שיפוץ ושדרוג הבית הוא דבר חיוני מאוד שאנשים מבצעים אותו בדרך כלל אחת לכמה שנים. אף אחד לא אוהב שגרה משעממת ולצד הרצון לעצב את הבית מחדש, לשפר את האנרגיות בבית וליהנות מעיצובים מודרניים ואטרקטיביים יותר הרי שלעתים גם יש הצורך לבצע שיפוץ או שדרוג בשל התיישנות או בלאי של מוצרים ורהיטים שונים. שיפוץ יכול להיות גם הזמנה של דלתות, מוצרי פרזול, רהיטים, מוצרי דקורציה, מרצפות, חומרי חיפוי, שיש ועוד.

כלים

 

בדרך כלל אנו עושים את ההזמנה מחנות או מפעל ישראלי ומשלמים את המחיר הנדרש מאתנו כיוון שאין לנו אופציות אחרות יותר מדי. אם היינו יכולים להזמין את המוצרים מחו"ל במחירים נמוך יותר ואלה היו מגיעים אלינו במשלוח כאילו הזמנו אותם מהארץ היינו עושים זאת. ובכן, כיום זה בהחלט אפשרי!

המהפך בשוק היבוא הישראלי

ROYAL INNOVATIVE חברתו של בוריס וולפמן, יזם ואיש עסקים ישראלי בינלאומי מקדם מיזם חדש בישראל ומייבא מוצרים רבים לשדרוג הבית, הגינה ואפילו משרדים ובתי עסק. כיום תוכלו לשדרג את הבית בראש שקט תוך שאתם חוסכים כסף רב בעלויות חומרי הגלם והמוצרים השונים מבלי להתפשר על איכות המוצרים. בוריס וחברתו מאפשרים לכם לבצע את ההזמנה ממפעלי החברה היושבים בטורקיה עם משלוח מהיר עד בית הלקוח ובמחירים מיוחדים כאילו רכשתם את המוצרים בסין. בהחלט מדובר במהפכה של ממש בשוק הייבוא הישראלי.

שדרוג החלל הפנימי של הבית

שיפוץ ושדרוג החלל הפנימי של הבית מוכר לנו בעיקר כאשר אנו רוצים לשפץ את המטבח הישן, לשפץ מחדש את חלל האמבטיה או אפילו בבנייה של חדר חדש בבית. לאחר שנים ייתכן ונרצה לחדש אפילו את הצבע על הקירות, את הדלתות בכניסה לחדרים ולהוסיף אלמנטים עיצוביים שונים. מוצרים אלו עולים לא מעט בישראל. דלת יכולה להגיע למחיר של אלפי שקלים ליחידה! דלת פשוטה יכולה להגיע למחר של אלף שקלים ליחידה לא כולל התקנה. בשלב הזה אתם בטח אומרים לעצמכם "הלוואי ויכולתי לקנות את המוצרים מסין.. .הכול היה זול יותר" וזה נכון – בסין ניתן לקנות בזול, אולם גם האיכות לא תמיד הכי טובה. בוריס וולפמן החליט לשנות את חוקי המשחק ולסייע לצרכנים הישראלים ליהנות ממוצרים איכותיים ברמה גבוהה מאוד במחירים אטרקטיביים במיוחד, ממש כאילו הזמנתם את המוצרים מסין. ההבדל הוא כמובן בעובדה שאתם רוכשים מחברה ישראלית, מדברים בטלפון עם נציג ישראלי דובר עברית שיבין בדיוק מה אתם רוצים ועל הדרך נהנים ממשלוחים מהירים הרבה יותר מסין לישראל (כיוון שהמוצרים מגיעים מטורקיה).

שדרוג המרפסת והגינה

לצד השדרוג הפנימי של הבית ייתכן ותרצו לשדרג את המרפסת או הגינה שלכם. לבנות מזרקה יפה, אולי דק מעץ או אפילו פרגולה. אולי תרצו לרצף את שבילי הגישה לבית או את המרפסת עצמה. אבנים, מתכות, עצים, מרצפות קרמיקה ועוד אינספור חומרי גלם ומוצרים שונים מחכים לכם בקטלוג של REAL INNOVATIVE של בוריס וולפמן. את כולם תוכלו להזמין במחירים מוזלים ואטרקטיביים מאשר בישראל וליהנות משילוח מהיר לארץ. אז אם אתם רוצים לחסוך בעלויות ולא לוותר על האיכות – זו ההזדמנות שלכם.

לסיכום; אנשים רבים מתלוננים על יוקר המוצרים בישראל. אם רוצים לבנות פרגולה לגינה או להחליף שיש במטבח – צריך לעתים רבות לקחת הלוואה לצורך כך ולכן אנשים גם לא מאפשרים לעצמם את השיפוץ המדובר וחיים בסטנדרטים נמוכים יותר. כיום תוכלו לשדרג את הסטנדרטים שלכם ואף ליהנות ממחירים מוזלים שיחסכו לכם הרבה מאוד כסף בכל שיפוץ או שדרוג של הבית. מוצרים איכותיים המיובאים מטורקיה לישראל, שיחה עם נציגים דוברי עברית ומשלוח מהיר לישראל.