שכחתם? ברח לכם מהראש? חייבים להרים מסיבת יום הולדת ברגע האחרון. אל דאגה, סידרנו לכם הכל במרוכז כולל רעיונות למתנת יום הולדת קלאסיים שמתאימים לכולם וגם איך מעצבים כל מסיבה כאילו היא תוכננה כל השנה?

כלים
יום הולדת
יום הולדת

 

 רעיונות למתנת יום הולדת

מחפשים מתנה מגניבה, כזו שתהיה שימושית וקלאסית, הנה כמה רעיונות למתנת יום הולדת שהיא כמעט תמיד הצלחה מסחררת.

משקפי שמש קלאסיים - משקפי שמש סופר מגניבים שאף פעם לא יוצאים מהאופנה כמו משקפי שמש רייבן משקפי שמש שתמיד תמיד יישארו באופנה. ray ban נחשבת כבר שנים למעצמה בתחום משקפי השמש ויש להם כמה דגמים נצחיים ממשיכים להימכר כבר עשרות שנים. דגמים קלאסי כמו משקפי טייסים של רייבן או משקפי ג'ון לנון עגולים סטייל שנות השישים.

תכשיט כסף קלאסי - תכשיט כסף הוא תמיד תכשיט פופולרי. נהוג לחשוב כי כולם מעדיפים תכשיטי זהב אך דווקא תכשיט כסף כמו טבעת כסף מיוחדת או תליון  כסף עם שרשרת תואמת נחשבת למתנה סופר מבוקשת. עם תכשיט מכסף אתם לא יכולים לטעות. מתנה קלאסית מושלמת.

תכשיט עם יהלומים - יהלומים הם לנצח שרה מרלין מונרו. נהוג לרכוש טבעת יהלום שמציעים נישואין אך אין שום סיבה לא להתפנק ביהלום בכל הזדמנות. מחירי היהלומים הם כבר פחות יקרים וניתן גם לשלב טבעת כסף מיוחדת עם אבני חן או יהלום.

איך מעצבים חלל מסיבה ברגע האחרון

אל דאגה אין צורך במספריים או דבק רק בחרו נושא למסיבה וקנו קישוטים למסיבה לפינוק ולשדרוג האווירה. איך עושים זאת במהירות - היום תוכלו לקנות אונליין את כל הקישוטים והכלים והציודים במקום אחד. יש לכם אורחים תוכלו לרכוש גם את כל הכלים החד פעמיים או רב פעמיים.

מה אסור לשכוח:

קישוטים למסיבה לפינוק - בלונים, שרשראות דגלים, באנרים. ברוב האתרים תוכלו לרכוש את הכל מרוכז על פי נושא החגיגה: יום הולדת, ברית או בריתה, מסיבת גיוס או הצעת נישואין.

כלים חד פעמיים ורב פעמיים או כלים מתכלים - צלחות, כוסות, מפיות, סכו"ם, דלי פופקורן וקופסאות אוכל.

טיפ אחרון לעוגה זולה ומרשימה  - אין אין חגיגה בלי עוגה ואין צורך לאפות אותה. הנה רעיון שישדרג כל עוגת בית פשוטה . קנו עוגת הבית עגולה, הניחו אותה על גבי מעמד לקאפקייקס או עוגה, וצפו אותה בקצפת והניחו נייר אכיל. העוגה תראה כאילו נאפתה במיוחד קונדיטוריה.