איך מזהים פרקט רטוב מבפנים? הוא מתנפח, משנה את צבעיו לבהירים יותר ובגדול מורגשת תנועת מים המתבטאת בין השאר בריח של עובש, תכונה מוכרת של מים שלא יכולים להתייבש בשל הימצאותם במקום פנימי. אם זיהיתם תסמינים מעין אלו, מומלץ להזמין שירות ייבוש מים כלואים מתחת לפרקט.

 

תחילת העבודה – בבדיקת מעבדה של מצע הרצפה

אחרי הכל, אף רצפת בית לא עשויה פרקט. מדובר בציפוי פרקט עליון, כשהבסיס הוא בסיס רצפתי רגיל, עם מצע חול או סומסום בחלק התחתון ביותר. אנו ניקח עבורכם דגימה ממצע הרצפה התחתון ביותר, כי הירטבותו מסמלת למעשה את הירטבות הרצפה כולה והיא שגורמת לבעיות כמו עובש והתנפחות, בסופו של דבר. הדגימה תילקח בקידוח קל ייעודי לפרקטים מבלי לגרום להם כל נזק ותיבחן במעבדה. אם המצע שלכם הוא סומסום (חצץ) שיעור רטיבות של 3% ומעלה מבשר שהרצפה רטובה מבפנים. אם המצע שלכם הוא מצע חול, שיעור רטיבות של 6% ומעלה מבשר שהרצפה רטובה מבפנים.

יישום העבודה באופן פרקטי

ברמה הפרקטית, אנו נבצע את החיבורים הנדרשים כדי להכין את תשתית הייבוש. נבצע קידוחים באופן דומה לקידוח שנעשה לפני בדיקת המעבדה, אליהם יחוברו צינורות ייעודיים למימוש ייבוש מים כלואים מתחת לפרקט. צינורות אלו יחוברו למכונת ייבוש מצדם האחד, ומצדם האחר, באזור החרירים ברצפה, לסרטי הדבקה לספיגת מים שיברחו בייבוש.

הפעלת מערך הייבוש

כעת, משתשתית הייבוש מוכנה, ניתן להפעיל אותה. מדובר בהפעלה אלקטרונית עם צינורות שמזרימים אוויר חם לייבוש המים. במהלך ההפעלה, ירד אחוז הרטיבות מהרצפה, עד אשר תגיע ליובש מוחלט, כפי שהיא צריכה להיות. כעת, הרצפה שלכם מוכנה שוב לשימוש מחודש.

OmegaDry ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים לבתים ומבנים

בחברת OmegaDry ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים מיישמים עבור הלקוח את פרויקט הייבוש המתאים לדירה או לבית שלו. אנו מספקים שירות גם ללקוחות עסקיים. מים כלואים מתחת לפרקט זהו לא מכשול שיש להקל בו ראש. הוא עלול ליצור לכם נזקים רבים כי לא ניתן לייבש את המים הללו באופן טבעי. פנו לחברת OmegaDry ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים והבטיחו את בטיחותה של הרצפה שלכם!