במדינה כמו ישראל, הנהנית מאחוז גבוה ביותר של ימי שמש בשנה, לרובם המכריע של הבתים והדירות ישנו שטח חוץ כלשהו עם פינת ישיבה, דוגמת גינה או חצר במקרה של בתים ודירות קרקע ומרפסות במקרה של דירות בבנייני מגורים. פינת הישיבה בחוץ היא מהחלקים הבסיסיים והמתבקשים ביותר של כל בית בישראל, ולכן בוחרים מרבית הישראלים לרכוש ריהוט גן מתאים אשר יהפוך את השימוש באותה פינת ישיבה לנוח ונעים. בעת רכישת ריהוט גן – מה הנקודות שחשוב לקחת בחשבון על מנת להבטיח קניה נבונה ומושכלת עליה לא נתחרט מאוחר יותר?

כלים
קרדיט תמונה PIXABAY
קרדיט תמונה PIXABAY

 

כיצד למצוא את הדילים המשתלמים ביותר לרכישת ריהוט גן?

כמובן שאחד השיקולים המרכזיים והחשובים ביותר ברכישת ריהוט גן, כמו גם כל סוג אחר של אביזר או פריט ריהוט לבית או לגינה, הוא השיקול הכספי – כיצד נוכל להבטיח כי המחיר שאנחנו משלמים עבור ריהוט הגן שאנחנו רוכשים יהיה מחיר הוגן ואף נמוך ואטרקטיבי יחסית?

ובכן, אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות השוואת מחירים. ישנם יצרנים רבים ושונים של פרטי ריהוט גן כיום, וחנויות רבות המוכרות פרטי ריהוט אלו ומנסות גם כן להרוויח. השוואה בין כל הספקים והחנויות השונות המציעים את הפריטים הספציפיים בהם את מעוניינים יכולה לאפשר לכם לחסוך הרבה מאוד כסף בקנייה הכוללת עבור פינת הישיבה בגינה/מרפסת.

בנוסף, מומלץ לבחון לעומק את האפשרות של קניית ריהוט גן באינטרנט – שם נוכל לבצע את השוואות המחירים המקיפות והמפורטות ביותר, ולמצוא את המבחר הרחב ביותר, כמו גם את המבצעים המשתלמים ביותר. למה? בגלל המבחר חסר התקדים הזמין ברשת. דוגמה טובה לכך ניתן למצוא באתרי קופונים שונים, בהם ניתן למצוא עוד צרכנים המעוניינים באותו סוג של מוצרים כמו אלו שאתם מעוניינים לקנות, וכך ליהנות מכוח קנייה גדול יותר ולכן מהצעות אטרקטיביות יותר. זה עובד במקרה של ריהוט גן, כמו גם במקרה של אינספור מוצרים ושירותים אחרים. שווה בהחלט בדיקה למשל כאן!

ריהוט גן מחומרים עמידים אשר באמת מתאים לגינה שלכם

נקודות נוספות שכדאי לקחת בחשבון הן סוג פרטי הריהוט הספציפיים שאתם קונים, ובפרט החומרים מהם עשויים פריטים אלו – עד כמה מדובר במוצרים איכותיים ועד כמה במוצרים זולים הנמכרים בזול במיוחד?

שווה להשקיע כמובן בריהוט גן איכותי יחסית, ולא בפריטים הזולים ביותר שאתם מוצאים (אך גם לא ביקרים ביותר, כמובן). ריהוט גן נמצא בחוץ וחשוף לפגעי מזג האוויר השונים לאורך זמן – קרינה מצטברת של השמש, גשמים, רוחות ומשקעים שונים וכו'. על מנת שריהוט זה יחזיק מעמד זמן רב עליו להיות עשוי מחומר עמיד וקשיח, כזה אשר יחזיק מעמד שנים ארוכות. אל תתביישו לבקש גם אחריות על המוצרים, אשר אמורים לשרת אתכם לפחות כמה שנים טובות.

בנוסף, חשוב להתמקד בבחירת פרטי ריהוט המתאימים ספציפית לפינת הישיבה בגינה או במרפסת שלכם. וודאו מבעוד מועד את הגדלים והמידות ביחס לשטח העומד לרשותכם והבטיחו כי הריהוט שאתם קונים לא יהפוך את פינת הישיבה לצפופה ועמוסה מדי.