זיפות של גגות הוא חלק מתהליך איטום של גגות כדי למנוע חדירת נוזלים וכן כדי ליצור איטום איכותי של הגג, אשר יהווה פתרון אידיאלי לכל עונות השנה. קיימות שיטות שונות לאיטום של גגות ואחת השיטות היא זיפות של גגות, כלומר שימוש בעזרת זפת, אשר לה יש יתרונות וחסרונות מגוונים, אשר יוצגו להלן. לאחר מכן תוכלו להחליט מה היא השיטה המתאימה ביותר עבורכם לאיטום הגג.

כלים
קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

 

יתרונות של זיפות גגות

קיימים יתרונות רבים לזיפות של גגות, כאשר אחד היתרונות הבולטים של זיפות גגות הוא חיסכון בעלויות כספיות, היות ושימוש בזפת נחשב כזול, יחסית, לשיטות איטום אחרות בתחום של איטום גגות. בנוסף, שימוש בזפת נחשבת כשיטה אשר משתמשים בה תכופות לאורך השנים, והיא אחת השיטות הידועות לאיטום גגות, אשר היא גם עמידה לאורך זמן. יתרון נוסף הוא שזיפות של גגות נחשבת כשיטת עבודה שלא דורשת זמן רב ליישמה, ויישום נכון של זיפות הגג, יתרום לעמידות גבוהה, לאורך זמן, של איטום הגג.

חסרונות של זיפות גגות

נוכחנו לראות שאכן יש יתרונות רבים לזיפות של גגות, לעומת שיטות איטום אחרות לגג של הבית, אך קיימות גם חסרונות, לשיטה זו של איטום הגג. אומנם זיפות של גגות נחשב לשיטת איטום עמידה ומבוקשת, אך היא גם דורשת תחזוקה שלה כל מספר שנים, כדי לוודא את עמידות האיטום, לאורך זמן. לא רק מבחינת הצורך בתחזוקה שוטפת, כל מספר שנים, אלא גם תהליך הזיפות, הוא תהליך הכרוך ביצירת ריח לא נעים לסביבה, בתהליך של האיטום, אשר לוקח זמן מה, עד שיעבור מפגע הריח, הנוצר בעקבות הזפת. חיסרון נוסף הוא שבגלל שהזפת הוא שחור בצבעו, נדרש לבצע צביעה נוספת בצבע לבן, כדי למנוע קליטה גבוהה מדי של קרינת השמש, על גבי הגג. לכן מבצעים לא רק את הנחת הזפת, בתהליך הזיפות, אלא גם צובעים את המשטח העליון, למניעת קרינה חזקה של השמש בגג, ועל כן מדובר בשני תהליכים בשיטת העבודה, ולא רק בהנחת הזפת בלבד.

היכן תוכלו למצוא אנשי מקצוע בתחום של זיפות גגות?

אם אתם מחפשים אנשי מקצוע בתחום של זיפות גגות, תוכלו למצוא אנשי מקצוע בקרבת אזור מגוריכם, אשר יוכלו לתת לכם שירות מקצועי בתחום של זיפות הגג בבית שלכם. ניתן למצוא באינטרנט, באינדקסים ובאתרים למיניהם, מבחר של אנשי מקצוע המתמחים בתחום של זיפות גגות. מומלץ לברר מול מספר אנשי מקצוע בתחום זה, הצעות מחיר רלוונטיות, ולבחור את אנשי המקצוע המתאימים ביותר עבורכם, מבחינת מקצועיות, מחיר וכמובן המלצות קודמות מלקוחות שרכשו את שירותיהם. כך תוכלו להיות רגועים שאתם מקבלים את השירות הטוב ביותר שיתאים לצרכים שלכם, ולזיפות איכותי ומקצועי של הגג, שיחזיק היטב לזמן ארוך.