הצעת נישואין היא לא משהו שעושים בכל יום. זהו אירוע מרגש ורומנטי שצריך להיות מתוכנן בקפידה. עם ההצעה מגיעה גם הטבעת הנכספת שצריכה להיראות מעוצבת ויוקרתית. במאמר שלפניכם יינתנו טיפים לרכישת טבעת אירוסין חדשה לקראת 2021.

כלים
טבעת אירוסין
טבעת אירוסין

 

עם טבעת מתאימה לא מהססים

כדי להיות בטוח שבחירת ליבך תגיד את המילה היחידה שאתה רוצה לשמוע "כן" ולא תהסס לרגע, עליך לבחור את הטבעת המושלמת. בחירת טבעת אירוסין אינה בחירה קלה. לטבעות יש סגנונות עיצוב שונים והן מגיעות בגדלים, צורות וחומרי גלם שונים. אם אתה מתלבט בין טבעות אירוסין זהב לבן ובין טבעות אירוסין זהב צהוב או טבעות יהלום, הדבר החשוב ביותר הוא להתאים את הבחירה לטעם של אהובתך. היא הרי לא תענוד אותה פעם פעמיים ותניח אותה בקופסת התכשיטים. זוהי טבעת לכל החיים ולכן חשוב שהיא תאהב אותה לפני שתגיד "כן".

ייעוץ בבחירת הטבעת

מומלץ להכניס לסוד העניינים חברה קרובה או אחות שיעזרו לך לבחור את הטבעת המתאימה ביותר מתוך קטלוג טבעות אירוסין גדול ורחב. הן ידעו בדיוק אם בחירת ליבך תעדיף טבעת קלאסית, אלגנטית או טבעת עדינה. האם היא תעדיף טבעת עבה או דקה, טבעת חלקה או מחוספסת או בסגנון אחר. גם לבחירת היהלום חשוב לקבל ייעוץ לגבי סוג היהלום והתאמתו לבגדים של בחירת ליבך וגם בחירת תכשיטי יהלומים נוספים שישלימו את הסט. היועצת אותה תבחר תספק לך מידע גם על גודל האצבע ואולי תוכל להשיג מבחירת ליבך טבעת אחרת בשביל המידות. כך המוכר יוכל לקבל אינפורמציה מדויקת.

השוואת מחירים

אומנם תיתן את הכול בשביל אהובתך, אך יש לקחת בחשבון שאם היא תגיד "כן" יהיו הוצאות נוספות על הפרק, כמו חתונה למשל. ולכן חשוב להשקיע בעיצוב ובחומרי הגלם, אך באותה מידה לעמוד בתקציב. טבעת מעוצבת לא חייבת לחסל לך את חשבון הבנק, אפשר למצוא טבעות איכותיות, אך חשוב להשוות מחירים ולקבל מושג על מחיר השוק. ניתן לעשות זאת בקלות באמצעות הרשת וכך גם להשוות את הטבעות מבחינת האיכות, סוגי היהלומים והמפרט שלהם. דרך הרשת ניתן גם ללמוד הרבה על חנויות התכשיטים. האם הן חנויות רציניות ומומלצות על ידי הגולשים.

קנייה בטוחה ואחריות

כדי לדעת שבחרתם במקום הנכון בדקו אם לחנות התכשיטים יש מגוון רחב של טבעות אירוסין מעוצבות. למשל, קורט יהלומי תכשיטים, חנות תכשיטים בבורסה ברמת גן מציעה קטלוג טבעות אירוסין מכל הסוגים לשנת 2021. דבר שני בדקו אם המחיר משתלם והאם אפשר להזמין את הטבעת בהתאמה אישית. לבסוף בדקו את טיב האחריות. מה האחריות כוללת ומה התוקף שלה. מלבד זאת חשוב לדעת שכשקונים תכשיט יהלומים הוא צריך להגיע עם תעודת איכות המעידה על שווי התכשיט. בתעודה יופיעו פרטים על הסוג של היהלום, משקלו, צבעו, העיבוד שלו, כיצד לנקות אותו וכד'. תעודה זו מוכיחה שהטבעת מקורית והמכירה אמינה.