הימים של התפשטות נגיף הקורונה שינו את פני המציאות, בני הגיל השלישי נמצאים מוגדרים כקבוצת סיכון ומוצאים את עצמם נשארים בבית בלי יכולת לרכוש מוצרים בסייסים.

כלים

 

הסיבה העיקרית לכך היא חוסר הגישה שלהם לאמצעים טכנולוגיים שיכולים לשמש אותם בכדי לרכוש מוצרים בסיסיים או לצורך ביצוע פעולות אחרות.

הפער הדיגיטלי הוא זה שמונע מאותם בני גיל שלישי עדיין לקבל את כל מה שהם זקוקים לו, הן מבחינה רפואית והן מבחינה חברתית.

אותם מפגשים בפארק שהם היו רגילים אליהם התחלפו לשיחות ZOOM שעבורם מדובר על משימה מורכבת במיוחד.

בכדי להצליח ולהגיע לאותם בני הגיל השלישי ולספק להם את הצרכים הבסיסיים שהם נדרשים, הרבה מאוד חברות הצליחו לעשות שינוי.

אחת מאותן חברות היא "עידן הספיגה" חברה המובילה את תחום מוצרי הספיגה למבוגרים, שאלנו את בעלי עידן הספיגה על הדרכים בהם הצליחו להגיע לאותם קשישים.

עידן הספיגה – מסבירים איך אפשר להתמודד עם הקושי הטכנולוגי של הלקוחות

עידן הספיגה הינה חברה המשווקת מוצרי ספיגה למבוגרים וקיימת כבר למעלה מ 18 שנים בתחום, היא מעמידה ללקוחותיה אתר אינטרנט המאפשר רכישות בקלות ובמשלוח חינם תוך 48 שעות עד הבית.

יוצרים קשר עם הלקוח

את רוב ההזמנות עושים הילדים של אותם מבוגרים הזקוקים למוצרי הספיגה, בימים האלו אנו יוצרים קשר טלפוני עם הלקוחות שלנו, בודקים את הצרכים שלהם שהשתנו בעקבות השהות הממושכת בבית ומתאימים להם מוצרים שיכולים להקל עליהם לעבור את התקופה.

מורידים מחירים

לפני שאנו עסק כלכלי, אנו קמנו במטרה להוזיל את עלויות מוצרי הספיגה למבוגרים, בתקופת הקורונה אנו מודעים למציאות הכלכלית שפוגעת בכולם, לכן החלטנו גם אנחנו להוזיל את המחיר של עשרות מוצרים מובילים, הכל במטרה לעזור ולעבור יחד את התקופה המורכבת.

מוצרים חליפיים

ישנם עשרות מותגים של מוצרי ספיגה, אם בעבר היו שלושה מותגים שמובילים את התחום הגדלנו מגוון המותגים איתם אנו עובדים. מדובר על מוצרים באיכות מעולה ובמחירים זולים משמעותית.

את השינוי הטכנולוגי עשינו בעצם היציאה ממנו, אם עד היום רוב ההזמנות היו נעשות רק דרך האתר, פתחנו את האפשרות ליצור גם קשר טלפוני 24/6 שזמין לתת מענה וייעוץ מקצועי בחינם וללא כל התחייבות, בנוסף בשל ההגבלות המשתנות של משרד הבריאות שירות המשלוחים שלנו זמין עד 48 שעות, רוב ההזמנות מתבצעות כבר ביום שלמחרת הכל בכדי להעניק את השירות הטוב ביותר.

מוקד טלפוני

הפעלנו עבור הלקוחות שלנו מוקד טלפוני שבו הם יכולים גם לבצע הזמנות וגם אנו החברה היחידה המציעה להם תמיכה טכנית בעבודה מול מחשב, במקרים רבים מלווים את הלקוחות שלב אחרי שלב איך הם יכולים לבצע את ההזמנה דרך האתר.
לשם כך המוקד זמין 24 שעות ביממה, לא משנה הם מתי הם נתקלים בקושי בביצוע ההזמנה של חיתולים למבוגרים או כל מוצר ספיגה אחר, יש מי שיענה ויעזור להם להתמודד עם הקושי הטכנולוגי.