כל מי שעוסק בתחום בעיות התנהגות אצל ילדים, נחשף לעולם מרתק של ההתנהלות שלהם לאור ראיית העולם מזווית שונה מזו של המבוגרים, דבר שמשפיע על חיי היום יום שלהם ועל הקשר ביניהם לבין ההורים, האחים וכל מי שנמצא סביבם.

כלים
קורס ABA
קורס ABA

 

למידה של טיפול התנהגותי

עולמם המרתק של הילדים הוביל בשנים האחרונות הן צעירים והן מבוגרים ללמוד קורס aba כדי להבין לעומק את עולמם של הילדים ואת התפיסה הייחודית שלהם. המחקר לגבי התנהגותם של הילדים ברבדים השונים של החיים, בבית, בגן, בבית הספר ועם חברים הוא מרתק ומסקרן וכל מי שצולל פנימה נהנה הן מהמחקר והן מתוצאותיו.

מטפל התנהגותי

לאורך השנים האחרונות ובעקבות מחקרים שבוצעו, נקבעה תוכנית אמון אשר אותה מיישמים בעבודה עם ילדים בגזרה טיפולית וחינוכית. בסיס החשיבה הוא שקיימות השפעות רבות של הסביבה על הילד ולכן הדבר נראה באופן ההתנהגות שלו. במקום בו יש צורך לבצע שינויים ושיפורים לאור התנהגות כזו או אחרת, עוטפים את הילד במערך של חיזוקים וגירויים, כדי שיראה את הדברים באור אחר וכך לאט לאט יבצע שינויים קלים בחשיבה שלו, דבר שיוביל גם לשינויים התנהגותיים.

הטיפול ההתנהגותי הוא שונה לכל אדם וזאת בהתאם לצורך האישי ועל פי הבעייתיות האינדיבידואלית ותהליכי הלמידה הנדרשים וזאת בהתאם לרמת המסוגלות וההתמודדות עם מצבים שונים, דבר שיכול להתבטא בהתקפי זעם אצל אחדים ובהתנהלות אדישה אצל אחרים.

קורס טיפול התנהגותי

בשנים האחרונות קיים ביקוש הולך וגובר להשתתפות בקורס aba לאור הידע הרב המוענק בו שמסייע לעבודה המעשית מול ילדים ובוגרים ועוזר למטפל עצמו בהתנהלות הביתית בקן המשפחתי שלו.

בוגרי הקורס משתלבים בעבודה כמאמנים וכמטפלים אשר צמודים לצוותים החינוכיים בגני הילדים ובבתי הספר, כדי להתמודד עם מצבים שונים הקשורים בבעיות התנהגותיות של ילדים אשר זקוקים ליד מכוונת ולסיוע מקצועי כדי שימצאו את דרכם. בעיות התנהגות אצל ילדים נראות בכל מקום ולכן תפקידם של המטפלים חשוב ביותר.

קורס aba

מי שמעוניין להיות מטפל וללמוד את עקרונות ניתוח התנהגות יישומי, ייהנה מאד מהלימודים בקורס aba כיוון שהלימודים הללו יעניקו לו ידע וכלים מקצועיים כיצד לגשת לכל ילד, להגיע ליצור אישי אתו ולהוביל אותו בדרכים חדשות. השינויים החיוביים וההצלחות בעקבות האתגרים הללו, יובילו לסיפוק עצמי עצום של המטפל שהצליח ליצור פריצת דרך משמעותית אצל המטופל.

כדי להבין את הדברים לעומקם, לומדים בקורס זה לימודים תיאורטיים ובמקביל לכך גם לימודים מעשיים הכוללים תרגול ויישום.

בוגרי הקורס עוסקים בעבודה עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים כמו קשב ולמידה, או קשיים אשר זקוקים לסיוע בהתנהלות היום יומית שלהם. הליווי המקצועי כולל שיפור מיומנויות חברתיות, תקשורת תקינה, מערכות יחסים נאותות עם כל מי שסביבם, כישורי חיים, עצמאות ועו