הפה יבש, אין מה להגיד, שתיקה מביכה הם רק חלק מהדברים שמתרחשים במהלך דייט. אנו מגיעים לדייט עם אדם שלא מוכר לנו ורוצים לנסות ולבחון את האפשרות ליצור יחד זוגיות ואז יש שקט ואין מה לדבר ולרוב אנו נחשוב כי כנראה אין כאן התאמה, אך זה לא נכון בהכרח כי שתיקה ראשונית יכולה להגיע ממספר סיבות והיא לא תמיד מעידה על חוסר התאמה. לעיתים שני הצדדים מתביישים או לא יודעים מה יהיה נכון להגיד מבלי להיות מובכים. בכתבה הבאה אנו ניתן מספר נושאים שמומלץ לדבר עליהם בדייט ראשון.

קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

 

  • פרטים כלליים

אחד הדברים שעוזרים לדבר עליהם ולשבור את הקרח הוא פרטים כלליים ראשוניים כמו גיל, מקום מגורים וכדומה. אלו פרטים שקל לדבר עליהם וקל לשאול אדם שאנו לא מכירים. לכן בדייט ראשון נסו להתחיל בצורה הזו.

  • תחביבים

תחביבים הם אחד מהדברים המאפשרים לנו להיפתח לשיח עמוק יותר. כאשר יש תחביבים חופפים זה עשוי לעזור לקליק בין הזוגות. בחברת יחד שידוכים דואגים להתאים זוגות לפי התחביבים שלהם על מנת לעזור להם להיפתח אחד לשני ואולי לשלב את התחביבים בתוך הזוגיות שלהם. תוכלו לספר על תחביב שמעניין אתכם לצד השני ולראות את התגובה. אם התגובה תהיה שגם הם אוהבים את התחום, כבר יהיה לכם יותר על מה לדבר.

  • חלומות

חלומות זה נושא מצוין לדבר עליו בדייט ראשון. כאשר יש חלומות שמתכנסים יחד לזוג שנפגש, יש להם איך לפתח זאת לכדי זוגיות בהמשך. חלומות זה דבר מאוד זוגי להגשים יחד.

  • לדבר על אוכל

אוכל מחבר בין אנשים ולכן זהו נושא שיחה מאוד טוב לדייט ראשון. זהו לא נושא עמוק מידי, הוא קליל ותמיד נחמד להכיר מה טעים לכם. כמו כן, זה יכול להיות אחלה מידע עבור הדייט הבא.

  • סרטים וסדרות

לכל אחד מאתנו יש את סגנון הסרטים והסדרות שהוא אוהב. כאשר אתם מחפשים זוגיות אתם מחפשים גם את האדם שתוכלו לשבת ולהנות אתו מסדרה או סרט. לכן זה אחד הנושאים הנחמדים לדבר עליו בתהליך של הכרויות יחד.

  • עבודה ולימודים

ניתן להתעניין במה הם עובדים ומה למדו

נושאים שלא כדאי לדבר עליהם בדייט

יש מספר נושאים שפחות כדאי לדבר עליהם בדייט ראשון כי הם נושאים כבדים ושנויים במחלוקת. אז אם אתם בדייט ראשון, עדיף שלא תדברו על פוליטיקה, דת, סקס וכמובן על האקס או האקסית שלכם. כן תוכלו לדבר על הציפיה שלכם מזוגיות, אך לא על הפגמים בזוגיות הקודמת. כל אלו עדיף שיהיו כרגע מחוץ לתחום. אם תמשיכו לדייטים נוספים, כבר יהיה לכם את הזמן לדבר על הנושאים הללו ולבדוק את המחשבות של כל אחד מכם בנושא.