איך לא גילו את זה קודם?

לתינוק שנולד בקושי 3 קילו יש שלל מוצרים ודברים שאנו מכירים שעולים לא פעם לא מעט כסף, אין כמעט הורים שיחסכו לקנות לילדם החדש לפחות את רוב המוצרים הקיימים לתינוקות, אבל כשזה מגיע אלינו, האישה ההריונית ,שימו לב, בקושי יש לנו מוצרים שיכולים להקל עלינו, אבל לאחרונה החלו להבין שאמא נינוחה ורגועה שווה תינוק בריא שמתפתח יפה בבטן גדל בסביבה רגועה ותומכת ויכול לגדול בריא יותר ואולי אפילו חכם יותר.

כלים

 הכרית של חברת הריונית קיימת לא מעט זמן, אך בניגוד למוצרים אחרים בעבר מעט מאוד נשים הכירו אותה והשימוש בה היה בעיקר לנשים שיכלו "להרשות לעצמן", בעקבות קדמת החיים והטכנולוגיה שאר ההריוניות לא נשארו מאחור וגילו את התועלת הענקית שהן יכולות להפיק לעצמן מהשימוש בכרית ההריונית.

כיום אין כמעט אישה שלא קונה כרית הריון (שנקראת גם כרית הנקה או כרית U ) , מעבר לזה שהכרית נוחה נעימה ומפנקת , המילוי שלה רך והשינה עליה ממכרת, יש לה הרבה יתרונות וכמעט שאין חסרונות (או שהם כל כך קטנים שממש לא שווה לוותר על הכרית בגללם)

אז בדקנו, מה התועלת של כרית הריונית?

נוחות- זה לא סוד שנוחות היא המפתח לשפיות, אם לא נוח לנו בלילה כל היום שלנו יראה אחרת, כרית הריונית מקלה על הנוחות ומאפשרת לנו לחוות יום יותר רענן, ולמרות שההורמונים משתוללים יהיה הרבה יותר נעים ונוח לתפקד יום שלם אחרי שישנו בנוחות בלילה. נקודה נוספת בנוחות היא עצם העמידה והישיבה על ספה כשהבטן מתחילה לגדול ולפעמים מלווה בכאבי גב או רגליים נוראיים, השימוש בכרית יאפשר מעבר קל בין עמידה לישיבה עם מינימום כאבים נלווים. שיפור הבריאות והפחתת העומס - הבריאות שלנו מושפעת בעיקר מאיך אנחנו מטפלים בגוף שלנו, אוכל בריא, התעמלות לפי עצת הרופאים ושינה בריאה מהווה את הצורך הבסיסי של הגוף להמשיך לגדל בתוכו הריון בריא, ומי לא רוצה תינוק בריא? אמנם כרית ההיריון לא תקבע מה תאכלי או אם תתעמלי אך בהחלט היא יכולה לשפר את רמת השינה שלך, ושיפור השינה משמעותי מאוד לבריאותך וכמובן משפיע על התינוק שגדל בתוכך.

הקלה על כאבי גב בהריון- כאבי גב בהריון זו תופעה מאוד נרחבת, כמעט לא מכירה אישה שלא סבלה מזה באיזשהו שלב בהריון, אולי פעם חשבו "זה חלק מההיריון- אין מה לעשות", היום כבר מבינים שיש הרבה מה לעשות, וכרית הריונית יכולה להשפיע רבות על ההקלה של כאבי הגב בהריון, אגב, לא רק על כאבי הגב אפשר להקל, גם על כאבי רגליים, בצקות, ורידים כואבים ועוד תופעות שלא חובה לסבול מהם יותר.

נדודי שינה בהריון- ישנה תופעה בעיקר לקראת השליש השלישי שנקראת "נדודי שינה בהריון" זה קורה בעיקר (אבל לא רק) בגלל שהמנח שאנחנו רגילות לישון כבר לא מסתדר לגוף בעקבות השינויים שחלים בו, מי שרגילה לישון על הבטן כבר ממש לא יכולה לעשות את זה כשההרגשה שהבטן לוחצת על העובר מבפנים לא מאפשרת להירדם יותר, על הגב פחות מומלץ (כיוון שלפעמים ישנו קושי בזרימת דם טובה לאיברים כששוכבים על הגב) ההמלצה המוכרת של הרופאים היא שינה על הצד (בעיקר צד שמאל אבל לא רק), מאוד קשה להחליף תנוחות במהלך הלילה. אבל בדיוק בשביל זה המציאו את כרית הריון "הריונית" תנסו לישון איתה (מניסיון אישי!) לא תאמינו שהגיע הבוקר והצלחתם לישון כל כך טוב.

לאחר הלידה כרית הנקה ותמיכה בתינוק- פלוס ענק לכרית ההריונית הוא שהשימוש בה לא מסתיים כשנגמר ההיריון, מכירה אישית נשים שלקחו איתן את הכרית ההריונית לחדר לידה והעידו שהיא עזרה להם רבות בלידה וגם באשפוז, ובנוסף, בכל התקופה שאחרי הלידה האכלת התינוק מהווה לפעמים אתגר לא קטן ולא משנה איך בוחרים להאכיל אותו, תקלו על עצמכם ותניחו את התינוק ואת הגוף שלכם בתנוחה הכי נוחה והכי מפנקת שמתאימה לתינוק המושלם שהגיע לעולם אחרי המתנה של לא מעט זמן.

חסרונות כרית הריונית -

אין דבר שאין לו חסרון, גם אם תגידו שאין זה פשוט לא הגיוני, אז כן מצאנו חסרונות שלנו הם היו ממש זניחים אבל כדאי שתדעו אותם.

הכרית ההריונית תופסת את המקום של בן הזוג- מי שרוצה להיות תלויה בבן הזוג וחייבת לשים עליו רגליים כדי להירדם, לא יכולה יותר להמציא תירוצים. הכרית מספיק גדולה ונוחה ואפשר להתכרבל עליה גם בלי להיעזר במישהו נוסף כדי להירדם. מחיר- יתכן שתמצאו כרית הריונית זולה יותר, וכמובן שתמצאו הרבה יותר כריות הריון אחרות יקרות, המחיר ממוקם די נמוך בסקאלה, אבל מניסיון לא צריך לשלם יותר, כרית הריונית עושה את העבודה הרבה יותר טוב ובמחיר אטרקטיבי שמתאים לכל כיס בסופו של דבר תודו שאתם ממשיכים להשתמש בה כי "התרגלתם" , לא שזה רע כל כך. אבל כשאין תירוץ להתפנק לפעמים מרגישים לא נעים להנות כל כך מהשינה כשכולם סביבכם מתלוננים.

ואם רק תרשו לי כמה מילים אחרונות, לא מבינה איך לא גילינו את זה קודם, כרית הריונית היא המוצר חובה המדובר ביותר, לא מאמינה למי שעדיין אין לה, כדאי מאוד לפרגן לעצמכם, רכשו כרית הריונית (או לבת הזוג או הילדה או החברה) שלכם, בטוח שיקירו אתכם על כך לעוד הרבה זמן...