גיבוי בענן הוא בפשטות; כלי לאחסון מידע וקבצים במקום אחד, אליו ניתן להתחבר מכל מקום ובכל זמן ולשלוף את פיסות המידע הרצויות. הענן מאבטח את הקבצים ושומר עליהם, ובאותה נשימה מקל על המשתמש בכך שהוא מציע פתרון פשוט ונוח יותר מפתרונות הגיבוי הקיימים (כדוגמת כונן חיצוני). הענן עצמו לא תופס מקום יותר מידי מקום, אלא ב"חוות השרתים" בהן נמצאים השרתים הפיזיים שלו. חוות אלו יהיו כמובן מאובטחות ומוגנות על מנת למנוע מגורמים לא רצויים להגיע למידע השמור.

כלים

 

אם עדיין לא הצלחתם לרדת לסוף דעתנו, הנה כמה מהיתרונות הגדולים של גיבוי בענן לחברות:

  • משתלם כלכלית – קודם כל, ואולי מדובר באחד השיקולים הקריטיים ביותר עבור בעלי העסקים, הוא כמובן השיקול הכלכלי. למרבה המזל, מדובר בפתרון זול משמעותית מהרבה פתרונות גיבוי אחרים, המאפשר להעלות כמות אדירה של נתונים וחומרים בעלות סבירה יחסית. כפי שכבר ציינו, את כל זה ניתן לעשות בידיעה שהנתונים שלכם נשמרים תחת אבטחה כבדה ביותר.
  • נגיש ביותר – הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת גישה למאגר הנתונים מכל מקום בכל זמן, כך שגם אם החלטתם לצאת לחופשה אבל בדיוק בזמן שאתם נהנים לכם בבריכה צץ משבר קטן בעסק, תוכלו להישאר מעודכנים ולקחת חלק פעיל במציאת הפתרון.
  • וגם מהיר – תשכחו מהימים בהם הרשת הייתה קורסת מעומס מידע, שירותי הענן המתקדמים בנויים כך שגם במצבים שהרשת כן קורסת, הענן תמיד יהיה נגיש ויספק מענה נוח בכל זמן. חשוב לציין שבכל זמן ובכל מצב, השירות מתבצע במהירות גבוהה כך שתוך שניות תוכלו לשלוף את הנתונים הנדרשים.
  • ללא הגבלה – בלחיצת כפתור אחת והגדרה מחדש, ניתן יהיה לשנות את נפח הענן בהתאם לצרכים שלכם. עברו כמה חודשים והצטבר מידע נוסף שאתם חייבים לנקות בכדי לפנות מקום למידע חדש, אבל אינכם מעוניינים למחוק אותו לחלוטין? מעולה, זה הזמן להגדיר מחדש את הענן שלכם ולהעביר את המידע אליו!
  • אבטחה ברמה הגבוהה ביותר – כמה פעמים קרה שאיבדתם את הכונן הנייד שלכם עם כל המידע החשוב שנשמר עליו, אחרי שהייתם כל כך בטוחים שכעת הוא מוגן? אפילו מחקתם אותו מהמחשב עצמו וכעת אפשר לומר שאבד לנצח. ובכן, לא עם גיבוי בענן – כעת תוכלו לישון בשקט, בידיעה שהנתונים החשובים ביותר של העסק שלכם, מוגנים ונמצאים מוכנים עבורכם בכל זמן.

הענן מתאים לכולם!

אין ספק, גיבוי בענן יוכל להעניק פתרון עבור עסקים וחברות, וצרכי עבודה ופנאי אחרים. הוא מתאים לכל אדם פרטי או גוף עסקי הזקוק לשירותי אכסון עבור מידע ונתונים חשובים. מובן שההטמעה לא תתבצע סתם כך, את התהליך ילווה איש מקצוע שיבצע בדיקות והדרכות בנוגע לשימוש בענן, היתרונות שלו וההתאמה שלו לצרכים.

המקום בעולם האמיתי הוא מוגבל, אבל בענן – אין סוף לכמות הנתונים שתוכלו לאכסן! בכל זמן ומכל מקום ניתן לגשת אליו ולשלוף את פרטי המידע הרלוונטיים, לעבור על ההיסטוריה של העסק, לבנות אסטרטגיות לעתיד ולהתקדם צעד אחד נוסף בעולם העסקים.