אם יש לכם צורך במבנה שירותים אך אין לכם אישורי בניה לבנות תאי שירותים. אם אתם בעלי אתר בניה או משרדי מכירות של נדלן או כל מקום שנחשב לזמני וישנו צורך בתאי שירותים, רכישת מבנה שירותים שאנו משווקים בארבל שטראוס, הוא פתרון מעולה בשבילכם!

כלים
ארבל שטראוס
ארבל שטראוס

 

אנו משווקים שלושה דגמים של מבנה שירותים יביל. תא שירותים יחיד, בגודל 130*110, תא שירותים כפול בגודל 210*130 ומבנה שירותים עם מקלחת בגודל 210*130.

מבנה השירותים אותו אנו משווקים עשוי מקירות פאנל מבודד בעובי של 50 מ"מ עם קלקר בפנים. קירות המבנה עמידות, חזקות ויציבות מאוד כך שהמבנה עמיד מאוד בפני כל תנאי מזג אויר לרבות רוחות חזקות. רצפת המבנה היא קוסנטרוקציה העשויה פרופילי ברזל מגולוון, עליה נמצא חיפוי צמנטבורד בעובי של 16 מ"מ ועליו יש חיופי PVC  אנטיבקטריאלי, דלת אטומה מפח ופתח איוורור. בנוסף, בתוך כל מבנה שירותים קיימת תאורה, אסלה, ניאגרה, כיור, ברז ומראה. המבנה מגיע עם חיבור שופכים 6 צול וחיבור למים חמים וקרים.

זמן האספקה תלוי במלאי שקיים אצלנו במחסנים, אך לרוב המבנים נמצאים אצלנו במלאי או באספקה של 3-6 שבועות. כמו כן, ניתן להזמין בתוספת תשלום הרכבה והובלה, אנחנו נגיע עד אליכם, ונשנע את מבנה השירותים עם מנוף לאן שרק תבקשו. כל מה שנותר לכם לעשות זה רק את ההכנות המקדימות שהן: לדאוג שיהיה משטח מפולס ויציב שעליו יונח המבנה, כמו כן יש לדאוג לחיבור למים.

היתרון של מבני השירותים שאנו משווקים הוא שהוא ניתן לשימוש קבוע או כפתרון "זמני". לדוגמא, במקום בו אין אישור בנייה, אך יש צורך בתאי שירותים, רכישת מבנה שירותים יכול להיות פתרון טוב ולשמש אתכם כפתרון זמני עד שלא יהיה לכם צורך בו עוד. דוגמא אחרת, בבתי עלמין, בהם אין מבנים בנויים, ניתן להציב שם תא שירותים כפתרון קבוע, במקום לבנות תאי שירותים.

לסיכום

אם אתם צריכים להזמין מבנה שירותים, או שיש לכם שאלות נוספות, או שאפילו הייתם רוצים להגיע אלינו למחסן לראות ולהתרשם מהמבנים שיש ברשותנו חייגו עוד היום ודברו עם אנשי המכירות המקצועיים והאדיבים שלנו 072-3951225.