כאשר אנו עורכים שיפוץ בבית או נכנסים לבית חדש, אנו רוצים שהוא ייראה טיפ טופ: החל מהתקרה הצבועה ללא דופי ועד לרצפת הפרקט שלנו. ובואו נדבר רגע על הפרקט שאנו עומדים עליו. בשנים האחרונות נכנס הפרקט לאופנה, שכן המראה דמוי העץ שלו חמים, נעים ומראה ומשרה תחושה של ביתיות. אבל הרעיון הוא לא רק לבחור פרקט זול ופשוט, אלא פרקט איכותי ואמיתי שאינו נשחק בקלות. כי כשאתם קונים פרקט עמיד, אתם יכולים לדרוך עליו בבטחה מבלי לחשוש מפגיעה או שחיקה.

כלים
*קרדיט תמונה - פרקט קוויק סטפ אתר מרכז הפרקטים שטחי צמרת בע"מ
*קרדיט תמונה - פרקט קוויק סטפ אתר מרכז הפרקטים שטחי צמרת בע"מ

 

ההבדלים המשמעותיים בין פרקט סיני פשוט לקוויק סטפ

אולי אתם מנסים לחסוך בכסף ולרכוש פרקט סיני זול, אך לפני שאתם עושים זאת, כדאי שתדעו את ההבדלים בין פרקט פשוט לקוויק סטפ:

1. בין עובי הפרקט לעמידות.

פרקט סיני פשוט בדרך כלל דק יחסית לפרקט קוויק סטפ. המבנה העבה יותר של פרקט קוויק סטפ מאפשר לו את העמידות הבלתי מתפשרת. כך שגם לאחר שנים של שימוש, פרקטים קוויק סטפ נראים כמו חדשים.

2. למינציה.

בעוד פרקט סיני פשוט עשוי מחומרים זולים, הרי שפרקט קוויק סטפ הוא פרקט למינציה. זאת אומרת שפרקט זה קל יותר לתחזוקה וגם עמיד בפני מים ושריטות. כך שאתם יכולים לעשות כמה ספונג'ות שאתם רוצים בידיעה שאתם לא פוגעים בפרקט. כמו כן, הפרקט מתאים לחדרים שבהם יש לחות מוגברת כמו חדרי אמבטיה.

3. להבחין בין דרגות שחיקה שונות.

הפרקטים נחלקים לדרגות שחיקה, כאשר הדרגה הגבוהה ביותר מעידה על עמידות גבוהה. כך, אם תרכשו פרקטים סיניים פשוטים, תוכלו לראות שדרגת השחיקה שלהם היא -AC3 (הרמה הנמוכה ביותר הקיימת שכמעט ולא מייצרים היום) או -AC4 שהיא דרגת שחיקה סטנדרטית. פרקטים קוויק סטפ, לעומת זאת, מיוצרים לפי דרגת שחיקה -AC5, שהיא בעלת דרגת השחיקה הגבוהה ביותר הקיימת, שמיועדת יותר למוסדות ציבוריים או לאירועים.

קונים פרקט עם אחריות

ראינו שלפרקטים קוויק סטפ יש יתרונות לא מעטים לעומת פרקטים פשוטים. אבל זה עוד לא הכול. הפרקטים מיוצרים בידי חברת קוויק סטפ באחריות מלאה. החברה דוגלת באמינות ואיכות לאורך כל הדרך. כך שכאשר רוכשים פרקטים מחברה אמינה, מבינים כי מדובר באיכות שלא התפשרו עליה. אז גם אם פרקט קוויק סטפ עולה קצת יותר מפרקט רגיל, הוא בהחלט שווה את ההשקעה. כי זה אומר שהפרקט יחזיק מעמד במשך שנים רבות וטובות, מבלי שתצטרכו לבזבז כסף כדי להחליף אותו.