הקיה היא אחד הרכבים הנפוצים ביותר בישראל ולא בכדי. מגוון הדגמים המתאימים למשפחות או ליחידים, נוחות הנסיעה והאבזור הבטיחותי הופכים את קיה למלכת הדרכים. ועדיין, ככל רכב, גם הקיה זקוקה מדי פעם לבדיקה וטיפול. כשזה קורה, חשוב לפנות למוסך ותיק ומנוסה, והעיקר למוסך מורשה שיש לו רישיון לבחון את הרכב ולאתר תקלות, וכאן מרכז שירות ב.ט שרותי רכב קיה באר שבע נכנס לתמונה.

קרדיט לתמונות: מוסך י.ב. שירותי רכב
קרדיט לתמונות: מוסך י.ב. שירותי רכב

 

שירותים איכותיים במוסך מורשה ואמין

מרכז שירות ב.ט שרותי רכב קיה באר שבע הוא מוסך אמין, מורשה ומוכר הפועל משנת 1995, מאז שרכבי קיה הראשונים הגיעו לישראל. המוסך המורשה והוותיק מציע את כל הטיפולים שלהם זקוקה הקיה שלכם:

טיפולים שוטפים ותיקוני מכונאות

גם אם רכשתם את הקיה כשהיא חדשה ונוצצת מן הניילונים, בבוא העת גם היא תזדקק לטיפול. פעם זה יהיה הוספת שמן, ובפעם אחרת ניקוי הפילטרים של המזגן. מכונאים מקצועיים שעברו הכשרה מיוחדת ניגשים אל רכב הקיה ומטפלים בו בידיים מיומנות. לאחר שהם בודקים שהכול תקין, הם מחזירים את הרכב ללקוח. מעבר לכך, כאשר יש צורך להחליף חלק רכב תקול בתקין, במוסך שומרים על מקצועיות עד הסוף ומחליפים לרכיבים מקוריים בלבד, על מנת שלא לפגוע בניהול התקין של הרכב.

ביצוע דיאגנוסטיקה ממוחשבת

ברכב הקיה, ולו הקטן ביותר, קיימות מערכות בקרה שונות שלא אחת הנהג אפילו לא מודע להן עד שמתרחשת תקלה כלשהי: המחשב, החיישנים, מערכות הבטיחות, מערכת בקרה על אקלים, מנוע וגיר ועוד. ברכבים המתקדמים של קיה דרוש ידע מתקדם כדי לאבחן תקלות במערכות אלה. לפיכך, טכנאי הרכב המתקנים את המערכות האלה עוברים הכשרה מיוחדת בדיאגנוסטיקה של הרכב.

מכוונים את הפרונט

מרכז שירות ב.ט שרותי רכב קיה בבאר שבע פועל בשיתוף עם מכון מיוחד שהוקם בשנת 1996 הנקרא מרכז כיוון הפרונט "הסרן". המרכז מעניק שירותי כיוון והיגוי במטרה לוודא שאתם נוסעים בקיה בטוחה. מבין השירותים של המרכז ניתן להזכיר כיוון סרן אחורי וקדמי, בדיקת סוגי ההיגויים (הידראולי, חשמלי ועוד), כיוון זווית אחיזה ועוד.

חשמלאות רכב

אחת התקלות הנפוצות שבהן נתקל כל חשמלאי רכב הוא תיקון מצבר. אורך חייו של מצבר ברכב פרטי הוא כ-3-4 שנים, ולאחר מכן יש לבדוק את המצבר ולהחליף אותו. החלפת מצבר עלולה להיות פעולה מורכבת עבור נהג רגיל שאינו מבין בתחום, ולכן חשוב להביא את הרכב לחשמלאי רכב כדי לבצע החלפה. כמו כן, לפעמים כדאי להכין את המצבר לקיץ החם ולתת לחשמלאי לבדוק את מפלס המים המזוקקים במצבר ולבחון אם לא נקרעו כבלים שיש לתקן. מכל מקום, חשמלאי רכב אחראי על תקלות החשמל ברכב ונכון לבחון את הקיה שלכם כדי לראות איך אפשר לעזור.

פחחות וצבע

הצבע של הקיה היפה מתקלף? קמתם בבוקר והבחנתם בשריטה על הרכב? מחלקת הפחחות של המוסך תעניק לכם שירותי פחחות וצבע מהתחלה ועד הסוף. כל התיקונים מתבצעים באמצעות חומרים איכותיים המאושרים על ידי יצרני קיה.

מוסך קיה באר שבע – לא רק מתקנים, אלא גם גם מוכרים

מחפשים לקנות רכב קיה איכותי? חוששים לקנות רכב יד שנייה מאדם שאתם לא מכירים? במוסך מורשה קיה בבאר שבע תמצאו מגוון רחב של דגמי קיה איכותיים במחירים משתלמים כולל אפשרות לליסינג. הדגמים המגוונים של קיה נמצאים בחסות מוסך מורשה, והם עברו את כל הבדיקות הנחוצות במטרה לוודא שמדובר ברכבים התקינים לנסיעה. כמו כן, כאשר קונים קיה ממוסך מורשה, ניתן ליהנות מאחריות מלאה על תיקנוים עתידיים ולנסוע על כבישי ישראל בראש שקט.