כל אישה צריכה שיהיו לה זוג נעלי עקב אחד לפחות. נעלי עקב הן ללא ספק דרך מצוינת לשדרג כל הופעה, ולהפוך אותה לאלגנטית, מיוחדת ויוקרתית.

כלים

 

נעלי עקב הן הנעליים היחידות שיתאימו גם להופעת קז׳ואל שכוללת ג׳ינס וטי שירט, וגם להופעה אלגנטית, ילכו טוב גם עם מכנסיים אבל גם עם שמלה או חצאית, ובכל מקרה הן פריט חובה בכל ארון. כל אישה רוצה להרגיש במיטבה, ונעלי עקב טובות אשר מאריכות את הרגליים ומכווצות את הישבן, מאפשרות לנו ליצור הופעה אלגנטית ויפה, ולהרגיש הכי דיוות שבעולם.

יחד עם זאת, בחירה של נעליים אלו היא אינה עניין של מה בכך, ולכן יצרנו בעבורכן את המדריך המלא לקניה של נעלי עקב. הנה כל הפרמטרים שחשוב שתקחי בחשבון לפני הרכישה:

סוג העקב: בראש ובראשונה חשוב שתכירי כי ישנם שלושה סוגי עקבים עיקריים: עקבים נמוכים, עקבים בינוניים ועקבים גבוהים. בתוך שלושת הסוגים ניתן למצוא עקבים מסוג שטוח ועקבי שפיץ, וכמובן שישנם גם נעלי עקב מסוג פלטפורמה, שנחשבות נוחות יותר להליכה. הדרך הטובה ביותר לדעת מה מתאים לך, הוא למדוד כמה סוגים של ננעליים, ולהחליט מה משתלב הכי טוב בסגנון האישי שלך.

האירוע: כאמור, נעלי עקב בהחלט יכולות לשדרג כל הופעה, וליצור לך את המראה הרצוי לך בקלות. יחד עם זאת, נהוג להתאים את נעלי העקב שאת מחליטה ללבוש למאורע הצפוי. נעלי עקב גבוהות יתנו לך מראה אלגנטי לערב שיתאים לאירועים, לחתונות או לכנסים חשובים, ונעלי עקב נמוכות יותר, יכולות ליצור מראה יומיומי שמתאים לפגישות חשובות, להופעה מרשימה למקום העבודה ועוד.

סגנון: אין ספק שישנם לא מעט סגנונות, צבעים ועיצובים של נעלי עקב, ורשתות האופנה עושות ככל שביכולתן לחדש בכל עונה, ולהביא את הטרנדים החמים גם לארץ. יחד עם זאת, לא כל אישה מתחברת לכל סגנון, ולא כל אישה מתחברת לצבעים ולעיצובים השונים, ולכן חשוב מאוד לא להיגרר לכל טרנד שקיים בשוק, אלא להישאר מעודכנת בדגמים החדשים, ולבחור לעצמך את הסגנון אליו את מתחברת באמת.

נוחות: נעלי עקב אמנם נחשבות נעליים קצת פחות נוחות להליכה, אבל בשנים האחרונות מעצבי האופנה עושים מאמצים רבים לשלב גם נוחות וגם סטייל באותה הנעל, ולא לאפשר לאחד לבוא על חשבון השני. חשוב מאוד שתבחרי נעליים שהן לא רק יפות אלא גם נוחות, אחרי הכל מדובר בפריט שאמור להיות גם פרקטי ושימושי, ולא רק פריט אופנה שיקשט לך את הארון. תמדדי את הנעל, תלכי בה מעט, ולעולם אל תרכשי נעלי עקב בפזיזות.

מחיר: לבסוף, לכל אחת מאיתנו יש תקציב מסויים אותו היא מוכנה להשקיע לטובת רכישה של נעליים. כמו בבגדים ובפרטי אופנה שונים, גם בנעליים ישנו טווח מחירים מאוד רחב שיכול להתחיל מ 100 שקלים לנעל, ולנוע גם עד כמה אלפים. חשוב מאוד שתגדירי לעצמך מה הוא התקציב הרצוי אותו את מוכנה להשקיע בנעל, מה שיעזור לך לצמצם אפשרויות ולהיצמד לאופציות המתאימות לך ביותר.

בהצלחה!