עולם צילום המוצרים הפך לנפוץ עד מאוד בשנים האחרונות כאשר כיום כל עסק שמכבד את עצמו נוהג לשווק את מוצריו בעזרת צילום איכותי ומקצועי. תחום אחד שעובד בצורה כמעט מושלמת עם צילום מוצרים הוא תחום התכשיטים.

 

כלים

 

צילום תכשיטים הוא למעשה הדבר שנותן ללקוחות את היכולת לחזות באסתטיקה של המוצר ולהבין בצורה טובה יותר האם הוא יתאים לגופו של הרוכש. בנוסף מאחר שאנחנו מדברים על מוצרים יוקרתיים למדי,יש לצלם אותם בצורה מושכת לעין שתיתן לאלו המתבוננים בתמונה את היכולת לדמיין את עצמם עונדים את התכשיט כאשר הם נמצאים באירוע מיוחד. במאמר זה נעניק לכם רקע על עולם צילום התכשיטים.

צילום שהוא תכשיט בפני עצמו

בתור בני אדם, אנחנו מרגישים רגשות שונים כלפי תמונות שאנחנו מביטים בהן. התמונה הנכונה יכולה לגרום לנו לחוש ולהרגיש תחושות שלא ידענו כלל שאנחנו יכולים להרגיש. הדבר אף נכון יותר כאשר אנחנו מדברים על תחום צילום התכשיטים. יש להבין כי זהו תחום שדורש ידע, מכשור מתקדם והיכולת הן להבין את איכות המוצר העומד בפני הצלם והן האופן שבו תקבלו את התחושה דרך התמונה-כך שמדובר בתמונה שהיא יצירת אומנות לכל דבר. כאשר אתם מתבוננים בתמונה מדויקת של תכשיט כזה או אחר דעו כי תמונה זאת צולמה על-ידי בעל מקצוע מין המעלה הראשונה.

השוני של צילום תכשיטים

בעוד שמוצרים אחרים משמשים כחפצים אשר עומדים באופן דומם כלפי המצלמה, ניתן לומר על התכשיט שהוא מוצר שמצד אחד המצלמה עובדת בשבילו כאשר כדי לצלם אותו משום שיש להתחמש בגופי תאורה חזקים ומתקדמים ומהצד השני בהיות ותכשיט מבריק ונוצץ הוא נותן לתמונה גוונים בוהקים שמושכים את העין. הצילום הנכון של התכשיט מסוגל לגרום לו להיראות כמזמין ביותר. כדי להפוך מוצרים אחרים למעניינים יש למלא את התמונה בצבעים ואובייקטים נוספים וכאן הסיפור הוא שונה לגמרי. תמונה של תכשיט היא בעצם מינימאלית כאשר היא מציגה את התכשיט על פני רקע שחור או לבן ולא יותר מכך.

הכול בשביל התכשיט

ההכנות לצילום התכשיט אינן דבר של מה בכך. כאמור יש צורך להגיע ליום הצילום עם מכשירי צילום ותאורה מתקדמים למדי. בנוסף כדי לבודד את התכשיט משאר החלל שבו הוא נמצא ניתן להשתמש באוהל קטן שמצד אחד נותן רקע אחיד מאחורי התכשיט ומצד שני יוצר הרגשה כי סט הצילומים כולו נבנה אך ורק בשביל המוצר. בכל מקרה צילום התכשיט הוא משימה מורכבת למדי מאחר שאנחנו מדברים על הצורך להבליט את הפרטים הקטנים במוצר שהוא מטבעו רגיש ועדין. הצלם הנכון ידע לגרום לתמונה להכיל את מימדי האסתטיקה הרחבים הקיימים בתוך התכשיטים.

שלומי ברנטל הוא צלם מקצועי המתעסק בתחום הצילום במשך שנים רבות ולפיכך עומד מאחוריו מוניטין מכובד למדי. שלומי ברנטל מתעסק בתחומים שונים של צילום כגון צילום תכשיטים, צילומי תדמית ואף צילום מוצרים לחברת AMAZON . כך כאשר תבקשו להיעזר בשירותיו של צלם בעל יכולות מגוונות תוכלו לפנות אליו ולקבל שירות אמין ומקצועי. שלומי יעבוד איתכם לאורך כל שלבי הפרויקט. שלב תכנון יום הצילום שמלווה בשיחה מעמיקה שבה תוכלו לספר לו על החזון והציפיות שלכם מצילום התכשיטים. לאחר מכן, יום הצילום הוא חוויה בפני עצמה כאשר תוכלו להפקיד את התכשיטים של העסק שלכם בידיו של צלם כה מיומן ולבסוף תוכלו להיות בטוחים בכך שתקבלו את התוצאות הטובות והאיכותיות ביותר.