כדי לתת לחבר הכי טוב שלכם את הכי טוב שהוא צריך ומגיע לו צריך שתהיה חנות חיות טובה דיה שתוכל להעניק את מה שאתם זקוקים לו, הן מבחינת המוצרים, המבחר, הגיוון והאיכות והן מבחינת הערך המוסף שהחנות מסוגלת להציע, החל משירותי רכישה ומשלוח מקוונים דרך יעוץ ותמיכה ועד למסוגלות בליווי תהליכים שונים במערכת היחסים המופלאה שבין האדם לחברו הטוב ביותר.

כלים
צילום:freepik
צילום:freepik

 

חנות חיות בנס ציונה אנימלשופ שייכת לרשת שאוהבת חיות במיוחד, נכונה ומחויבת לספק ללקוחותיה שירות חם, אדיב ומלא כך שתמיד תהיה בטוחים ומרוצים שיש לחבר הכי טוב שלכם בית.

תזונת חתולים

חשוב לדעת על החתול שהוא לא מרבה בשתיית מים. הוא יכול לשרוד לא רע לתקופות ארוכות יחסית בלי לשתות מים ובאופן טבעי הם לא מרבים בכך, מה שהופך את הכליות לאזור רגיש שהופך לעקב אכילס. אם אתם אוהבים את החתול שלכם חשוב מאד שתקפידו שהוא ישתה והרבה ולא ידלג על שתייה. הקפידו למלא את כלי המים במים נקיים וטריים מדי יום ואף החליפו את המים במהלך היום. כדאי לתת לחתול לשתות מים מינרליים לאור הרגישות המובנית של הכליות.

דרך נוספת להבטיח את רוויית החתול היא הזנה באמצעות מזון משומר. מעבר להיותו טעים, מזין ומבורך, מזון משומר הוא מזון רטוב ומכיל אחוזים גבוהים של נוזלים בשונה מהמזון היבש, סופר פרימיום ככל שלא יהיה. הסיכוי לדחייה של מזון רטוב על ידי חתול גם המפונק ביותר, הוא נמוך, ובצורה כזאת אתם יכולים להבטיח שליטה על כמות הנוזלים שהוא צורך, בעיקר אם מדובר על חתול עקשן שלא שש לשתות מים, כמו רובם.

שימו לב, אם אתם מאכילים חתולי רחוב הקפידו לשלב גם להם את המזון היבש עם מזון רטוב בכדי להבטיח את בריאותם שלהם גם.

בנוגע למזון יבש, חשוב מאד להקפיד על מזון איכותי שאינו מבוסס על דגנים. המזון הזול יותר, הוא שמגיע לרוב גם בשקים גדולים יותר מורכב בעיקרו מדגנים ובכך אינו מספק את כל הרכיבים התזונתיים ההכרחיים לחתול ובטח לא את חלבוני הבשר להם הוא זקוק. ככל שהאוכל איכותי יותר, גם במזון של כלבים, אחוז הבשר אותו מכיל האוכל הוא גדול יותר, וככל שאחוז הבשר הוא משמעותי, כך יופיע גם ראשון ברשימת הרכיבים שמרכיבים את המזון. מטבע הדברים, מזון סופר פרימיום שמכיל שלושים אחוזי בשר ומעלה יהיה יקר יותר, אבל ההשקעה הזאת תחסוך לכם הרבה כסף בעתיד על טיפולים לחתול ולכם יותר שנים להנות ממנו בבריאות איתנה. שווה את התוספת של עוד כמה שקלים.

ייעוץ והדרכה לגבי המזון הטוב ביותר עבור החתול שלכם תוכלו לקבל במסגרת השירות של אנימלשופ, חנות חיות בנס ציונה, בסניפים הפיזיים או באתר האינטרנט.