פלטפורמות הסחר האלקטרוני משנות את האופן בו צרכנים מתנהלים, על התחרות במגוון תחומי תעשייה ועל האופן שבו עסקים מתנהלים בכל התחומים. מדובר בשינויים פורצי דרך ולצד האתגרים הרבים, הם מציעים גם לא מעט הזדמנויות. לצד השינויים באופני הרכישה, נדרשים גם לא מעט בטכניקות השיווק וכדי להצליח בהן, חשוב שנבין כיצד הצרכן חושב כיום, מה מפעיל אותו וכיצד אנו ממירים משתמשים לרוכשים בפועל. צוות "מכללת דיגיטל אונליין" מזמין אותך ללמוד כיצד לנתב את פלטפורמות הדיגיטל לאפיק הכנסה מהבית.

כלים

 

הצרכנים עוברים לדיגיטל

הפלטפורמות הדיגיטליות המתקדמות שעומדות כיום לרשות המשתמשים הופכות את הצרכנים לבררנים ונבונים יותר. לפתע, כל העולם נמצא בקצות אצבעותינו ומאפשר לנו לבצע השוואות מחירים, לאתר את המוצרים הנחשקים והמשתלמים ביותר, ללמוד הכול על המוצר ולבצע רכישות נוחות בלי לעזוב כלל את הבית. במידה ויעמדו לרשותנו הידע וההכשרה להקמת חנות באיביי, ניתן לקחת חלק בפעילות הענפה הזו ולשווק מוצרים ללקוחות בכל רחבי העולם.

רק ברבעון האחרון של 2019, בוצעו מכירות בהיקף של 22 מיליארד דולר באתר וכעת, בצל משבר הקורונה, נפח המכירות רק הולך ועולה. דווקא עכשיו, כאשר הצורך בעבודה מהאינטרנט ובחיפוש מקור הכנסה מהבית נעשה חשוב מאי פעם, פתיחת חנות באיביי עשויה להיות אפיק רווחי ומשתלם.

בניית אמון במותג

הצרכן הדיגיטלי לא מסתפק בהצהרות בלבד. הוא רוצה לקבל עתודות שיאפשרו לו לתת אמון במוצר שלך. הצרכן הממוצע יעבור בין 3 חנויות לפחות לפני שיבצע רכישה וכדי לשמור אותו אצלנו, עלינו למצוא את הדרך לשדר לו – "החיפושים הסתיימו – מצאת את מה שחיפשת". כיצד נעשה זאת?

תוכן המופק על ידי משתמשים – עדויות וחוות דעת על ידי לקוחות עבר יעלו את האמינות שלך. שימוש בחיבור מאובטח יעלה את האמון שלהם באתר שלך ויספק להם תחושת ביטחון הנדרשת לביצוע רכישה. עבודה מאומצת ברשתות החברתיות תאפשר לקהלי היעד שלך לנהל מערכת יחסים עם המותג שלך, להכיר את הפעילות השוטפת שלך ולקבל מענה על שאלות בזמן אמת.

שימוש במובילי דעת קהל

דמויות מרכזיות בשיח של קהלי היעד שלך המדברות על המוצר שלך או משתתפות בתכנים השיווקיים שלך יעלו את האמון במותג וימשכו משתמשים חדשים לעקוב אחריך ולהתוודע למוצרים ולשירותים שלך.

כמות עוקבים ולייקים

ככל שבדפי הרשתות החברתיות שלנו יהיו יותר עוקבים, לייקים ומעורבות, כך אנו משדרים לצרכנים "אנשים מכירים אותנו וחוזרים אלינו שוב ושוב". זהו המסר שמקדם מותג בדיגיטל היום יותר מאי פעם.

מכללת דיגיטל אונליין מסייע לך להניע צרכנים לפעולה

אנו מכירים היטב את התנהגות הצרכן בדיגיטל ושומרים על אצבע על הדופק על המחקרים העכשוויים ביותר על מנת לשפר את מאמצי השיווק שלנו בכל עת. אנו מזמינים אותך לתהליך לימודי צמוד שיפתח לך דלת אל עולם הדיגיטל ויספק לך כלים חשובים לייצר הכנסה מהבית. לפרטים נוספים, אנו זמינים לפנייתך כעת.

רוצה לקבל מידע נוסף על תוכנית ההכשרה שלנו?

לעוד מאמרים בנושא הינך מוזמן להכנס לאתר הרשמי שלנו

https://digitalonline.co.il/ 

שלכם באהבה

מכללת דיגיטל אונליין