מה לא נאמר על אלי אקספרס? אחד מאתרי הקניות האהובים ביותר על הישראלים, ובצדק! יש בו הכל, בלי יוצא מהכלל. והמחירים? אין דברים כאלה. סיבה נוספת לכך שאנחנו מכורים היא העבודה שהאתר נגיש לנו מאוד, עד כדי כך שנוצרה אפשרות גלישה של אלי אקספרס בעברית עבור מי שמעדיף לא להסתבך עם אנגלית או שפות זרות אחרות, ולמצוא את שחשקה נפשו בקלות ובמהירות הבזק.

כלים
קרדיט תמונה- PIXABAY
קרדיט תמונה- PIXABAY

 

הבעיה מתחילה כשלפתע מתגלה שהרכישה שעשינו הגיעה שונה לחלוטין ממה שראינו באתר, או בכלל הלכה לאיבוד ברחבי מחסני הדואר הבין לאומיים ברחבי העולם. כשמנסים לפנות אל המוכר נתקלים בחוסר מענה. מה עושים במקרה זה? האם יש אפשרות למנוע את עוגמת הנפש והכסף שנזרק?

אלי אקספרס בעברית למתחילים

התשובה היא כן. הדבר דורש מכם מעט עבודת מחקר ברחבי האתר. אם מדובר באתר אלי אקספרס בעברית הרי שהכל יתורגם עבורכם וייתכן שיהיה לכם קל יותר לבצע את המחקר והחיפוש. כידוע, כל מוצר שנמצא באתר אפשר למצוא במחירים שונים ולרכוש ממוכרים שונים, כשהחכמה היא לדעת מה הוא המקור הטוב ביותר לרכישת המוצר אותו אנו מחפשים. כדי לעשות זאת, יש שלושה דגשים שכדאי לתת עליהם את הדעת:

  • דירוג המוכר – כל חנות או אדם שמוכרים באליאקספרס, מדורגים על ידי הגולשים על פי פרמטרים של ביקורות חיוביות, איכות המוצר שהתקבל, זמן תגובה, ועוד רבים. הדירוג מורכב מכוכבים, כך שקל מאוד להבין על פי הדירוג האם המוכר שהגעתם אליו נחשב אמין יותר מאחרים, או לא.
  • ביקורות ותמונות – צעד נוסף שאין לוותר עליו הוא מעבר על התגובות למוצר מסוים. הגולשים ברחבי העולם לא פוסחים על האפשרות לשתף את האינטרנט כולו בחוויה החיובית או השלילית שלהם מהמוכר והמוצר שרכשו, ואף טורחים להעלות תמונה של מה שקיבלו. ברגע שנתקלים בחנות שבה יש תגובות חיוביות רבות יחד עם תמונות אמיתיות של המוצר, קל יותר לקבל החלטה לגבי כדאיות הרכישה.
  • ותק – כדאי למצוא חנות שפעילה זמן רב יותר, מכיוון שלאלו יהיו בדרך כלל יותר ביקורות ודירוגים. אתם לא באמת רוצים להיות אלו שיקחו סיכון ויעזרו לחנות חדשה מידי להתקדם.
  • בלוגים – אלי אקספרס הפך לתופעה בכל רחבי העולם, כך שבלוגרים ומובילי דיעה לקחו על עצמם את המשימה ליצור ביקורות אודות חנויות ומוכרים שונים באתר. חיפוש קצר במנוע החיפוש או אפילו באתרים כמו יוטוב, יעלו בפניכם מגוון רחב של תוצאות וביקורות של בלוגרים שהתנסו במוצרים שאתם מחפשים, או לפחות בסגנון.

האם מומלץ לקנות גם בגדים באליאקספרס?

אלי אקספרס בעברית מציע כאמור מוצרים בכל התחומים; מכשירי חשמל, צעצועים, ואפילו בגדים. עם זאת, ישנם אתרים העוסקים באופן ספציפי בביגוד והנעלה; אסוס, זאפול ההונג-קונגי, שי-אין ועוד רבים. בכל אחד מהם ניתן למצוא בגדים מכל הסוגים ובטווח מידות רחב, במחירים מצחיקים.