחומי השיווק המאתגרים ביותר עבור מפרסמים עם מבנה דינמי משלה. העלייה ב-12% בעלויות הפרסום הדיגיטלי במהלך השנתיים האחרונות הכריחה מותגים לקחת צעדים הרבה יותר אסטרטגיים. היא נוסדה ב 2016 כפלטפורמה לניתוח אינטליגנטי עבור מודיעין פרסומי וכעת סוף סוף מתכוננת להיכנס לשוק הישראלי.

SocialPeta מכסה 68 פלטפורמות פרסום ברחבי העולם ופועלת ב 45 מדינות, היא תציע שוק מונע נתונים וניתוחי מתחרים כדי לשפר את ביצועי הפרסום על ידי כך שתציע יותר מ 600 מיליון נתוני פרסום למותגים וסוכנויות בישראל.

נתונים של עשרות פלטפורמות פרסום מפייסבוק ועד עליבאבא

הפלטפורמה לפרסום אינטליגנטי SocialPeta משרתת מאות חברות כמו פייסבוק, גוגל, עליבאבא, Netease Games, Baidu, Perfect World ו Toutiao. היא מבצעת מעקב אחר פעילויות הפרסום של המותגים, התוכנה ממטבת השקעת פרסום ומספקת תובנה כיצד והיכן מותגים, מתחרים וחברות אחרות בתעשייה משקיעות את תקציבן ואת האסטרטגיות הכלליות שלהן.

נתחיל בכך שהם מתמקדים על היכולת הטכנית ונתונים גדולים, המייסד של SocialPeta רוקס אמר: "החלטנו להרחיב את רשת השוק הגלובלי שלנו עוד יותר בכך שנפעל בשוק הישראלי. הניסיון שלנו בחמש השנים האחרונות מראה לנו כי אנו יכולים לספק שירותי ניתוח פרסומי טובים יותר בישראל. בנוסף, אנחנו נעזור ליותר חברות ישראליות להעשיר את היצירתיות הפרסומית שלהן, לייעל את נתוני הפרסום ולשפר את יעילות ההפצה שלהן."

הניסיון שלנו בחמש השנים האחרונות הראה לנו כי אנחנו יכולים לספק שירותי ניתוח פרסומי טובים יותר בישראל. יתר על כן, אנחנו נעזור ליותר יזמים ישראלים להעשיר את היצירתיות הפרסומית שלהם, לייעל את נתוני הפרסום ולהגביר את יעילות הפרסום."

 תוכנות לחסימת פרסומות גורמות לחברות להפסיד 100 מיליארד דולר מידי שנה

למרות שהפרסום הדיגיטלי מציע הזדמנויות רבות לניתוח בהשוואה לערוצים המסורתיים, הוא גם גורם לבעיית שקיפות. למרות העלויות העולות, מפרסמים אינם מסוגלים לבדוק בפירוט היכן הפרסומות שלהם מופיעות ומה בדיוק הביצועים שלהן. יתר על כן, ההתפשטות של תוכנות לחסימת מודעות כמו Adblock גרמו למותגים לאבד כ-100 מיליארד דולר ב 2019. התמקדות על נתונים גדולים וטכנולוגיה אינטליגנטית, SocialPeta, מציעה פונקציות מגוונות לניתוח כמו ניתוח שוק הפרסום, ניתוח מודיעין של אפליקציה, ניתוח יצירתיות הפרסום, ניתוח עלויות הפרסום, וכמו כן ניתוח של המדיה באתר וניתוח ערוצים.

יצירת קשר: רוקוס סו

טלפון: +001 (607) 444-5526

דואר אלקטרוני: rocks@vip.socialpeta.com

אתר: www.socialpeta.com