סייברוואן או SaverOne (סימול בבורסת תל אביב: SAVR) היא מנייה של חברת סייברוואן אשר ייצרה מערכת חכמה לבקרה על שימוש בסלולארי בזמן הנהיגה. מערכת זו אינה מאפשרת לנהג לקבל התראות, להתכתב או לגלוש בזמן נהיגה פעילה, בעוד שאר הנוסעים ברכב חופשיים לפעול ללא הגבלה. המערכת מגינה על הנהג והנוסעים ומקדמת את נושא הבטיחות בדרכים כמה צעדים קדימה.

קרדיט תמונה PIXABAY
קרדיט תמונה PIXABAY

 

סייברוואן הינה מנייה מבטיחה:

המערכת מונעת היסח דעת של הנהג על ידי מניעת התראות ושימוש בסלולרי בזמן הנהיגה. המערכת מאפשרת לנהג שימוש באפליקציות ניווט ושיחות, אינה תלויה בשיקול הדעת של הנהג ומציבה מסגרת התנהגות בטוחה בזמן הנהיגה הפעילה. המערכת בעלת יכולת מיקוד אך ורק בנהג. שאר הניידים של הנוסעים האחרים עובדים באופן רגיל. מדובר בפתרון חדש וייחודי בשוק העולמי, חידוש טכנולוגי בעל יכולת למנוע באופן מוחלט את הסחות הדעת שיוצרות אפליקציות שונות בזמן הנהיגה. בנוסף, בעזרת מערכת זו ניתן לאסוף נתונים ולנתח אותם על מנת למקסם את הבטיחות במהלך הנהיגה.

סייברוואן מנייה מבטיחה ובמגמת עלייה משמעותית!

רוכשי המניה הבינו שבימינו ההתמכרות למכשירים הסלולריים עלתה לרמה מבהילה ונוגעת כמעט בכל חתך גילאי האוכלוסייה. הצורך המיידי להגן על הנוסעים והנהגים בכבישים הוא צו השעה ובעל חשיבות מכרעת. בשנים האחרונות נעשו מעקבים, סטטיסטיקות ומחקרים המצביעים על גודל הבעיה של שימוש בסלולר תוך כדי נהיגה וההשפעות לכך.

מערכת סייברוואן מהווה פתרון יעיל והוכיחה את הצלחתה. היא מותאמת לארגונים גדולים וסוללת את הדרך להתנהלות אחראית ובטוחה בכל הקשור בנהיגה ללא הסחות הדעת המציפות את הנהג במהלך נסיעה עם מכשיר סלולרי.

מחקרים בארה"ב מראים ש 660,000 נהגים מנסים להשתמש בסלולר בכל רגע נתון.1.6  מיליון תאונות מדי שנה מתרחשות בארה"ב בלבד בשל הסחות דעת שכאלו. הנתונים קשים וחייבים התייחסות. המערכת מותאמת לארגונים מוסדיים, חברות תחבורה ציבורית ולמגזר הפרטי. לסייברוואן הצלחות רבות בהתקשרות עם גופים גדולים והתקשרויות נוספות בתהליכים מתקדמים.

עלינו כציבור של ארגונים וצרכנים פרטיים להתעורר לקריאת ההשכמה ולצעוד אל עבר עתיד בטוח, מעשי ואחראי בהקדם האפשרי. סייברוואן מצאה את הפתרון היעיל והאחראי ביותר בתחום ונראה כי ציבור המשקיעים חושב שזו הדרך!

בנוסף מתפתחת מגמה לחוקק תקינה שתחייב את הטמעת המערכת כבר בשלבי הייצור של הרכב.

מיותר לציין שהגופים האמונים על הבנת המידע וניתוחו חיכו למערכות מהסוג של סייברוואן. היום ישנה מערכת מוכחת שנותנת מענה ופתרון למניעת המצב הקיים שבו נהגים ונוסעים נמצאים בסכנה בכבישים. סייברוואן מנייה מוכיחה את עצמה גם בצור, באידיאולוגיה שעומדת מאחוריה וגם במתן הפתרון.