הנה מגיעים להם החגים, או אולי החופש הגדול של הילדים, ואתם מתלבטים ומתחבטים האם כדאי לארוז מזוודה קטנה ולרדת לאילת? או אולי לארוז מזוודה גדולה הרבה יותר ולצאת לטיול במדינות אירופה, ארצות אסיה או ארצות הברית? כך או כך, כאשר אתם מתכננים חופשה, עליכם להיות סמוכים ובטוחים שאתם יכולים לעמוד בכל ההוצאות של הטיול. ובנקודה זו נכנס לתמונה אתר מיוחד שעושה מהפכה של ממש במחירי החופשות בארץ ובעולם.

כלים

 

גם בארץ וגם בחו"ל – יוצאים לחופשה עם טרוולאור

חברת טרוולאור מציעה לגולשים אתר בינלאומי נגיש ונוח לחיפוש לכל הנופשים הפוטנציאלים המעוניינים לממש את חלומם ולצאת לחופשה מבלי לחשוב על כלום. וכדי לממן את החופשה, לא צריך למכור את הרכב או לפתוח את החסכונות. כי באתר של טרוולאור תוכלו למצוא חופשות וטיסות זולות המתאימות לכל אחד. חיפוש מהיר ופשוט של מקום הנופש העתידי שלכם, יניב לכם את בתי ההארחה הזולים ביותר שאפשר למצוא נכון לרגע נתון.

היתרונות שבחופשה בארץ

אם אתם בוחרים לנפוש בארץ, לא תצטערו על כך, וזאת מכמה סיבות. ראשית, טיול בישראל מחבר יותר לארץ שבה אנו חיים. חופשה בישראל היא הזדמנות טובה להכיר את הארץ מקרוב, ולמעשה גם לתרום לכלכלה הישראלית. מעבר לכך, חופשה כחול-לבן יכולה להוביל אתכם למקומות קסומים. תוכלו לבקר במצדה וללמוד על גבורה והתנגדות יהודית, לכבוש ברגל נחלים כמו נחל בניאס או יער אודם ברמת הגולן, לשכשך רגליים בים האדום באילת או לקפוץ לתל אביב, העיר ללא הפסקה, ולהרגיש בחו"ל. נוסף על כך, חופשה בישראל מתאימה לכל מי שצריך להישאר קרוב לבית מסיבה זו או אחרת – בריאות לקויה של אחד מבני המשפחה, לחץ בעבודה ועוד. כי במדינה קטנה כמו ישראל, אפשר להיות זמינים בטלפון בכל עת, ובמידת הצורך אף לחזור הביתה במהירות.

סיבה נוספת לצאת לחופשה בארץ, היא תחושת הביטחון. עד כמה שחופשה בחו"ל יכולה להיות מרתקת, היא עשויה להתגלות רוויית מתחים עבור אנשים מסוימים המוצאים את עצמם בארץ זרה, מבלי שיכירו את התרבות או את שפת המקום. כאשר יוצאים לחופשה קל"ב, לעומת זאת, מרגישים רגועים יותר, כי גם אם גוגל מפות יסבך אותנו ולא נמצא את הדרך ליעדנו, נוכל לשאול עוברי אורח דוברי עברית.

היתרונות שבחופשה בחו"ל

מטבע הדברים, גם לחופשה בחו"ל יתרונות משלה. אמנם חופשה זו דורשת תכנון והכנה ארוכים יותר מאשר חופשה בארץ, אך היא משתלמת מבחינות רבות. דבר ראשון, חופשה בחו"ל מאפשרת לכם להתנתק מכולם ומהכול – מהבוס, החותנת, השכנים שעושים רעש בין שתיים לארבע באופן קבוע ומשיחות הטלפון המטרידות שבהן הנציגים מנסים למכור לכם ביטוח לרכב או לדירה. כי כשאתם נמצאים בחופשת בטן-גב על חוף בפיליפינים או עושים סקי בהרי האלפים, שום דבר כבר לא יכול להטריד אתכם.

שנית, יציאה לחופשה בחו"ל היא דרך טובה להרחיב אופקים ולהכיר תרבויות שונות. מי שמקפיד לצאת לחו"ל פעם לשנה לפחות, זוכה להכיר מקרוב עמים וארצות, ולומד רבות על החיים המרתקים של התושבים ברחבי הגלובוס. כמו כן, נופשים בחו"ל יכולים להינות ממראות קסומים שלא רואים בארץ. כזה הוא, למשל, הכפר בלאגאי שנמצא בבוסניה הרצוגובינה. בכפר הקטן הזה, בתוך צלע ההר ממוקם מנזר בלגאי טקה. זהו מבנה עץ קטן ומרשים המזמין את מבקריו להיכנס, לטעום ממשקה קר וייחודי ולהשקיף על נהר הבונה.

ואם נסכם

בסופו של דבר, אתם אלה שתחליטו אם מתאים לכם ברגע נתון לצאת לחופשה קצרצרה וספונטנית בארץ, או לחופשה ארוכה ומתוכננת בחו"ל. כך או כך, אתר טרוולאור זמין לחיפוש של טיסות ובתי הארחה 24/7.