הצלחה של ארגון תלויה בלא מעט גורמים: הצבת מטרות נכונות, תהליכים ארגוניים יעילים וכמובן - האנשים שעובדים בו. חברת ייעוץ ארגוני מקצועית יכולה לסייע לארגון שלכם לבנות את התהליכים הארגוניים הנכונים לו ולהטמיע שיטות עבודה מצוינות, לצד פיתוח ידע והדרכה לעובדים.

כלים
קרדיט: pixabay
קרדיט: pixabay

 

מה זה ייעוץ ארגוני?

בעידן המידע שבו אנחנו חיים, זה כבר ברור לכולם שההצלחה של כל ארגון בנויה על האנשים שעובדים בו, ועל היכולת שלהם לעשות את העבודה הטובה ביותר. כדי שהעובדים יצטיינו בעבודתם, על הארגון לספק להם את התנאים לכך - רווחה מקצועית לצד יכולת להתפתח וללמוד.

ייעוץ ארגוני הוא תחום שנועד לסייע לארגונים לשפר את התפקוד שלהם ולעמוד במטרות שהציבו לעצמם, דרך התבוננות בתהליכים הארגוניים, הבנה של המטרות של הארגון ופענוח הדרכים להשיג אותן. יועצים ארגוניים הם אנשי מקצוע מתחומי הפסיכולוגיה הארגונית והסוציולוגיה, והם משתמשים בשיטות הלקוחות מעולמות אלה על מנת לסייע למנהלים להבין כיצד לשפר את העבודה הארגונית ולתת לעובדים בארגון להתפתח.

עבור מי מיועדים שירותי ייעוץ ארגוני?

לכל ארגון, חברה, או עסק שמעסיק עובדים יש את האתגרים הארגוניים שלו. בין אם מדובר בעסק שנמצא בתהליכי התרחבות, חברה שמעוניינת לשפר את התפוקה שלה או ארגון שנמצא בתהליכי הצטמצמות, יועץ ארגוני יכול לסייע להם להשיג את המטרות הללו באמצעות שיפור תהליכים ארגוניים.

פיתוח וייעוץ ארגוני כולל בתוכו מספר שירותים, ביניהם פיתוח הדרכה, פיתוח מנהלים, שיפור שיטות ותהליכי עבודה ואף השגת מצוינות תפעולית.

הליך של פיתוח ארגוני יכלול הצבת מטרות ויעדים לארגון, פיתוח שיטות עבודה ובניית מערכות ארגוניות יעילות, ואף פיתוח של אנשי הצוות. התהליך יתחיל בזיהוי הפערים שקיימים בארגון וימשיך ביצירת פתרונות ארגוניים שנועדו לסייע לארגון להשיג את מטרותיו ולצמוח ברמה המקצועית.

פיתוח הדרכה הוא צד נוסף של שירותי ייעוץ ארגוני, ומטרתו היא לסייע לאנשי הארגון לצבור ידע ולהעביר אותו קדימה באמצעות פיתוח של מערכי עבודה ולמידה יעילים.

מה זה ניהול רזה?

ניהול רזה הוא שיטת ניהול שמתמקדת בצמצום הבזבוז לצד הענקת ערך מוסף ללקוח. השיטה שואפת להתפתחות ולמידה תמידית תוך הימנעות מטעויות ושימוש במבנים ארגוניים יעילים. בחרת דיאלוג אנחנו מתמחים בהטמעת השיטה, שנקראת גם Lean Management, כבר 20 שנה. דיאלוג היא חברת ייעוץ ארגוני היחידה בארץ שהוסמכה על ידי גוף אמריקאי להטמעת השיטה בארץ. אלפי עובדים ומנהלים כבר לקחו חלק בקורסים שלנו ולמדו את יסודות השיטה.

דיאלוג - מביאים אתכם למצוינות

דיאלוג היא חברה המתמחה בייעוץ ארגוני והטמעת מצוינות תפעולית. צוות החברה כולל אנשי ייעוץ, הדרכה ומחקר מובילים בתחומם, שמתמחים בתחומי הפסיכולוגיה הארגונית, סוציולוגיה, מינהל עסקים, מדעי המחשב, סטטיסטיקה וחקר ביצועים ועוד. המטרה שלנו היא לסייע לארגון שלך להגשים את הפוטנציאל הגלום בו, דרך פיתוח הליכים ארגוניים והטמעה של מצוינות.

למידע נוסף בקרו באתר הבית: dialogue.co.il