חברות ובתי עסק מתבקשים כל הזמן להמציא שיטות מקוריות ויעילות לקידום העסק ופרסומו בשוק הגלובאלי והתחרותי בימינו.

כלים
קרדיט לתמונה – סי די פלוס – מיתוג ופרסום לעסקים
קרדיט לתמונה – סי די פלוס – מיתוג ופרסום לעסקים

 

כל מי שיכול להפתיע, לחדש ולפגוע בדיוק בטעמו של הקהל שלו, יצליח לבסוף לקצור רווחים ולהגדיל את קהל הלקוחות שלו. כיום, על ידי מבחר של  מוצרי פרסום וקידום מכירות, ניתן למצוא מתנות וגאדג'טים ממותגים שמקדמים ומפרסמים את הארגון או העסק שלכם ומצליחים לכבוש את ליבם של הלקוחות הקיימים והפוטנציאלים. בעזרת טכניקות הדפסה מתקדמות ניתן יהיה למתג כמעט כל מוצר ושירות על גבי מוצר וכל מה שנשאר לעשות זה להתרשם מהמבחר הענק שיש היום בתחום הגאדג'טים ולבחור מתוכו את המוצר האידיאלי עבורכם.

איך נדע לבחור?

מוצרי פרסום איכותיים שיעשו את ה - "עבודה", הינם כאלה שהולכים עם הלקוח שלכם לאורך זמן ומצליחים לשווק את החברה על ידי חשיפה מרבית ומקסימלית. גאדג'טים ממותגים שנושאים את לוגו בית העסק נועדו במיוחד למטרות הללו שכן מוצרים טכנולוגיים ועזרים מסוג זה יתלוו אלינו לכל מקום וכל אחד יעשה בהם שימוש רב בכל מקום- ברכב, בבית ובמשרד.

מוצרים מותאמים לקהל הלקוחות

על מנת שמוצרי קידום מכירות יהיו אפקטיביים, מוטב יהיה להתאים אותם לקהל הלקוחות הקיים. אם מדובר בקהל הלקוחות רענן, צעיר ודינמי, שעוסק בתחום ההייטק והעסקים, נכון יהיה לבחור גאדג'טים טכנולוגיים ממותגים שיש להם קריצה טכנולוגית חדשנית. היה ומדובר במתנות לכנסים, כדאי לבחור מתנה מרשימה בעלת זיקה לכנס, כמו עטים ממותגים, מחברות ממותגות וכולי. להלן דוגמאות של מוצרים שיכולים להתאים למנעד שלם של לקוחות -

מעמד סמארטפון מגנטי – יש כאמור מגוון רחב של מעמדים ממותגים לסמארטפון, חלקם יתאימו לבית ולמשרד וחלקם ייועדו לרכב. מעמד לסמארטפון הינו פריט שכל אדם חפץ בו ויעשה בו שימוש יומיומי, לכן מעמד אסתטי ויעיל עם מיתוג מהוקצע יביא לכדי קידום המכירות הטוב ביותר עבור בית העסק.

דיסק און קי / זיכרון נייד ממותג – מבחר סגנונות עיצוב של דיסק און קי ומתקני זיכרון נייד ממותגים יוכלו להתאים לקהל לקוחות גדול, לרבות אנשי עסקים, סטודנטים, הייטקיסטים ואנשים שעובדים מרבית היום בחלל משרדי.

שואב אבק ולכלוך שולחני – מוצר מקורי לבית ולמשרד בעל שטח רחב לפרסום ומיתוג.

אזניות ורמקולים – גימיק שיווקי מושלם לחברה או בית עסק. לצמד המוצרים יהיה שימוש נרחב כשניתן להדפיס עליהם את שם החברה, הלוגו או הסלוגן.

תרמוס משולב רמקול -  תרמוס עם איכות סאונד חדה ועוצמתית, כולל דיבורית לביצוע שיחות בעל עיצוב מרשים ויוקרתי שעליו ניתן להדפיס את הלוגו של החברה.

חגורת ספורט למותן – מוצר ספורטיבי שידרבן את הלקוחות שלכם להתחיל לעשות ספורט ובמקביל הלוגו שלכם יתנוסס לו כל העת ברקע.

מטען אלחוטי לטלפון נייד -  מעמד שולחני שמשמש גם כעמדת הטענה אלחוטית והוא פונקציונאלי לכל אחד. עליו ניתן להטמיע את הלוגו, הסלוגן או כל הפרטים של החברה או הארגון שלכם.

מחווה לכל אחד על ידי גאדג'טים

מלבד נתינת מתנה של גאדג'ט ממותג לעובדי הארגון או החברה, ניתן גם להעניק מתנות ללקוחות עם לוגו שיצרו את הזיקה בין הנאה ובין המותג של החברה ולמעשה יפנקו את הלקוחות שלכם בכל רגע נתון וכך יהדקו את הקשר בניכם. אם זה לרגל אירוע מיוחד או כהוקרת תודה ללקוחות, תוכלו לבחור ממגוון הגאדג'טים שייעלו חיוך וייצרו שיח סביב המוצר עם השפעה על מעגלים נוספים מלבד הלקוחות של החברה, כמו מכרים, או חברים קרובים שלהם וכולי.

המאמר נכתב באדיבות סי די פלוס – מיתוג ופרסום לעסקים www.cdplus.co.il