אם הסתבכתם בפלילים, הדבר החשוב ביותר שתוכלו לעשות הוא למצוא עורך דין פלילי שפועל קרוב לאיור מגוריכם ויוכל לייצג אתכם בהליך המשפטי.

כלים
עורך דין פלילי
עורך דין פלילי

 

בין אם מדובר בתל-אביב, ירושלים או פתח תקווה יש לחשיבות גדולה לבחירת עורך דין איכותי וטוב לייצוג בהליכי פליליים, בין היתר:

הליכי חקירה במשטרת ישראל.ייצוג בבית המשפט בדיוני מעצר.קיום שימוע לפני הגשת כתב אישום מול הפרקליטות.ניהול הליך משפטי בכתבי אישום בבתי המשפט.

כיצד בוחרים עורך דין פלילי טוב באיזור מגוריכם? כל הטיפים והעצות לפניכם.

עורך דין פלילי בתל אביב

תל אביב היא העיר בה הכול קורה, בבית המשפט השלום ובבית המשפט המחוזי בתל אביב מתנהלים התיקים הסוערים והמעניינים ביותר במדינת ישראל.

חקירות המשטרה בעיר תל אביב מתקיימות במגוון תחנות משטרה ובניהן תחנת יפו שברחוב סלמה 18, תחנת "לב תל אביב" ותחנת צפון תל אביב שברמת החייל.

לפני הגעה לחקירה במשטרה או בכל מגע עם רשויות החוק, כדאי לפנות לעורך דין פלילי בתל אביב, כזה שהיה בעברו תובע משטרתי או פרקליט בפרקליטות מחוז ת"א.

מחוז תל אביב ידוע בקרב עורכי הדין כמחוז הוגן יחסית, בו בתי המשפט מתנהלים ביעילות יחסית. מצד שני, שמים דגש במחוז על עבירות כנגד קטינים, עבירות מין ועבירות סמים שהפכו למכה בתל אביב וסביבותיה.

מה צריך לבדוק כשמחפשים עורך דין פלילי בתל אביב?

אנו מציעים לכם לחפש המלצות על משרד עורכי הדין הפלילי, בעיקר, דרך מנוע החיפוש Google שמספק אינדיקציה טובה לכמות הלקוחות ולשביעות הרצון שלהם מעורכי הדין.

ככל שלעורך הדין המלצות רבות יותר, כך סביר להניח שהוא מעניק שירות טוב והוגן ולקוחותיו מרוצים.

יחד עם זאת, אין תחליף להתרשמות האישית שלכם, לכן אנו ממליצים לתאם שיחה ראשונים ולאחריה להגיע פיזית למשרדו של עורך הדין על מנת להתרשם מהמשרד עצמו, מעורך הדין ומרמת הידע שלו.

מצאתם משרד טוב בתל אביב? אתם בדרך הנכונה למצוא עו"ד פלילי טוב.

עורך דין פלילי בפתח תקווה

פתח תקווה התפתחה בשנים האחרונות והפכה לאחת הערים המתפתחות והגדולות ביותר באיזור המרכז.

משפחות צעירות רבות עוברות מתל-אביב, רמת-גן וגבעתיים לפתח תקווה, קריית אונו וגני תקווה, המתאפיינות בבנייה מרובה לגובה ותשתיות מפותחות למשפחות צעירות.

משטרת פתח תקווה ממוקמת ברחוב שטמפפר ונאלצת להתמודד בשנים האחרונות עם עומס התיקים שנוצר בשל גידול האוכלוסיה.

תיקי אלימות במשפחה רבים מגיעים לתחנת המשטרה, כמו גם תיקי סמים ועבירות מין המצריכים ייעוץ משפטי מעורך דין פלילי בפתח תקווה.

התביעה המשטרתית בפתח תקווה ממוקמת בסמוך לבית משפט השלום בעיר, בבניין המכונה "בית לקסוס" ובה מוגשים כתבי אישום ונערכים הסדרים מותנים לחשודים בעבירות פליליות.

ייעוץ לפני חקירה פלילית במשטרת פתח תקווה

זימון לחקירת משטרה בפתח תקווה מצריך ייעוץ משפטי איכותי וקרוב.

כל מה שנחקר יאמר בחקירתו, יירשם ויתועד וישמש נגדו לאחר מכן בהליך המשפטי וישפיע על הסבירות שיוגש נגדו כתב אישום.

לאחר סיום החקירה התיק יועבר לפרקליטות או לתביעות פתח תקווה, שם יעבור תובע על התיק ויחליט אם להעמיד לדין או לגנוז את התיק.

ההמלצה היא חד משמעית, להתייעץ עם עורך דין ולשכור את שירותיו לייצוג וליווי במהלך החקירה כולה.