בימינו אנשים מתחתנים בכל מקום, בין אם בטבע או בגן אירועים, גם באולמות אירועים. אם אתם עומדים להתחתן בקרוב, הכנו עבורכם כמה יתרונות שיש בשבירת הכוס בטבע. חתונה בטבע, הנה כל מה שצריך לדעת בנושא.

כלים

 

כל עוד אתם מעוניינים להתחתן בטבע ולהנות מזה בגדול, אפשר לעשות את זה בכל מיני לוקיישנים מעולים לחתונות. בעוד שחלק מהאנשים מעדיפים להתחתן בגן אירועים, חלק אחר מהאנשים יעדיפו לוקיישנים פתוחים. וזו בדיוק הנקודה לגעת ביתרון הראשון שבחתונה בטבע – כיפת השמיים. אין אווירה יותר רומנטית מאשר כיפת השמיים שנמצאת מעליכם בזמן האירוע. מה עוד, שהעלויות של חתונה בטבע עשויות להיות זולות יותר. הנה כל מה שתצטרכו לדעת לפני שאתם מתחתנים בטבע.

יתרונות חתונה בטבע – תאורת אירועים מקבלן גוון אחר

אתם יכולים לדמיין את תאורת האירועים מאירה עצים ביער? ובכן, חתונה בטבע תצריך ממכם תאורת אירועים. אתם ממש לא מעוניינים לרקוד ולשמוח בחושך, מה שיצריך איש תאורה לחתונות OUT DOOR. וכאן בדיוק היתרון טמון.

התאורה מאירה על הלוקיישן שבו בחרתם, מה שהופך את האירוע למואר בצורה הרבה יותר מקורית. אגב, ככה גם רלוונטי לגבי הסאונד באירוע. אם אתם צריכים איש סאונד לחתונות בטבע, אתם צריכים איש מקצוע שמבין ובקיא בעניינים אקוסטיים. האקוסטיקה תקבל גוון קולי אחר לגמרי בטבע, מה שעשוי להיות קסום ממש.

בטבע ניתן לחגוג ללא הגבלות מבחינת שעות האירוע

ישנם גני אירועים ואולמות אירועי מסוימים, שעשויים להגדיר עבורכם את טווח שעות האירוע. מאידך, בטבע אף אחד לא מגדיר לכם חוקים וכללים. ניתן דוגמה קיצונית: אם בא לכם לחגוג בטבע במשך יומיים או יותר, אתם תוכלו לעשות את זה בלא מעט לוקיישנים. כמובן, יהיה צורך לברר אל מול קק"ל, באם אתם יכולים להעביר את הלילה באותו לוקיישן.

חשוב לזכור, בחלק מהלוקיישנים בטבע חל איסור על שהייה בלילה. יחד עם זאת, ישנם לא מעט חניונים עבור קמפינג שניתן גם לחגוג בהם. למשל, חתונה בטבע בצמוד לכל מיני מסלולי מים. תוכלו להקים קמפינג ולחגוג גם 3 ימים אם תרצו.

חתונה בטבע לא מצריכה ממכם כמעט רכישת ציוד

אם תרצו, תוכלו בקלות לאתר חברות השכרת ציוד לאירועים וחתונות בטבע. מה שיוצא מזה, זה הדבר הבא – אתם לא צריכים כמעט לרכוש בכלל ציוד לאירועים בטבע. תוכלו לשכור גנרטורים, שולחנות, כיסאות, פתרונות ישיבה, קירוי לאירועים ועוד.

כל עוד אתם מעוניינים לצייד את האירוע ב-א' ועד ת', אתם תוכלו לעשות זאת בעלויות של חכירת ציוד ותו לא. באופן הזה, חתונה בטבע תהיה כדאית במיוחד. עוד נמליץ לכם, אפשר לשקול להסתייע בחברת הפקות אירועים בטבע. חברות הפקות אלו יוכלו לסייע לכם לארגן את האירוע בעלויות מינימליות ככל הניתן.