עוגת קראנץ טעימה להפליא מבצק שמרים נימוח במילוי עשיר של שוקולד עם קיפול בדומה לעוגות שמרים של קונדיטוריה • העוגה החדשה תהיה חלק מסדרת המאפים של אחוה הכוללת עוגת שמרים שוקולד, קינמון, פרג וקרמל המשווקות במחיר שווה לכל כיס

כלים
עוגת שמרים קראנץ בטעם שוקולד - אחוה(צילום:  יעל האן)
עוגת שמרים קראנץ בטעם שוקולד - אחוה(צילום: יעל האן)

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה, משיקה עוגה חדשה וטעימה להפליא בסדרת המאפים מתוצרתה: עוגת שמרים קראנץ בטעם שוקולד. העוגה החדשה מבית המאפה של אחוה היא הקרובה ביותר לעוגת קונדיטוריה, עשויה מבצק שמרים נימוח, מלופפת בתנועת קיפול ועם מילוי עשיר של שוקולד, נימוחה בפה ובעלת טעם של אפייה ביתית. העוגה תשווק באריזה של 400 גרם, נהדרת לאירוח וכקינוח מפנק לצד שתייה קרה או חמה. מומלץ לחמם לפני ההגשה.

סדרת העוגות הביתית של "אחוה" כוללת עוגת שמרים שוקולד, קינמון, פרג וקרמל. העוגות איכותיות וטעימות, נמכרות במחיר שווה לכל נפש של כ- 9 שקלים בלבד. לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק של חברת "אחוה": "אנו שמחים להביא לצרכן מוצרי מאפה טעימים, באיכות של מיטב הקונדיטוריות ובמחיר השווה לכל כיס. אנו משווקים את העוגות באריזות ייעודיות הניתנות לחימום, על מנת ליהנות מטעם של אפייה ביתית בקלות ובנוחות".

כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 9 שקלים לעוגה באריזת 400 גרם.

להשיג ברשתות השיווק המובחרות.