כולנו מכירים את עולם הדייטים, בצורה כזו או אחרת. מי מאיתנו לא ידע לדייט ששינה את חייו, לטוב ולרע, ויודע עד כמה זו היא חוויה לא פשוטה ומאתגרת בכל מיני דרכים. אבל, בשנים האחרונות יש תנועה של אנשים אל עבר תחום דייטים אחר שעונה על צרכים ממוקדים של המשתתפים בסצנה – עולם ההיכרויות הדיסקרטיות.

כלים

 

המטרה היא ליצור מערכות יחסים, רגשיות או מיניות מיוחדות, שלא תמיד מתכתבות עם הנורמה החברתית המקובלת, או שהמשתתפים בוחרים לשמור על הפרטיות שלהם מסיבה כזו או אחרת.

כל הסיבות לבחור באתר היכרויות דיסקרטי

ההחלטה שלכם לפנות אל אתר היכרויות דיסקרטי יכולה לתת ביטוי לצרכים שונים, כמו:

היכרויות לסקס – מערכות יחסים המבוססות אך ורק על מין הן לא מילה גסה בעולם שלנו. אבל הן בהחלט דורשות מהמשתתפים לחשוף את עצמם ברשת, ולא כל אחד רוצה לעשות זאת. היכרויות של זוגות – סצנת חילופי הזוגות היא עולם מעניין מאוד, אבל הדרישה לרמת חשאיות גבוהה מאוד של כל המעורבים היא אולי האלמנט המרכזי שמניע את ההיכרות. אתם צריכים לבטוח בזוג שאיתו אתם מבלים, ואי אפשר לעשות זאת אם אתם לא מכירים בסביבה בטוחה. היכרויות להורים צעירים – בפרק ב', במיוחד עם ילדים צעירים, תבקשו לשמור על הפרטיות בגלל הילדים שלכם, עד שיבשילו התנאים להכיר את בן הזוג החדש למשפחה שלכם.

התנאים להיכרות בחשאיות

היכולות של אתרי הכרויות דיסקרטיות לספק את הסחורה באה לידי ביטוי קודם כל ולפני הכל במבנה של האתר. כבר מהרגעים הראשונים אתם תגלו שהפרטים שלכם נשמרים במאגרי מידע מוגנים היטב, כדי למנוע מצב של דליפת מידע. כמו כן, הפרופיל שלכם לא מציג את כל המידע ויש לכם יכולת לשלוט על המידע שאותו אתם מציגים לאנשים האחרים באתר. כמו כן, היתרון הגדול של אתרים אלו הוא שאין לכם שום סיבה לחשוש לשוחח בפתיחות, מפני שאפילו הצ'אט שקיים באתר שומר על דרישות אבטחת מידע מחמירות ויוצר לכם את תנאי ההיכרות האולטימטיביים לכל מטרה.

מוכנים לצאת לחוויה רגשית?

אתר הכרויות דיסקרטי הוא המקום שבו תוכלו להשתחרר מהמוסכמות החברתיות, להתנער מהתדמית שאתם מחזיקים ובעיקר למתוח את הגבולות האישיים שלכם, בתנאים ההולמים לכך. בין שאתם אנשים בוגרים שמחפשים להכניס עניין אל מערכת היחסים ובין שאתם רוצים להתנסות בעולם היכרויות מסקרן ומעניין, כל מה שאתם צריכים לעשות בשלב הזה על מנת להכיר, הוא למצוא את האתר המתאים לכם. כמובן שיש לכם עוד דרך ארוכה לעבור, עד שתמצאו את מערכת היחסים המתאימה לכם, אבל ההקמה של פרופיל באתר ההיכרויות היא בהחלט הרגע שבו אתם עושים את הצעד המשמעותי בדרך אל שגרת החיים שמעניין אתכם לחקור בעתיד הקרוב.