חושבים לרכוש נדל"ן בארה"ב מכונס נכסים? תוהים האם מדובר בסיכון או שההפך, הדבר יכול להוביל אתכם להזדמנות לרווחים גבוהים יותר על ההשקעה שלכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

 

רכישה של נדל"ן מכונס נכסים יכולה להיות הרבה יותר משתלמת לעומת רכישה מבעל הנכס עצמו, שכן בדרך כלל כונסי הנכסים מציעים מחירים נמוכים משמעותית ממחיר השוק של הנכס. עו"ד הישראלי יובל זיו עם חברת פסיפיק הולדינגס הם בין החלוצים בתחום כיום ומאפשרים ללקוחות רבים לאתר ולרכוש נכסים בשווי נמוך ממחיר השוק יחד עם זאת, בניגוד לישראל, בארצות הברית תחום כינוס הנכסים הוא שונה ולכן אם אתם רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים באופציה הנכונה עבורכם ומבצעים את התהליך באופן הטוב ביותר, קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.

היכרות עם חוקי כינוס הנכסים המקומיים

חוקי כינוס הנכסים בארצות הברית לא רק שונים מהחוקים הישראליים, אלא גם יכולים להיות שונים בין מדינה למדינה. לכן, אם אתם חושבים על רכישה של נכס מכונס נכסים, אחד הדברים החשובים ביותר שאתם צריכים לקחת בחשבון הוא ההיכרות עם חוקי הכינוס המקומיים.

לכן אם אתם חושבים על השקעה בנדל"ן בארצות הברית, ובמיוחד רכישה מכונס נכסים, חשוב מאוד לעבוד עם עורך דין מקצועי וחברה מוכרת ומנוסה אשר מתמצאת היטב בחוקים ובתקנות ויכולה ללוות אתכם לאורך כל הדרך כך שתצליחו ליצור את העסקה הנכונה ביותר ולהיות בטוחים כי אתם מבצעים את התהליך על פי התקנות והחוקים המקומיים.

יתרונות הרכישה מכונס נכסים

למרות שרכישה של נכס נדל"ן מכונס נכסים בארצות הברית כוללת הליך בירוקרטי לא פשוט ומורכב, ישנם יתרונות רבים אשר מכסים על ההליך הבירוקרטי והופכים את הרכישה הזו להזדמנות של ממש.

קודם כל, היתרון הראשון והבולט ביותר הוא המחיר. רכישה של נכס נדל"ן מכונס נכסים זולה משמעותית לעומת רכישה ישירה מבעל הנכס, ובבדיקה נכונה אתם יכולים למצוא נכסים במחירים זולים משמעותית ממחירי השוק שלהם, מה שיעלה משמעותית את הרווחים שלכם מההשקעה הזו.

בנוסף, ברכישה של נכס מכונס נכסים בארצות הברית מעורבים גם גורמי חוק כמו עורכי דין, בתי משפט ורשויות שונות, מה שמעניק לכם ביטחון רב יותר ברכישת הנכס ומאפשר לכם להיות בטוחים כי הוא לא משועבד או שיש עליו חובות לא ידועים, מה שיכול להיות חשש מהותי ברכישה ישירה מבעל הנכס.

האם יש חסרונות?

החיסרון העיקרי והמשמעותי ביותר ברכישה מכונס נכסים הוא ההליך הבירוקרטי אשר יכול להיות מורכב וארוך יותר. לכן, אם אתם חושבים לבצע רכישה כזו, פשוט פנו אל חברה מקצועית אשר תבצע את ההליך הזה עבורכם כך שלא תצטרכו לשהות במקום לתקופה ארוכה או לבזבז זמן על ריצות בין מוסדות שונים והליכים בירוקרטיים מורכבים, וכך תוכלו להשלים את הרכישה באופן הרבה יותר נוח, הרבה יותר מהיר והרבה יותר מוצלח.