מגיע שלב של כל אדם, שבו הוא מחפש את המקצוע שהוא המתאים ביותר עבורו. זה קורה לצעירים בתום השירות הצבאי וגם למבוגרים יותר שמחפשים שינוי מקצוע לאור נסיבות מסוימות.

כלים
עיצוב גרפי
עיצוב גרפי

 

עיצוב גרפי

אנשים שהם יצירתיים ובעלי דמיון מפותח, המסוגלים להגשים חזון ולבצע אותו ויש להם חוש אסתטי מפותח, יכולים ללמוד קורס עיצוב גרפי שהוא קורס מרתק הפותח בפני כל אדם אופקים חדשים.

כדי ללמוד זאת, יש צורך בידע בהפעלת מחשב ובידע אלמנטרי בשפה האנגלית. מעבר לכך, את כל שאר הנושאים לומדים במהלך הקורס.

תחומי הלמידה בקורס עיצוב גרפי

במסגרת קורס עיצוב גרפי לומדים הסטודנטים את התוכנות המרכזיות שבהם משתמשים המעצבים הגרפיים ביום יום, הן מי שעוסק בעולם הדיגיטל והן מי שעוסק בתחום הפרינט. התוכנות המובילות הן פוטושופ לליטוש תמונות, אילוסטרייטר, אינדיזיין ועוד. לתוכנות הללו קיימות פונקציות רבות ובמהלך הקורס הם לומדים את כל רזי התוכנות הללו כדי שיוכלו להשתמש בכל האפשרויות שהן מציעות.

מטרת השימוש בעיצוב גרפי

העיצוב הגרפי תפס תאוצה רבה לאור ריבוי השימוש היום יומי באתרי האינטרנט השונים, הן במהלך הבנייה שלהם והן באופן שוטף. בנוסף לכך מעצבים הגרפיקאים גם דפי נחיתה עבור הרשתות החברתיות השונות לאור ההד המשמעותי שהן יוצרות בכל מה שקשור לפרסום, לאינטראקציה ולטראפיק ברשתות הללו.

אתגר בכל משימה של עיצוב גרפי

כל משימה ועבודה חדשה היא אתגר גדול עבור כל מעצב גרפי, הוא צריך להבין את כל המעטפת, את רצונו של הלקוח, את המסרים שרוצים להעביר והאסטרטגיה השיווקית. המעצב הגרפי אוסף בראש את כל המידע הזה ומתרגם אותו לשפה עיצובית, תוך שימוש בסמלי המותג ובשפה העיצובית שלו. הרעיון יכול להבזיק תוך רגע ולפעמים עד שהמוזה נחה ויש הברקה, לוקח יום או יומיים.

השתלבות במקומות העבודה

בוגרי קורס עיצוב גרפי משתלבים בתום הלימודים במקומות עבודה רבים כמו חברות גדולות שיש להם מחלקת שיווק ופרסום, משרדי פרסום, חברות העוסקות בשיווק דיגיטלי, סטודיו לעיצוב ועוד.

הפקת יצירה עצמית מעניקה סיפוק רב לכל מי שמכין אותה ובמהלך הדרך מבצע אין ספור שינויים של כיתוב, גודל, צורה וצבע. הפרפקציוניסטים שלמדו רבות במהלך הקורס, מבינים שכדי להוציא עבודות מעולות יש להיות מקצועיים וכך ליצור מוצר יפהפה ומושלם שהלקוח והקהל יאהבו.

מעצבי גרפיקה עצמאיים

רבים מבין מסיימי הקורס בוחרים לעבוד כפרילנסרים עצמאיים. כדי לעסוק בכך צריך את הידע הבסיסי שלמדו בקורס ומעבר לכך בכל מחשב ביתי אפשר לעבוד ולבצע עבודות עבור לקוחות.

לעבודה בבית יש יתרונות רבים, כיוון שאפשר לעבוד בכל שעה שיש פנאי ועבור מי שיש לו משפחה זו אפשרות מצוינת לתמרן בין המשימות הקשורות לילדים ולבית ועם זאת לעבוד מהבית וליצור הכנסה נאה.