מה השאלה הראשונה שאתם תשאלו את עצמכם כאשר אתם רוצים להדפיס על חולצה? ככל הנראה שהשאלה תהיה כמה עולה להדפיס על חולצה? הרי המחיר הוא חלק בלתי נפרד מקבלת ההחלטות שלנו. אך לפני שאתם בכלל נכנסים לסוגיית המחיר, אתם צריכים לקחת בחשבון שאתם יודעים איך למצוא את החברה הנכונה. היום יש לא מעט חברות שיציעו להם להדפיס על חולצות, אז מי מהן היא החברה שתתאים לכם?

כלים
צילום:freepik
צילום:freepik

 

סוגיית המחיר היא כמובן סוגייה שאתם לא יכולים להישאר אדישים אליה, אך בו בזמן יש עוד סוגיות שאתם צריכים לבחון. כך שבסוף היום אתם לא רק תקבלו את המחיר הכי טוב, אתם תוכלו לקבל את התוצר האידיאלי. כלומר את החולצה שאתם כל כך רציתם לקבל.

כמה ניסיון יש לחברה בהדפסה על חולצות

כל חברה שמציעה לכם לרכוש חולצות הדפסה היא כזאת שאתם צריכים לקחת אותה בערבון מוגבל. מדוע? כי יש חברות שעושות את הצעדים הראשונים שלהן בעולם הזה, ואתם ככל הנראה לא תרצו שהן יתנסו עליכם. מהסיבה הזאת כאשר אתם בוחרים את החברה שתדפיס לכם על החולצות, מוטב כי תבחרו אותה קודם כל על סמך הניסיון שלה – כי הדפסה על חולצות זה לא דבר כל כך פשוט.

זמני האספה שעליהם החברה מתחייבת

עוד דבר שאתם לא יכולים לשכוח אותו זה זמני האספקה של החברה, כאשר כל חברה מתחייבת לזמני אספקה מעט שונים. אתם תהיו מוכרחים לדעת כי החברה שבה אתם בוחרים תוכל לעמוד בזמני האספקה שנוחים לכם, וזה חשוב יותר מאשר לשאול כמה עולה להדפיס על חולצה. הרי אם לא תקבלו את החולצה בזמן, מה זה שווה שאתם תשלמו את המחיר שאותו תכננתם לשלם מראש?

איכות ההדפסה ואיכות החולצה

האיכות היא לא משהו שאתם יכולים להקל בו ראש, בטח אם אתם מתכננים להעניק את החולצה בתור מתנה לבן אדם מסוים. אתם תמיד תצטרכו לדאוג שהחולצה וגם ההדפסה יהיו מספיק איכותיים, בכדי שהם לא יהרסו בתוך זמן קצר. הרי אין דבר יותר מתסכל מאשר לשלם לא מעט כסף על הדפסת חולצה, ובפועל לגלות כי המוצר שקיבלתם לא מצליח להחזיק מעמד – ואחרי כביסה אחת או שתיים הכל נעלם.

שירות הלקוחות של החברה

אומנם כולנו תקווה שאתם לא תצטרכו להשתמש בשירות הלקוחות של החברה. אך חולצות הדפסה חייבות להיות באיכות וברמה שאתם מצפים לקבל, אחרת אתם תצטרכו להתחיל להתנהל מול שירות הלקוחות. אם לחברה שממנה אתם רוכשים את המוצרים אין שירות לקוחות אפקטיבי, אתם תמצאו את עצמכם נופלים בין הכיסאות. הרי אין דבר יותר מתסכל מאשר לדעת שאין לכם עם מי לדבר וממי לקבל תשובות לשאלות.