הודו היא אחד היעדים המרתקים ביותר בין מדינות המזרח הרחוק. תרבות עשירה, מנהגים מרתקים, אתרים רבים לביקור תיירים, מסלולי הליכה וטראקים לכל דורש לצד עלויות נוחות לתיירים הופכים את היעד הזה לאטרקטיבי במיוחד. בהודו יש המון מסלולים שיכולים להתאים ליחידים, לזוגות או למשפחות, וכל מה שצריך זה לתכנן את הטיול באופן מושכל. הכירו כמה מן המקומות הכי מעניינים לביקור בהודו, לטיול חווייתי ובלתי נשכח.

כלים
האתרים הכי מרתקים בהודו
האתרים הכי מרתקים בהודו

 

הטאג' מאהל

 המבנה המפורסם שנחשב לאחד משבעת פלאי עולם ממשיך לככב כאחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בהודו. המבנה בעל ההיסטוריה העשירה נחשב כמושלם מבחינה סימטרית, ולכן הפך לאחד המבנים המיוחדים ביותר שתוכלו לבקר בהם. הטאג' מאהל נמצא בעיר אגרה שבמדינה אוטר פראדש, ולפני שאתם מגיעים אליו כדאי לכם לוודא שהוויזה שלכם בתוקף ומאפשרת לכם להגיע לשם. הכניסה והמעבר בין המדינות בתוך הודו מותנות בהוצאת וויזה. ניתן להוציא ויזה להודו באינטרנט בקלות ובמהירות, ומומלץ בחום לעשות זאת מראש.

 קרלה

האזור הירוק והמרגיע הוא אחד מאזורי התיירות היפים ביותר בעולם. מדובר ביעד יפהפה בעל נוף מרהיב, מלא בצמחיה, חופי ים ומגוון אטרקציות לגוף ולנפש. מומלץ להגיע לשם בחודשי האביב והקיץ כדי ליהנות ממזג אוויר נפלא ולחוות את כל מה שיש למקום המקסים להציע.

קשמיר

חבל ארץ צפוני, מהמרהיבים ביותר שתראו בהודו. היעד היפהפייה הזה מוקף בהרים גבוהים, מלא באזורים ירוקים וניתן לראות בו מקורות מים זורמים במספר נקודות. בחודשי הקיץ והאביב תראו אזור פורח ומדהים ביופיו, ובעונות הקרות תוכלו לטייל בהרים המושלגים וליהנות מפעילויות סקי או סנואובורד. מדובר באזור מיוחד מאוד לטיולים, רומנטי ואפילו יעד מפתיע לזוגות, מרגיע ושקט, וברגע שתגיעו אליו – לא תרצו לעזוב.

ורנאסי

עיר עם אווירה רוחנית במיוחד. במהלך הביקור בעיר תוכלו להיחשף לתרבות העשירה של המקומיים, לטייל על שפת נהר הגנגס, לטבול בו או לשוט בסירה. בשעות הערב מתקיימים לעתים טקסים שונים של המקומיים, וכל מי שמעוניין מוזמן להשתתף. החוויה בעיר תהיה מרתקת במיוחד למי שמתעניין בתרבות והמסורת של המקומיים, ויוכל לחוות את חייהם בעיר מקרוב.

מקדש מינאקשי

המקדש המרשים ביותר שתראו בהודו, הממוקם בעיר מאדוראי במדינת טאמיל נאדו. מדובר במקדש גדול בעל 14 מגדלים, ובו מתקיימים טקסים מדי בוקר וערב. את הטקסים ניתן לראות בכל יום בהתאם לחוקים המקובלים במקום. מומלץ מאוד להיעזר בשירותיו של מדריך כדי לבקר במקום בצורה מסודרת ומאורגנת.

לסיכום, הודו היא מדינה מופלאה ומרתקת שמציעה הרבה מאוד אפשרויות לתיירים, החל מחוויה עירונית ועד טיולים רגליים באזורים הכי יפים בעולם, אטרקציות לגוף ולנפש וטבילה או צלילה ביעדים הכי מיוחדים. טיול בהודו יכול להיות חוויה של פעם בחיים, שישאיר את כל מי שיבקר בה עם טעם של עוד. מומלץ להתארגן לקראת הטיול מראש, להתחסן בכל החיסונים הנדרשים, להוציא וויזה בהתאם ליעדים שלכם ולחדש אותה כדי להימנע מאי נעימויות מול הרשויות המקומיות. הקפידו לארוז את כל הציוד הנחוץ לקראת הביקור במדינה כדי שהטיול יעבור חלק, ואתם תוכלו להתרכז בליהנות.