אין ויכוח באשר לתחושה שאנשים חווים כשהם אוכלים פיצה. אם התמזל מזלכם ונהניתם מאכילה מטלטלת טעימה ומהנה של פיצה שמוגשת על ידי פיצריות בפתח תקווה, אתם יודעים היטב שפיצה מייצגת בקלות מנה שיש לה טעם וניחוח של גן עדן.

כלים

 

אפילו המחשבה על הפיצה האהובה עליכם גורמת לכם לחייך. בציפוי טונות גבינה, ירקות ומגוון תוספות, אין להכחיש את העובדה שפיצה גורמת לאנשים להיות מאושרים.

כי מי אמר שפיצה אינה יכולה להיות ארוחה בריאה?

נכון, מגש פיצה ממוצע מכיל בערך ארבע מאות קלוריות, אבל אתם עדיין יכולים להזמין ארוחה בריאה של פיצה עמוסה בירקות וגבינות רזות, עם סלט בריא בצד.

אז בואו נדבר רגע על הפיצות הבריאות של פיצריות בפתח תקווה, שגורמות לאושר גדול, בזכות החלופות שמאפשרות לכם ליהנות מהפיצה שלכם בכל זמן שתרצו, ללא חשש וללא נקיפות מצפון.

מתחילים בבחירת ערב עם נושא

ערבי נושא הם כיף, והם מאפשרים לתכנן ארוחות בקלות ולהלהיב את הילדים לאכול. ערבי נושא לדוגמא כוללים יום שני ללא בשר, כריכים בשלישי ופיצה בחמישי. אם אתם מתאמים ארוחת ערב של פיצה בימי חמישי, אתם יכולים להזמין פיצה עם תוספות בריאות, כך שלא תחושו אשמה כשתאכלו את השאריות ביום שישי בצהריים, לפני ארוחת הערב הדשנה שמחכה לכם.

עכשיו נשאר לכם רק לקבל כמה החלטות חשובות נוספות כמו איזה פיצריות בפתח תקווה מגישות את המרכיבים שאתם אוהבים על הפיצה שלכם, איזה סגנון יכול להתאים לילדים, והכי חשוב, ליהנות משני ערבים משפחתיים בשבוע.

בחירת פיצה בריאה מתפריט פיצריות בפתח תקווה

פיצריות בפתח תקווה מציעות פיצות עם מאה אחוז גבינת מוצרלה, בצק מקמח מלא, או בצק שעשוי מקטניות, כמו גרגרי חומוס, לנמנעים מגלוטן. גבינה היא מקור טוב לסידן, וחצי כוס של מוצרלה רזה חלקית, מכילה 170 קלוריות, 11.5 גרם שומן, שבע גרם שומן רווי, 29 גרם חלבון, והיא מספקת יותר מארבעים אחוזים מכמות הסידן המומלצת היומית.

אם אתם רוצים להתנסות עם גבינות עתירות שומן כמו פרמזן, צ'דר או מסקרפונה, אתם יכולים להזמין את הגבינות האלה על הפיצה שלכם בכמויות קטנות וליהנות מהטעם הטוב שלהן. שילוב כמויות קטנות יותר של גבינות עתירות שומן עם גבינות בעלות שומן נמוך יותר, מאפשר לכם לשמור על הקלוריות.

בחירת תוספות בריאות

ירקות צריכים להיות הבחירה הראשונה שלכם. חצי כוס ירקות מבושלים מכילה 25 קלוריות ומספקת שפע של ויטמינים, מינרלים ופיטוכימיקלים, שהם כימיקלים צמחיים שמסייעים במאבק במניעת מחלות.

התפריטים של פיצריות בפתח תקווה מכילים פירוט של תוספות הירקות שתוכלו לבחור להוסיף על הפיצה שלכם, כולל מגוון של סלטים מירקות טריים וקישים אפויים שאפשר להזמין בצד, להרכבת ארוחה מזינה, משביעה ובריאה.

תמיד אפשר להזמין תוספות עתירות שומן, אבל במינונים נכונים

תוספות עתירות קלוריות כמו רטבים עשירים, זיתים, או מרכיבים מטוגנים, גורמים לקלוריות ולנתרן להתמוסס במהירות.

לכן מומלץ להזמין פיצות שמכילות כמויות קטנות של תוספות אלו מדי פעם, או לבחור את הגרסאות הקלות יותר של התוספות שמוצעות על ידי פיצריות בפתח תקווה.

גם הרטבים יכולים להיות בריאים

אפשר לבחור פיצות שמוכנות עם רטבים בריאים ודלי שומן, שמיוצרים מרכיבים שאינם מעובדים, ומכילים פחות נתרן. שאלו את המלצרים של פיצריות בפתח תקווה לגבי אופן הכנת הרטבים, כך שתוכלו לוודא שבחרתם את הגרסה הבריאה שמתאימה להעדפות התזונתיות שלכם.

בשורה התחתונה, תמיד אפשר לחשוב מחוץ לקופסא ולהזמין את החלופות הבריאות ודלות הקלוריות, ולהוסיף בצד מנות נלוות של פסטות, מאפים מקמח מלא, קינוחים עדינים ושתייה דלת קלוריות, כדי להרכיב ארוחה בריאה ומשמחת שכולם יאהבו.