אם אתם מעוניינים לרכוש גנרטור חדש, אך מצאתם את עצמכם מתלבטים באיזה דגם כדאי לבחור, כדאי שתקראו את המדריך הבא שיסייע לכם בבחירה נכונה בהתאם לפרמטרים החשובים והצרכים שלכם.

צילום:freepik
צילום:freepik

 

בחרו הספק גנרטור שיתאים למכשירים שלכם

כאשר אתם רוכשים גנרטור, בדקו מה ההספק שלו. ההספק מסומן באות W (וואט) וכמובן משפיע על המחיר של הגנרטור מאחר וככל שההספק גבוה יותר, כך המחיר יקר יותר. ככל שאנו נחבר מכשירי חשמל גדולים יותר, או כמות גדולה יותר של מכשירים – כך נזדקק להספק גבוה יותר. לכל מכשיר חשמלי יש הספק שונה ולכן תחילה חשוב להבין לאיזה מכשירים עתיד הגנרטור שלנו לספק חשמל.

גנרטור בנזין לעומת גנרטור דיזל

רבים מתלבטים האם לבחור בגנרטור הפועל על דיזל או שמא עדיף לבחור בגנרטור בנזין להנעת המנוע. ברוב המקרים, גנרטור בנזין, מתאים לשימוש קצר ולא לעבודה ארוכה וממושכת, בעוד מנועי דיזל, יתאימו לעבודה ממושכת של כמה ימים רצופים. הקפידו להתייעץ עם גורם מקצועי בעת הרכישה בשביל לבחור בסוג המתאים ביותר עבורכם.

עוצמת הרעש של הגנרטור

גנרטור יכול להיות מטרד של ממש בשל הרעש הרב שהוא מייצר בעת העבודה. על כן, כדאי לדעת שכיום ניתן לרכוש גם גנרטורים מושתקים אשר בהם עוצמת הרעש מופחתת בצורה משמעותית. חשוב לקחת בחשבון שהמחירים של גנרטורים מסוג זה, יקרים מעט יותר מהדגמים שאינם "מושתקים", אך אין ספק שבעקבות החופה האקוסטית המתווספת לדגמים אלו, אנו מקבלים עבודה שקטה הרבה יותר.

בחירת גנרטור של יצרן מוכר ואמין

יש לא מעט חברות אשר מייצרות גנרטורים מסוגים שונים. ההמלצה שלנו היא לבחור בגנרטור של אחד מהיצרנים המובילים בתחום כמו למשל חברת Makita, BRONCO, חברת Lutin וגם חברת Target. כמו בכל מוצר חשמלי אחר שאנו קונים, כך גם בחירת גנרטור של יצרן מוביל עם מוניטין – תבטיח לנו איכות ללא פשרות.

וודאו שקיבלתם אחריות על הגנרטור

בדרך כלל נהוג לספק אחריות של 12 חודשים על גנרטורים, בעוד חשוב לוודא שמדובר באחריות מטעם היבואן הרשמי. מאוד לא מומלץ להתפשר על נושא האחריות וההמלצה היא להאריך את תקופת האחריות מאחר והעלות של אחריות מורחבת נע ברוב המקרים סביב תוספת של 100 ש"ח לשנת אחריות נוספת.

ההבדל בין שיטות ההפעלה השונות

כיום אפשר להפעיל גנרטורים באמצעות משיכה של כבל אשר מתחיל את עבודת המנוע אך גם באמצעות שיטת ההפעלה החשמלית שנחשבת לנוחה ופשוטה יותר. זכרו שבמידה ובחרתם בשיטת התנעה חשמלית, המחיר צפוי להתייקר ולכן בדקו מהו הפער בין העלויות השונות.

רכשו גנרטור במחיר זול ומשתלם

כאשר מדובר בגנרטורים, טווח המחירים נע בין 800 ש"ח לגנרטור פשוט עם הספק נמוך ויכול להגיע גם ל-18,000 ש"ח ואף יותר במקרים בהם נדרש גנרטור דיזל W7000. יש לא מעט חברות אשר מוכרות גנרטורים במחירים מעולים כמו למשל חברת טולס אונליין אשר מספקת מגוון פתרונות של אספקה טכנית, מכירת כלי עבודה וגם ציוד לתעשייה, לרבות גנרטורים מכל הסוגים.

פרמטרים נוספים שכדאי לבדוק לפני הרכישה

הקפידו לבחור גנרטור עם מייצב מתח אשר שומר על מכשירי החשמל שלכם במצבים בהם יש בעיות במתח החשמל. כמו כן, בדקו את נפח מיכל הדלק, משך שעות העבודה וגם כמובן בדקו מה משקלו של הגנרטור והאם ניתן לשנע אותו ממקום למקום בצורה קלה ונוחה במידה ותזדקקו לכך.

באתר Toolsonline.co.il ניתן למצוא מגוון רחב של גנרטורים מכל הסוגים והכל במחירים זולים ומשתלמים למדי.