למרות שייתכן שאתם חושבים שמדובר במתנה הקלישאתית ביותר בספר – לחריטה על עטים עדיין יש לא מעט הצדקה. מדובר במתנה מכובדת, אלגנטית ולעתים גם יוקרתית, שמביעה מסרים פורמליים ועושה זאת תוך שהיא שומרת על פרקטיקה, אפקטיביות וחן. הנה כל מה ששווה לדעת על עטים עם חריטה בהוקרה.

כלים

 

למה דווקא חריטה על עטים?

עטים מאז ומתמיד נחשבו למתנה רשמית מאוד, אבל כזו שגם בלתי אפשרי לטעות איתה. הם נמצאים בכל משרד ובית עסק, מגיעים במספר רמות איכות משתנות וכאשר מתווספת אליהם חריטה, הם הופכים למתנה שבלתי אפשרי להתעלם ממנה. יחד עם זאת, מדובר במתנה בלתי מתאמצת, שתמיד אפשר לשקף דרכה את הרגשות האישיים.

למי מעניקים מתנה שכזו?

עטים עם חריטה מגיעים במגוון רחב של סוגים, מעטים כדוריים פשוטים ועד עטי פרקר ועטים נובעים יוקרתיים מאוד. טווח המחירים בעולם העטים עצום ותופתעו לגלות שהוא נותר יציב להבדיל ממוצרים שעם השנים ערכם פחת. עט מנהלים טוב הוא עט שנשמר לאורך זמן רב והשימוש בו לא תמיד מתרחש באופן קבוע. ישנם עטים יוקרתיים ויקרים מאוד שבעלי עסקים משתמשים בהם כדי לחתום על עסקאות מוצלחות, או עטים שנועדו לכתיבה של מסרים מסוימים כך שמשיכת המכחול שלהם תיצור את האפקט הדרוש ועוד. כאשר לעטים הללו מתווספת חריטה, חשיבותו של העט עולה שבעתיים ויכולה ללוות את הביצוע גם ברמת המסרים.

מה כבר אפשר לחרוט?

החריטה על גבי עטים תתאים למגוון רחב מאוד של מצבים, סיטואציות והרגלי כתיבה אישיים ולכן מנעד האפשרויות גדול מאוד. אפשר להתלבט בין ציטוטים, פתגמים או משפטי השראה למיניהם אך על מנת להימנע ממצב שבו העט היוקרתי שחרטתם על גביו הופך לקלישאה, נסו לחשוב על מסר אישי משלכם. זה יכול להיות איחול מסוים, משפט כוח שמזכיר לבעל העט תכונה אישית טובה, אפילו בדיחה פרטית שתזכיר לאותו אדם להישאר אופטימי או חיובי.

התאמת גופן החריטה

את החריטה מבצעים כיום באמצעות מכונת לייזר מתקדמת ולכן גם ברמת עיצוב הפונט תוכלו לקבל תוצאה מדויקת ומלוטשת בדיוק בדרך שבה רציתם. חריטת הלייזר מאפשרת ליצור גם עיצובים ייחודיים, כמו למשל תוספת פטרנים (הדפסים צורניים) על גבי העט וכך להפוך אותו לפריט ייחודי ויחיד מסוגו, גם מבלי שהייתם צריכים לומר או לאחל דבר.

מחפשים רעיונות לחריטה? הנה כמה מוצלחים:

עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה

בהוקרה ובהערכה רבה

דלת סגורה איננה מביעה דבר לגבי החלון

Think. Feel. Create

תחשוב טוב, יהיה טוב

ההשראה קיימת, אבל תמיד כדאי להמשיך לחפש אותה

בהצלחה בדרכך החדשה

מאמינים בך

חריטה עם שם החברה, השם של מקבל המתנה וכד'.

מחפשים מתנה יוקרתית, מהירה להכנה, שאי אפשר לפספס איתה? באתר החותמות של עדן תמצאו מגוון רחב של אפשרויות לחריטה על עטים מכל סוג ולכל מטרה וגם רעיונות טובים שאפשר לשאוב מהם השראה לחריטה אישית ומוצלחת משלכם.