אם אתם אלה שאחראים על בחירת המתנה לחג במשרד, בטח אתם יודעים כמה סף הלחץ גבוה ועד כמה אתם לא רוצים לטעות. המטרה העיקרית היא לשמח את עובדי המשרד ולא תרצו לבחרו במתנה לא שימושית, שתצבור אבק באיזה פינה בבית.

כלים
מתנה לחג
מתנה לחג

מעבר לכך, כדי לקלוע לטעם האישי של כל עובד, תמיד תוכלו לתת כמה אופציות בחירה, או להתייעץ עם העובדים מה הם היום שמחים לקבל לחג, במסגרת התקציב כמובן. ואם בכל זאת אתם מעדיפים לבחור לבד, ריכזנו לכם כמה מתנות מוצלחות ושימושיות לחג שכל עובד ישמח לקבל.

מארז כל טוב

כיום קיימים בתי עסק שמכינים מארזים מלאים בכל טוב במיוחד לתקופת החגים שמארחים בהם כמו ראש השנה ופסח. בתוכם בדרך כלל נמצאים מוצרים איכותיים וטבעיים כמו שמן זית משובח, יין אדום איכותי, ריבת פירות טבעית, דבש אורגני, סילאן ועוד. מתנה מהסוג הז היא מתנה שתמיד שמחים לקבל ובוודאות משתמשים בה.

מארז יינות

יין זה תמיד רעיון טוב ואם בוחרים בסוג טוב, אז בכלל. תוכלו לפנות לבית עסק שיכין לכם מארזים של יינות כמתנה לעובדים, ואפילו תוכלו לבקש למתג אותם באופן אישי או בלוגו החברה. תקופת החגים ידועה באופי המזמין שלה ואנשים מוצאים את עצמם מארחים המון אנשים בבית, כך שעוד כמה בקבוקי יין תמיד יכולים לתרום לאווירה.

שובר לקניות

כן נכון, זה לא הדבר הכי פוטוגני להעניק גיפט קארד לעובדים, אבל האמת היא שזה תמיד עובד. זה הפתרון האולטימטיבי שתמיד קולע לכולם. אז אם אין לכם זמן להשקיע באריזות, או שאתם רוצים ללכת על בטוח, שובר לקניות הוא רעיון מושלם עבורכם. כך תוודאו שהעובד יבחר בעצמו מה שמתאים בעבורו.

מארז שוק

אם ט"ו בשב נמצא בפתח, זה זמן טוב לחשוב על מתנה לעובדים שהיא מארז שוק ממותג. תוכלו להעניק להם מארז שופע של מגוון פירות יבשים ופיצוחים, ברוח החג, ואף תוכלו למתג אותו עם ברכה אישית או מסר אישי עבור כל עובד.

סט מצעים מפנק

כשהחגים בפתח תמיד ניתן לראות את כולם מתחדשים במצעים חדשים לבית. יש תחושה נעימה יותר כאשר קונים מצעים לחג וזה כבר הפך למנהג. לכן אם תעניקו מצעים איכותיים כמתנה לעובדים שלכם, אין ספק שהם ישמחו.

מפיץ ריח חשמלי

מפיצי הריח החשמליים התחילו לצבור פופולאריות רצינית בשנים האחרונות והיום כמעט אין בית שלא נמצא בו אחד. החיסרון בהם הוא שהם יכולים להפיץ ריח רק לחלל אחד בבית ולכן עוד מפיץ ריח נוסף זה תמיד רעיון שימושי.

מארז טיפוח

אם תשאלו אישה, היא תמיד תגיד לכם שאין דבר כזה יותר מידי מוצרי טיפוח. כל אישה תשמח לקבל מארז טיפוח מפנק שכולל בתוכו סבוני רחצה, קרמי ידיים, רגליים ופנים. תוכלו גם להוסיף פצצת אמבט בתוך המארז כדי להפוך אותו לעוד יותר מפתיע ושימושי.

משלוח מנות עשיר

המנהג של הענקת משלוח מנות בחג הפורים לא נועד סתם. זו היא באמת מתנה שכל אחד מאיתנו תמיד שמח לקבל. פנקו את העובדים במשרד במשלוח מנות עשיר שיגרוף מחמאות.

סט כלים

כשאנשים מארחים בחג הם נוטים להוציא את הכלים הכי טובים שלהם, ולכן אם תעניקו מארז כלי הגשה, או סט צלחות בוודאות זה ישמח את העובדים שלכם.

מארז משחקים לכל המשפחה

תקופת החגים מאפשרת לנו לבלות זמן איכותי עם הילדים והמשפחה שלנו. אין דרך יותר טובה מאשר לשחק במשחקים של פעם שכולם אוהבים. מוצר שמלכד את כל המשפחה סביב משחקי ילדות שכיף לשחק.

המאמר נכתב באדיבות נופך משלכם – מתנות ומארזי חג לעובדים.