ולנטיין דיי מתקרב אלינו בצעדי ענק, אך עדיין לא ידוע האם נעבור אותו בסגר בבתים. כך או כך, בוודאי תרצו דווקא השנה ליצור מחווה מקרבת ומרגשת לבני הזוג ולבטא את אהבה והערכה. ומי מאיתנו לא היה שמח להשקיע מחשבה במתנה מקורית רק כדי לראות את החיוך על פני האהובים שלנו? כדי שלא תשברו את הראש, אספנו רעיונות טובים לכל תרחיש אפשרי במסגרת הקורונה.

כלים
קרדיט תמונה - FREEPIK
קרדיט תמונה - FREEPIK

 

תיבת המעטפות

רעיון חמוד שאידיאלי לזוגות שחווים משברים אישיים וחיכוכים לאור התקופה האחרונה. תיבת המעטפות מכילה מספר מעטפות שונות בהן בן/בת הזוג יכולים להשתמש על פי צורך: מעטפה לפתיחה בעת געגוע, כשמשעמם, כשהיה יום רע, כשדרושים מוטיבציה או עידוד, כאשר רוצים לצחוק ועוד. הקונספט הזה פשוט מאוד להכנה ועלותו מסתכמת בקופסה ומעטפות. אם תרצו להפוך אותה למושקעת יותר, שווה להוסיף חריטה על הקופסה שתעביר מסר אישי ומלא משמעות.

מתנת לה ולו

תחום המתנות הזוגיות עצום והביקוש אליו תמיד גדול. מאותה הסיבה תמצאו באתרי המתנות השונים מגוון רחב ובו מתנות מקוריות ליום הולדת, לימי נישואין, לאירועים מיוחדים וכמובן לימי האהבה הרומנטיים והמתקתקים. אז מה קונים מכאן? צמידים תואמים, שרשראות תואמות, סט מצעים המחולק לצד שלו וצד שלה, ספלים זוגיים ועליהם תמונות שלכם או מסרים שיתאימו אישית לכל אחד, מחזיקי מפתחות, חולצות ועוד המון.

ערב דייטינג בבית

את הפעילות הזו תוכלו לעבור בכל מקום שתרצו, משום שהיא כוללת הזמנת קופסת משחק מראש ובה קלפים ונשנושים לערב זוגי רומנטי ומפתיע. כיום אפשר למצוא בישראל מספר חברות המתמחות במשחקי הפתעה שכאלו ומבטיחות ליצור לכם את הדייט המושלם, האינטימי והמקרב ביותר. הביקורות מפרגנות ולכן וולנטיין הוא בדיוק היום האידיאלי לנסות את זה בעצמכם.

הדפסה או חריטה של התמונה שלכם

הוא אוהב לבשל? היא לא עוזבת את הסמארטפון? הנה מתנה שתתאים במיוחד: מוצר שקשור לתחום העניין של בן או בת הזוג ועליו מופיעה תמונתכם יחד. זה יכול להיות מגן לסלולרי שעליו מודפסת התמונה שלכם, קרש חיתוך למטבח או כלי העץ שנצרבו וחרטו עליהם את שמותיכם או תמונותיכם וגם מוצרים נוספים כמו מסגרות לתמונה, עטים, שלטי דלת ועוד.

אהבה בצנצנת

פתרונות הצנצנת מוכרים ואהובים וכדאי לנסות אותם. מלאו את הצנצנת השקופה בנשיקות שוקולד או גומי, בפתקי מזל ששולפים מידי בוקר, בבדיחות מצחיקות וכל דבר אחר שיעודד ויעשה טוב על הנשמה לבני זוגכם. תוכלו לחרוט על גבי הצנצנת במטרה לחדד את הקונספט ("נשיקה לכל יום", "בדיחה חדשה כל בוקר", "מה צופן לך היום הקרוב", "צנצנת המחמאות" ועוד).

ערכת מזכרות יפה ומושקעת

מדובר במארז שיכיל בתוכו כמות של מתנות קטנות, סמליות ופשוטות שעושות שמח, אבל גם נשארות בתקציב נמוך. במארז ניתן לשלב מוצרים עם הדפסת התמונה שלכם כמו תחתיות קפה, כיסויים, ספלים, מגנטים ופריטי לבוש, לחרוט על אחרים כמו עטים, דיסק און קי, אלבום תמונות וכד'. לשם הססגוניות והנראות של החבילה, כדאי לפזר גם שוקולדים קטנים באריזה צבעונית, גומי למיניהם, סוכריות וכל ממתק שבני הזוג ממש אוהבים.

ולסיום – מתנת "זכית בי"

לפעמים אנחנו מרגישים שזכינו בבני הזוג שלנו, אך יותר משעשע שזה יגיע מהם. מלאו צנצנת, ספל או קופסה כלשהי בכרטיסי גירוד שקניתם, או שהכנתם בעצמכם (ערכה לרכישה בחנויות היצירה) והוסיפו את הכיתוב "זכית בי" בחריטה, הדפסה או מדבקה מעוצבת. מקסימום תזכו.

באתר עדן מתנות לכל אירוע תמצאו מגוון רעיונות נוספים, השראה ומוצרים לרכישה אונליין.